Právě je čtv bře 28, 2024 7:19 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 13, 2007 2:43 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 11, 2006 3:19 pm
Příspěvky: 77
mno, nevim jestli je to lepsi, budu muset asi snizit ucinnost svetel a nejak opravit ty artefatky na stenach a ten zadni prepal...

http://gizmondo.wz.cz/pokusAO.jpg

takze?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 13, 2007 2:46 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 11, 2006 3:19 pm
Příspěvky: 77
Pitris: no prave ze jo, ze nema k necemu pristup....za chvilku napisu presny zneni...jinak kdyz ho spustim bud sudo nebo jako root tak bezi.
Ovsem pokud vypnu/(zapnu) XLM, tak to hned po zapnuti renderu slitne....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 14, 2007 11:07 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 11, 2006 3:19 pm
Příspěvky: 77
Mohl by mi tedy nekdo poradit jak na ty parkety? ja fakt moc netusim.... a pokud je lepsi to s tim AO + use distance, tak mam snizil normalni svetla?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 14, 2007 12:52 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
Fractal píše:
Mohl by mi tedy nekdo poradit jak na ty parkety? ja fakt moc netusim.... a pokud je lepsi to s tim AO + use distance, tak mam snizil normalni svetla?


S tím AO to musíš vyzkoušet sám - liší se to scénu od scény. Můj postup je většinou takový, že u AO zapnu energy na 1 - 1.5, dodám světla a pomocí use distance pak vyrovnávám tmavá místa (většinou mi stačí hodnota 2).
Jinak mě osobně se poslední obrázek líbí víc než ten předchozí. Pokud ti ten "přepal" vznikl jen zapnutím "use distance" tak zkus snížit jeho hodnotu (popřípadě uber energy u toho podpůrného světla).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 14, 2007 2:56 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 11, 2006 3:19 pm
Příspěvky: 77
yarpen: Dal jsem na tvoji radu, a vyslo mi tohle:))
i mne se to libi vice, zatim male rozliseni...
http://gizmondo.wz.cz/pokusAO2.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 14, 2007 3:03 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
Je to lepší, jen tak dál :) .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 14, 2007 3:13 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 11, 2006 3:19 pm
Příspěvky: 77
yarpen: a poradis mi jak na parkety?:) nejak nevim co s nima:) ci podlahu....jako koberec bych mohl zkusit, sand bych zvladnul, ale ty parkety proste nejak nevim...

a jinak ty vady v tom obrze okolo oken asi pak samzu v gimpu, nevim cim je to zpusobene...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 14, 2007 3:38 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
Fractal píše:
yarpen: a poradis mi jak na parkety?:) nejak nevim co s nima:) ci podlahu....jako koberec bych mohl zkusit, sand bych zvladnul, ale ty parkety proste nejak nevim...

a jinak ty vady v tom obrze okolo oken asi pak samzu v gimpu, nevim cim je to zpusobene...


u parket popravdě sám moc nevím - zkus si stáhnout nějakou texturu dřeva např.: z http://www.cgtextures.com/ (wood -> Planks New) a udělat si k ní specularity mapu, kterou pak přiřadíš do materiálu (tutor je zde http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=373024
)

pokud myslíš ty odlesky světel nahoře - tak stačí u materiálu stropu snížit specularitu na nulu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 24, 2007 8:31 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon pro 11, 2006 3:19 pm
Příspěvky: 77
Dobry vecer, tak snad jsem to dokoncil:)))

jinak jsem to asi prehnal mistama s prechodama, jinak uz to tak nejak pokladam za final, vyretusoval jsem ty body kde to nejak( jeste jsem nezjistil cim to je, mozna malo samplu) divne zrni.......necht sa paci:))

http://gizmondo.wz.cz/loznice.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 25, 2007 9:34 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 8:09 am
Příspěvky: 180
Bydliště: Brno
Nespěchej s tím finalem. Zkus ještě zapracovat na texturách, myslím že ve skutečnosti by měly více opakování. Např na podlaze jsou velice velká léta, ve skutečnosti by podlaha byla udělána z parket, vlýsek nebo prken či čeho. Všechny tyto prvky mají docela malé rozměry a struktura dřeva je na nich relativně jemná. To stejné je na obkladech topení a na posteli - struktura je příliš veliká.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Final??
PříspěvekNapsal: čtv led 25, 2007 6:40 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Tak toto by som rozhodne za final nepovažoval. Je to strašne prázdné. Nepáči sa mi ako ten koberec lemuje postel. S materiálmi je ešte kopa roboty.Drevená textúra je hrozná, rozhodne by som ju vymenil. Skús na ten obraz aplikovať nejaký paint filter a určite mu daj nejakú bumpmapu. Nechápem tie stropné lišty. Aký majú význam(materiál?). Byť tebou tak to začnem materiálovať úplne odznova, vyskúšaj aj UV maping a určite tam domodeluj viac detailov. Myslím, že čo si v Blenderi zanedbal v Gimpe len tak nedoženieš :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz