blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

X_H_N
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5647
Stránka 35

Autor:  X_H_N [ čtv kvě 13, 2010 6:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: X_H_N

Tak jsem trosku zabloudil k characterum.
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Autor:  lokhorn [ čtv kvě 13, 2010 6:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: X_H_N

Hodně pěkný, jenom ten krk se mi moc nezdá. To si sculptoval ve 2.5? budeš ho i texturovat?

Autor:  X_H_N [ čtv kvě 13, 2010 6:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: X_H_N

Sculpt ve 2.49 v 2.5 sculpteni zatim stoji za prd. este to budu dost upravovat hlava je zatim jen pro predstavu hodlam ji nasculptovat takze se na radu dostane i krk ale az budu mit hotovej limec.

Autor:  X_H_N [ čtv kvě 13, 2010 10:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: X_H_N

Este par testu Octan renderu.

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Autor:  Still-Alive [ čtv kvě 13, 2010 11:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: X_H_N

Wow! :emo17:

Autor:  Bumpkin [ pát kvě 14, 2010 12:53 am ]
Předmět příspěvku:  Re: X_H_N

heh zacinas me stvat :emo02: ale to je jen dobre aspon me to donuti neco zacit delat :emo02: a hecne me to

paradni, skoda jen ze v praci se mi to zda pekelne tmavy, ta pneu je moc cerna :-)

Autor:  EdgarVanat [ pát kvě 14, 2010 1:08 am ]
Předmět příspěvku:  Re: X_H_N

podla mna su tie farby perfektne

Autor:  Alfisko [ pát kvě 14, 2010 11:09 am ]
Předmět příspěvku:  Re: X_H_N

U me sou ty barvy taky perfektni..

To auto asi takhle ma byt, ale zda se mi, ze kolem predniho skla by mel byt nejaky rafek + chybi sterace.
Stejne tak je videt, ze nejake casti nemaji vubec zadnou tloustku - napriklad ta konstrukce kolem okna postrane vzadu.
A zadni kolo vypada az nechutne zatlacene dovnitr, ale takhle mozna to auto vazne vypada.

Take bych popracoval na tom svetle zlutem cemsi co mas vepredu... ;-)

Autor:  X_H_N [ čtv kvě 20, 2010 9:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: X_H_N

Tady dalsi testik tentokrat jednoho sculptovaciho programu.
http://www.blendernation.com/sculptris/ ... rNation%29

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Autor:  Karl0s [ pát kvě 21, 2010 6:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: X_H_N

Pěkné :wink: Ten program jsem zkoušel taky, na to že je to myslím zatím alfa verze vypadá velmi nadějně..příjde mi v něm práce lepší než v blenderu..

Autor:  X_H_N [ pát kvě 21, 2010 7:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: X_H_N

Další progres.
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Karl0s: JJ velmi nadějně hlavní výhoda proti blenderu je že to umí dohusťovat podle potřeby na určitých místech takže to spoří výkon.

Autor:  Karl0s [ pát kvě 21, 2010 7:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: X_H_N

taky jsem si všimnul a supr věc... akorát se mi nelíbí síť..samý triangly :-D Zkoušel jsem export v .obj a import do blenderu a děs :-)

Autor:  X_H_N [ pát kvě 21, 2010 7:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: X_H_N

Karl0s píše:
taky jsem si všimnul a supr věc... akorát se mi nelíbí síť..samý triangly :-D Zkoušel jsem export v .obj a import do blenderu a děs :-)

Ja z toho pak zkusim udelat low poly takze import do blendera retopo a pak v xnormal vygenerovat normal mapu. v xnormalu se mne ten trianglovej model zase zobrazuje korektne takze by to po zapeceni mnelo byt OK.

Autor:  smrq [ úte kvě 25, 2010 7:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: X_H_N

oci jsou moc vysoko. u lidi byvaji oci zhruba v polovine hlavy.
(kdo neveri, at si prohledne sve kamarady, rodice, spoluzaky... a pak mi date za pravdu. :wink: )

Autor:  Bumpkin [ úte kvě 25, 2010 9:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: X_H_N

smrq: to neni pravda!!! :emo06: nauc se to poradne... oci naopak maji byt skoro v rovine s usima (mam na mysli horni cast jak navazuji k hlave..... nevim jak to lip vysvetlit) aspon tak to pravy hoodne stara policejni metoda :wink: jedna z prvnich ktera se pouzivala, v dobrodružství kriminalistiky ji dobře popisovali :-)

to co ti tam asi vadi je to celo a to ze ma celkem odstaty a ne moc soumerny oblicej ktery je dosti protahly, vetsina lidi kdyz ma protahly oblicej tak je soumerny (horni tvar je skoro steny s tim dolnim... ted myslim obecny tvar)

Stránka 35 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/