Právě je ned čer 16, 2024 1:46 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 167 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát kvě 28, 2010 2:09 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
je to nádhera alfisko fakt, inak neuvažoval si že to napráskaš do UDK?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát kvě 28, 2010 3:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 08, 2009 7:26 pm
Příspěvky: 312
No to je náádhera ! :emo17:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: sob kvě 29, 2010 1:49 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
opravdu krása :-) ! je na tom videt kus poctivé práce kam se hrabu já :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: ned kvě 30, 2010 2:11 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
EdgarVanat: O tom jsem docela premyslel.. ze bych to nahazel do nejakeho enginu.. Ale nejspis si pockame na ten id tech 4.. zvlada docela s prehledem rozlehle sceny, tak snad to klapne. Take pokud to bude open-source, tak to muze nakonec byt i komercni projekt.

boogie: dekuji

G_Taurus: tak ty zadne takovehle "lowpoly" modelovani na rendery nepotrebujes :-D

A tady jsem konecne dodelal ten velky dum.. on vypadal tak trochu dodelany na renderech uz predtim, ale az dnes po dalsim 3 hodinovem snazeni je to finalni. (snad to pak jeste bude mozno pokryt nejakymi decaly na spinu a praskance, at to vypada trochu realneji :-)..). Dum ma kolem 180.000 trianglu.. stydim se! :oops:

Ted budu pracovat predevsim na ulicich mezi domy, ktere jsou uz hotove a pak dodelam stredni cast divadla (tmava budova) co se zdi tyce.. vchod uz bych mel ;-).

Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: ned kvě 30, 2010 11:54 am 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 12, 2010 4:14 pm
Příspěvky: 40
Já tu nenapíšu nic novýho, ale prostě mi to nedá abych to ještě jednou nepochválil slovy "He is a madman! A madman!" :wink: .

Obdivuju jak vzhledem k rozsahu tvé dílo neztrácí na kvalitě.

Btw, ta tráva se mi hodně líbí. Zkoušel jsem dělat trávu pomocí particles (hair), ale nikdy jsem nedosáhl takhle pěkného výsledku. Podělíš se s námi o své tajemství? Uplně nejlepší by bylo dostat malej záhonek ve formě blendu.


Naposledy upravil burundunguru dne ned kvě 30, 2010 2:07 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: ned kvě 30, 2010 1:29 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
vzhledem k tomu že to je do enginu tak to asi particly nebudou, budou to nějaké plany s texturou a alphou, akorát by mě zajímalo, jak si dosáhl double side textury?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: ned kvě 30, 2010 2:31 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
Citace:
akorát by mě zajímalo, jak si dosáhl double side textury?
a neslo by to zapnout na zalozce editing na karte (je nutny editacni mod) texture fac? tam je tlacitko two faces.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: ned kvě 30, 2010 5:27 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
smrq píše:
Citace:
akorát by mě zajímalo, jak si dosáhl double side textury?
a neslo by to zapnout na zalozce editing na karte (je nutny editacni mod) texture fac? tam je tlacitko two faces.

No o tom vím, ale nikdy mi to nějak nešlo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pon kvě 31, 2010 2:12 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
burundunguru píše:
Btw, ta tráva se mi hodně líbí. Zkoušel jsem dělat trávu pomocí particles (hair), ale nikdy jsem nedosáhl takhle pěkného výsledku. Podělíš se s námi o své tajemství? Uplně nejlepší by bylo dostat malej záhonek ve formě blendu.


Tady je to.. zmensil jsem textury 2x po obou osach. Material je hodne haluzni, moc to neumim. Napriklad nevim proc, ale kdyz zaskrtnu tangent tak to vypada trochu lip, ale nejspis jen pro toto nastaveni, v nahledu vypada material priserne.


Přílohy:
travnicek.rar [158.41 KiB]
98 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pon kvě 31, 2010 7:43 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
to forseti: zkusil jsem to a funguje to. jen nezapomen, ze se tento efekt aplikuje jen na 1 plochu ze vsech vybranych. pokud to chces i na jine, musis jeste stlacit tlacitko "copy".

to alfisko: to ale neni moc lowpoly travnik. :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: úte čer 01, 2010 1:30 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 12, 2010 4:14 pm
Příspěvky: 40
Díky, už jsem to pochopil. :-). Je to lepší řešení než to dělat přes hair particle jako já.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: úte čer 01, 2010 11:15 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Tak jsem postoupil co se ulic a par detailu tyce.. Zacal jsem taky delat trochu vic flory, jako je brectan a ruzny kytky. Brectan na domu jeste neni kazdopadne ve sve finalni verzi.. Roste shora i zdola.

To mensi nadvori tohoto domu se mi zda takove dost hole.. Ale to si asi budu muset pockat na modely lidi, protoze kdyz se podivam na realna podobna mista tak by bez lidi take byla tak hola, maximalne dam neco podel domu..
To bude sranda az tam hodim nejaky vojaky jak kontroluji babku prodavajici na ulici shnily ryby :-D :-D. Hmmm.. to jsem se nechal trochu unest, pardon.

Rovnez jsem se rozhodl ze stred toho hlavniho namesti predelam.. takze to snad ukazu do konce cervna.

Prehazel jsem zase render nastaveni a ted jsem vicemene spokojen, s myma schopnostma se na vic nez AO, sun+atmosphere a hemi proste nevzchopim! :-)

Prvni render je bez stinu pod brectanem.. narazil jsem totiz na problem - vim, jak vyrenderovat raytracovany stin z alphy objektu.. takze neni videt plane ale jen viditelna cast podle textury - to vi ale kazde male dite. Je tu vsak jiny problem, AO to stale bere jako plane a ja nevim co s tim, na jednu stranu to chapu - vypocitavat AO z alphy textury je blaznive, ale ja bych ho nejradsi pro ten jeden objekt zkratka vypnul. Jediny zpusob jak to udelat je podle me odskrtnout "Traceable" v materialech, coz znemozni i renderovani stinu. U brectanu dela AO poradnou neplechu, vsak se na to v ostatnich renderech pozorne podivejte, "stiny" po planech tam jsou videt. :-(

Pozor, posledni tri jsou pomerne dost velke obrazkovstvo... 2560x1920 px!

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: stř čer 02, 2010 3:27 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 08, 2009 7:26 pm
Příspěvky: 312
Bože ten předposlední je úplně boží! Nádhera, úžasný ! :emo35:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: stř čer 02, 2010 5:44 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
Předposlední mi připomíná hru assassin creed :-D je fakt super :banana:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: sob črc 17, 2010 8:24 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Tady je render: Obrázek

Malinkaty postup. Predelal jsem namesti uprostred. Kamenne a drevene lavice + lampy jsou od TributeToMC (ale to jsem uz rikal.. tedy krome tech kamennych, ty jsou nove), ktery je ze slovenska a dela v 3dsMAX. Jinak vse ode me.

Ten velky podstavec uprostred mozna ve finalni verzi nebude. Nevim zda-li ho predelat, nechat ho tam, smazat ho a vymodelovat novy nebo tam dat fontanu.

Ta svetla cara vpravo dole vim cim je zpusobena, tu opravim.

Kvetinace mozna nakonec nebudou a dam misto nich jen opravdove kytky ve stejnem stylu a kolem nich travu nebo nejake malinke kytky. Co myslite?

Ty 4 mensi podstavce jsou pripravene na sochy. Jeste nevim, jestli lidi nebo neceho jineho. Mohla by na nich byt vzdy socha rikajici neco o budove ktera lezi tim smerem.. Uz mam do techto smeru 4 velke budovy - radnice, kasarny, obchodni dum a divadlo. Na linku dole jsou dobre videt. Nahore kasarny (to se muze jeste zmenit), dole divadlo, vpravo radnice a vlevo obchodni dum (to se take muze zmenit.. ale co dat jineho?).
http://the-eleventh.com/files/images/rocvalley_59.jpg

+ Bonus ukazka z naseho enginu Tenuity ktery zatim spojuje Ogre a Bullet.. Brachu to zase chytlo ;-). Je to na docela dobre ceste, uvidime kam se dostane. Modely jsou ode me. Je tam fungujici fyzika (zvlada neskutecna kvanta interakci mezi modely a nema problem se stovkami na sobe lezicich objektu.. - nahazel jsem totiz jednou na sebe mece a dival co se stane..) a stencil stiny (zmenime pozdeji na texture).. Bohuzel tam jeste nejsou specular mapy a taky se material neda nejak dobre nastavit. Vypada to prapodivne taky proto, protoze tam neni poradny svetlo.

Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 167 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz