Právě je ned čer 16, 2024 11:09 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: panelovy byt 1 wip
PříspěvekNapsal: pon říj 29, 2007 1:50 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
rozrobil som panelovy byt, zamer je vytvorit vizualizaciu obytneho priestoru pre vsetky miestnosti...

toto je ranne wip, nastavovanie svetiel (sun, spoty a AO)
kritika vitana

(pri nacitani renderov budte zhovievavi, moja free galeria ma tazke obdobie zrejme...)
EDIT: zavesil som to radsej na imageshack

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 29, 2007 3:19 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Na nějakou kritiku je příliš brzy. Jen těžko kritizovat čtyři holé stěny, když se vše změní až zaplněním místnosti. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 29, 2007 3:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
taby píše:
Na nějakou kritiku je příliš brzy. Jen těžko kritizovat čtyři holé stěny, když se vše změní až zaplněním místnosti. :wink:


nuz myslim ze svetla sa nezmenia ked tam prihodis skrinu... alebo zeby som sa mylil? myslel som kritiku na tie svetla prave, samozrejme ze je tazke hodnotit interier z prazdneho priestoru :wink:

moc mi chyba global ilumination v internale... robit s radiositou mi pride pracne, alebo som to nevycihol dostatocne asi, a pouzivat externy renderer vselijako cez skripty mi pride komplikovane


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 29, 2007 3:43 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
No, řešit osvětlení na začátku není úplně šťastné, protože to bude také ovlivněno právě těmi věcmi, co tam dáš. Klidně si to nyní nastav, ale pak zjistíš, že to stejně asi není úplně to pravé ořechové. Ale rád se budu mýlit. 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 29, 2007 4:25 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
taby: heh ale todle je interier to nejni exterier kde by si to musel nejak upravovat, tady praktycky vlozis jen par svetel a zbytek doresi AO a fake GI, jestli mi vecer prijde email s povolenim zverejnit jednu praci ukazu ti jak to myslim :)

lajcky receno: interier nejni narocnej tak na barva svetla tak jako exterier, v exterieru nemas prakticky zadny misto kde by nebylo svetlo to se snazis nasimulovat GI ale kdyz delas interiery tak mas foton mapy a tak, a kdyz to delas prez internal je to narocny na vypocet pac pouzivas praktycky jen area a rey sun a to vsechno na sileny samply, jasne sun muzes zamenit za spoty ale s tim se musis vic pohrat :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 29, 2007 4:56 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
Změň "lens" u kamery, alespoň u toho posledního obrázku je to dost vidět a nevypadá to příliš realisticky. Zatím to na mě působí dost stísněně, ale myslím, že až to zabydlíš a přidáš tam nějaký předměty tak se to spraví. Osvětlení není špatný, i když možná by to chtělo přijít s něčím novým, zajímavějším. Jinak začátek dobrej, máš na tom ještě fúru práce, tak sem zvědavej na další progress. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 30, 2007 6:10 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Keď Ti ide o svetlá - rohy sú príliš tmavé. Zdá sa, akoby boli medzi panelmi medzery.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 30, 2007 9:04 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
kareem: no pri tom poslednom rendery je to moc sirokouhle, viem, chcel som tam do zaberu dostat aj ten dverny otvor

celkovo, nemate nejaky recept na interierovu kameru? myslim v takychto uzavretych priestoroch, kde sa neda snimat z vacsej vziadlenosti... a treba ist do sirokouhlych zaberov, ktore nevyzeraju prave najlepsie heh

no neviem s cim novym by som mohol prist kedze som zatial amater a navyse sa snazim o nejaky klasicky presvieteny interier cez slnecny den, ziadne dramatizacie a tak podobne :)

pedu: daj mi GI v internale a tmave rohy nebudu, tieto rohy su tmave kvoli AO, ano, v reale ked je slnecny den ziadne rohy nie su az tak tmave.. ale neviem si tak poradit s nastavenim AO, a mam tam nastavene 'add' a dalej to nedokazem vytunit.. rozdiel je len ked dam emit materialu stien, vtedy sa to AO v rohu zosvetli ale steny vyzeraju ze svietia hehe

nejaky napad ako na nastavenie AO tak aby to nebolo take tmave?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz