blender3d.cz http://www.blender3d.cz/forum/ |
|
X_H_N http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=5647 |
Stránka 3 z 5 |
Autor: | X_H_N [ čtv kvě 13, 2010 6:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: X_H_N |
Tak jsem trosku zabloudil k characterum. ![]() Uploaded with ImageShack.us |
Autor: | lokhorn [ čtv kvě 13, 2010 6:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: X_H_N |
Hodně pěkný, jenom ten krk se mi moc nezdá. To si sculptoval ve 2.5? budeš ho i texturovat? |
Autor: | X_H_N [ čtv kvě 13, 2010 6:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: X_H_N |
Sculpt ve 2.49 v 2.5 sculpteni zatim stoji za prd. este to budu dost upravovat hlava je zatim jen pro predstavu hodlam ji nasculptovat takze se na radu dostane i krk ale az budu mit hotovej limec. |
Autor: | X_H_N [ čtv kvě 13, 2010 10:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: X_H_N |
Este par testu Octan renderu. ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us |
Autor: | Still-Alive [ čtv kvě 13, 2010 11:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: X_H_N |
Wow! ![]() |
Autor: | Bumpkin [ pát kvě 14, 2010 12:53 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: X_H_N |
heh zacinas me stvat ![]() ![]() paradni, skoda jen ze v praci se mi to zda pekelne tmavy, ta pneu je moc cerna ![]() |
Autor: | EdgarVanat [ pát kvě 14, 2010 1:08 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: X_H_N |
podla mna su tie farby perfektne |
Autor: | Alfisko [ pát kvě 14, 2010 11:09 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: X_H_N |
U me sou ty barvy taky perfektni.. To auto asi takhle ma byt, ale zda se mi, ze kolem predniho skla by mel byt nejaky rafek + chybi sterace. Stejne tak je videt, ze nejake casti nemaji vubec zadnou tloustku - napriklad ta konstrukce kolem okna postrane vzadu. A zadni kolo vypada az nechutne zatlacene dovnitr, ale takhle mozna to auto vazne vypada. Take bych popracoval na tom svetle zlutem cemsi co mas vepredu... ;-) |
Autor: | X_H_N [ čtv kvě 20, 2010 9:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: X_H_N |
Tady dalsi testik tentokrat jednoho sculptovaciho programu. http://www.blendernation.com/sculptris/ ... rNation%29 ![]() Uploaded with ImageShack.us |
Autor: | Karl0s [ pát kvě 21, 2010 6:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: X_H_N |
Pěkné ![]() |
Autor: | X_H_N [ pát kvě 21, 2010 7:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: X_H_N |
Další progres. ![]() Uploaded with ImageShack.us Karl0s: JJ velmi nadějně hlavní výhoda proti blenderu je že to umí dohusťovat podle potřeby na určitých místech takže to spoří výkon. |
Autor: | Karl0s [ pát kvě 21, 2010 7:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: X_H_N |
taky jsem si všimnul a supr věc... akorát se mi nelíbí síť..samý triangly ![]() ![]() |
Autor: | X_H_N [ pát kvě 21, 2010 7:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: X_H_N |
Karl0s píše: taky jsem si všimnul a supr věc... akorát se mi nelíbí síť..samý triangly ![]() ![]() Ja z toho pak zkusim udelat low poly takze import do blendera retopo a pak v xnormal vygenerovat normal mapu. v xnormalu se mne ten trianglovej model zase zobrazuje korektne takze by to po zapeceni mnelo byt OK. |
Autor: | smrq [ úte kvě 25, 2010 7:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: X_H_N |
oci jsou moc vysoko. u lidi byvaji oci zhruba v polovine hlavy. (kdo neveri, at si prohledne sve kamarady, rodice, spoluzaky... a pak mi date za pravdu. ![]() |
Autor: | Bumpkin [ úte kvě 25, 2010 9:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: X_H_N |
smrq: to neni pravda!!! ![]() ![]() ![]() to co ti tam asi vadi je to celo a to ze ma celkem odstaty a ne moc soumerny oblicej ktery je dosti protahly, vetsina lidi kdyz ma protahly oblicej tak je soumerny (horni tvar je skoro steny s tim dolnim... ted myslim obecny tvar) |
Stránka 3 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |