blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Rocvalley
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=6914
Stránka 1012

Autor:  Alfisko [ stř bře 09, 2011 1:36 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

Ted jsem 4 hodky zapracoval na takovem 3d brainstormingu s vizualizaci vezi do rocvalley... stare veze jsou videt na zacatku tohodle threadu, nebo zkratka tady:
http://the-eleventh.com/files/images/asdf%601.jpg
http://the-eleventh.com/files/images/asdf121.jpg
http://the-eleventh.com/files/images/halbala2.jpg

A tady je novejsi verze, postupne jak jsem na ni pracoval a ukladal rendery:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Autor:  Bumpkin [ stř bře 09, 2011 10:26 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

never ending story........ :-D
heh se divim ze na tom stale delas :-D
prvni přizpěvek si sem postnul už v červnu 2009 :-) což jsou již necele dva roky :-D
a to nepočítám ty projekty který si z toho seškrtal :-) čili na tom děláš určitě stejně dlouho jako se dělalo na Mafii 2 :lol: něco kolem 4 až 5 let nemám pravdu??
ukaž aspoň nějaké animace z města, nebo nějaký upoutavací videjko, prostě nějaké promo :-) :-D

Autor:  Alfisko [ stř bře 09, 2011 9:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

Bumpkin píše:
never ending story........ :-D
heh se divim ze na tom stale delas :-D
prvni přizpěvek si sem postnul už v červnu 2009 :-) což jsou již necele dva roky :-D
a to nepočítám ty projekty který si z toho seškrtal :-) čili na tom děláš určitě stejně dlouho jako se dělalo na Mafii 2 :lol: něco kolem 4 až 5 let nemám pravdu??
ukaž aspoň nějaké animace z města, nebo nějaký upoutavací videjko, prostě nějaké promo :-) :-D

Tak takovy mensi upoutavajici video je na predchozi strane. A co ze na tom delam tak dlouho, ja nemam desitky milionu $ a stovky lidi co na tom delaji.. :| :-) :-)
Jeste k tomu ted na to nemam skoro zadnej cas a tohle je prvni prace na tom za posledni asi 3 mesice.

Autor:  DonaldX [ stř bře 09, 2011 10:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

Alfisko: Mám pocit, že celý projekt nejak zastal. Najvetší problém, ale vidím v tom, že stále nie je engine hotový. Neviem či Eleventh pokročil v tejto oblasti? Ak sa mýlim tak ma oprav. Nezvazoval si skúsiť napr. Unreal? V poslednej dobe som si ho trochu osahal a bol som príjemne prekvapený ... :)

Autor:  Alfisko [ čtv bře 10, 2011 12:11 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

DonaldX: jj, engine to drzi na uzde.. ale ja ted vazne nemam tolik casu abych se v necem hrabal, jen se mi ted chtela ma odpocinek delat tahle vez. Uvidime, jak se to bude s projektem vyvijet, mame neco pripraveneho, ale radsi ani nebudu nic vic rikat.. :-D

Nevim nevim jak se mi to ted pozdava s nahozenou texturou. Ztratil se v tom podle me hodne tvar.. Mozna bych mel v horni casti cernou barvu omezit a naopak ji dat do spodku vic.. netusim. Je to cele z jedne textury a ma to cele 6000 trianglu, s cimz jsem celkem spokojen, je to dost velka budova - vysoka 42m a taky dostatecne detailni. Ted kdyz o tom tak premyslim tak asi cele prvni patro (v urovni tech cernych podstavcu) udelam z jedne barvy i se zdi samotnou, co je ted svetla.

Obrázek

Autor:  Alfisko [ pát bře 11, 2011 12:21 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

Takze jsem na tom zase maknul a vyplodil nekolik dalsich verzi. Uz jsem tomu dal pres 10 hodin, chce to zacit brzdit.. :-( Blending for Life

Jaka verze je podle vas lepsi? Okna od sebe nebo pri sobe?

Obrázek
Obrázek

A co rikate na tyhle verze? Ktera je nejlepsi?

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Autor:  EdgarVanat [ pát bře 11, 2011 3:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

ja som za biele trámy a okná pri sebe

Autor:  G_Taurus [ pát bře 11, 2011 6:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

Mě se nejvíce líbí ta poslední :-)

Martin S. :-)

Autor:  Jergon [ pát bře 11, 2011 6:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

No, především by vysoká brána nebyla z hlediska obrany logická. Ve městě docela určitě nesídlí nic velikého ani tam nejspíš nebudou mít moc veliké obranné stroje, protože by to všechno měo problémy s omezeným místem v ulicích. A i kdyby tam něco velikého měli, nejspíš to budou při obraně držet na hradbami a kvůli tomu omezenému místu by to mělo stejně omezený pohyb, i kdyby to chtěli dostat ven. Zato by vysoká brána nahrála každému útočníkovi, protože on by ty veliké věci snáz mohl dostat dovnitř a tam bořit anebo z nich vysadit vojáky a zablokovat obráncům možnost úniku...
Ale jinak, čistě vizuálně je to fakt krásné a taky se mi to líbí... :-)



Alfisko píše:
Vy vubec nemate smysl pro megalomanstvi :twisted:.
Co kdyby chtel projit strider? Nebo drak, ale slusnym zpusobem :-P?
Brana je siroka 6 metru, takze sloni by mohli projit klidne 2 tesne vedle sebe.. Spis olifant by mel problem ;-). http://membres.lycos.fr/frodon9/hpbimg/oliphant.jpg
Jinak normalne se budou otevirat jen uplne dolni segmenty brany.. ty jsou vysoke 6m, takze by tam projel i nakladak nebo prosla zirafa :-).. Cela se bude otevirat jen pri ceremoniich..

tu je ten image, saturace dreva se jeste bude menit a ted budu na cely model pridavat decaly spiny, mechu a prasklin.. jinak jsem taky zmenil texturu brany aby vice ladila ke zbytku
http://the-eleventh.com/files/images/brana.jpg

Je tedy sice pravda, ze brana vysoka 22 metru je krapet moc, ale mesto je bohate a tak to musi nejak ukazat 8-)

Autor:  Alfisko [ pon bře 14, 2011 9:31 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

Finalni verze brany.. Jeste ji tedy trochu uspinim a casti znicim a poskodim, aby nebyla jako z tovarny. ;-)

ObrázekObrázek

Autor:  Alfisko [ úte bře 15, 2011 12:44 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

Jeste jsem zkusil veze na sebe napojit a udelat samotne hradby. Jedna vez ma asi 6500 trianglu, coz je celkem dobry vysledek na to, jak je velika - 55x15x15 m

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Autor:  Alfisko [ stř bře 30, 2011 5:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

Prave jsem vytvoril zakladni texturu pro kameny a mozna i skaly ve meste i okolo mesta. Textura je zatim velka 1024x1024.. uvidim, jestli nebude lepsi ji zmensit, pokud se nekonec pouzije jen pro maly kameny. :wink:

Tady je pro zajimavost proces vytvareni podle me idealni normal mapy a pak jsem ji hodil na jednoduchy model skaly. Prvni obrazek je bez normal mapy a dalsi jsou s velkou specularitou, aby byla normal mapa dobre videt.

ZAJIMALO by me, ktery ze 4 vyslednych obrazku 8.jpg - 11.jpg se vam libi nejvice. Jde mi predevsim o realisticnost, nemusi to nutne byt ten, kde je nejvic videt pouzita normal mapa. :-D

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

BEZ NORMAL MAPY:

Obrázek

Autor:  zgerbiak [ čtv bře 31, 2011 9:16 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

9

Autor:  Jan [ čtv bře 31, 2011 2:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

9

Autor:  Johny [ pát dub 01, 2011 5:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Rocvalley

9 a 11 :wink:

Stránka 1012 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/