blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

T457
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=8946
Stránka 11

Autor:  Kisha2 [ pát bře 25, 2016 9:24 pm ]
Předmět příspěvku:  T457

Ahoj,

připojuji finální verzi...
Obrázek
High res

Díky všem za pomoc při tvorbě :emo17:

Autor:  G_Taurus [ úte bře 29, 2016 5:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: T457

jako základ celkem dobrý, ale co já můžu povídat....

Autor:  Kisha2 [ stř bře 30, 2016 11:41 am ]
Předmět příspěvku:  Re: T457

G_Taurus: Ale no tak, nech už toho... nechtěl jsem se tě dotknout, ale trocha kritiky nikdy neublíží. Tvoje dvě poslední práce Figurka a Domek se mi líbí - je v tom ta tvoje preciznost, kterou u tebe obdivuju a tam jsem ji prostě neviděl...

Teď k tématu - tohle je už i protažený photoshopem, kde jsem trochu vytáhnul světla a přitmavil některé části, aby vynikul motiv a nenapadá mě co tam ještě doladit? díky za návrhy :)

btw. nevíte někdo jak se dá předejít "hot pixels" u cycles renderu? i když jsem to rendroval s 3600 AA samplů, tak jich tam bylo až dost.

Autor:  G_Taurus [ stř bře 30, 2016 5:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: T457

Kisha2: ale ty jsi se mě nedotkl, co tam doladit to záleží na citu a pojetí. takže spíš by šlo o vyjmenování věcí, které cítím prostě jinak :)

Autor:  G_Taurus [ stř bře 30, 2016 5:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: T457

já osobně pokud nejsem úplně spokojený s kamerou kompozicí tak nejdu dál tohle se jmenuje T457 tak jsem čekal, že hlavní motiv bude vlak.

tady mi přijde dost věcí například to co je u kamery by mělo být nejvíc dopracováné do co nejlepšího detailu a to ta tabule s kolem, působí lacinně, né že by tam nepatřila, ale chtélo by si s ní dát víc práce. střecha budovy je kapitola sama o sobě.

celá levá strana je v pohodě jen ta pravá s tím barákem mi tam kvalitativně nesedí.

podívej se na to a zeptej se sám sebe co ti nesedí až tě nic nenapadne pak to bude ok :)
jinak psát a škrat radím.

Autor:  Kisha2 [ pon dub 04, 2016 2:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: T457

pravda....s tou levou stranou jsem taky spokojený a ta pravá trochu kulhá..zkoušel jsem tam přidat aspoň pár takových detailů (jako právě to kolo, nějaký plechovky a noviny) ale pořád mi přijde taková sterilní.. možná by bylo lepší tam dát jen takovou oprejskanou malou budku než takovýhle barák - nejspíš by i vynikla víc ta lokomotiva. když se k tomu ještě dostanu, tak zkusim ještě jednu verzi. Díky za podněty :)

Autor:  smrq [ čtv dub 14, 2016 8:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: T457

ty detaily - kolo, noviny, plechovka, to je fajn. ponechej to. ale je pravda, ze vlak ke vymodelovany s vetsi peci a laskou nez nadrazni budova. je to z obrazku hrozne citit.

pridam veci, ktere tam nesedi mne + nekolik doporuceni.
* ty postavy mi nesedi proporccne. prijdou mi moc velke.
* ztmav nebe, nepusobi jako nocni, spis jako behem bourky. vlastne... ztmav to cele, udelej z toho opet nocni scenu.
* ty drevene prazce domodeluj, at jsou vic proslapane a odrbane a pak jim uspin i texturu (nebo to udelej v photoshopu, to je sumak).
* to same proved s temi drevenymi deskami v popredi, jak konci koleje (nevim, jak se to jmenuje, snad pochopis, o cem pisu).
* pokud bude vule, neslo by dlazebni kostky promodelovat? klidne jen modifikatorem displace. to nebude o tolik vic prace a vysledek bude urcite udernejsi.
* odstran z obrazku ten nahnedly nadech. asi je to zpusobeno tou mlhou. tato vec me tam neskutecne prudi. lad to spise do modra.

Autor:  Kisha2 [ pon lis 28, 2016 8:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: T457

Ahoj, zpětně díky za připomínky. Po delší době mě to dohnalo a trochu jsem to předělal - no v něčem jsem se poučil a v něčem ne... Z noční scény jsem udělal ranní a tohle je aktuální výsledek.

@smrq: ty kostky mají displace, ale jak tam bylo málo světla, tak to nevynikne - musel bych to trochu přisvítit zboku... a ten hnědý nádech se mi docela líbí - tuhle jsem udělal taky malinko do teplejších barev.

Obrázek
Full res

Autor:  Siso [ pon lis 28, 2016 9:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: T457

Pekne to je. :emo17:

Autor:  Still-Alive [ pon lis 28, 2016 11:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: T457

Velmi dobrá práce! Dal jsi to na https://blenderartists.org? :emo17: :emo17:

Autor:  X_H_N [ úte lis 29, 2016 1:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: T457

Este bych s tim nekoncil protoze k tomu aby to vypadalo super chyby uz malo urcite bych este domodeloval veci co sou blizko kamery hlavne ty prkna a asi bych urcite ubral na sumu a este urcite velke svetlo na vlaku pusoby zvlastne

Autor:  noob [ úte lis 29, 2016 9:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: T457

Ano, prkna by asi chtěli dát multiress okotlit a dát tam dobrou displacement texturu aby to dávalo pořádné shadery a pak bych ještě upravil texturu na ceduli na zastávce (tu modrou "někde v lese"). Vypadá trochu lacině a celkem nově oproti budově. Nějaké zašpinění a poškození. Jinak se mi to také líbí. Velký rozdíl oproti předchozímu.

A potom ještě ten štěrk zkusit promakat. Taky přes displacement nebo přes particles.

Autor:  Kisha2 [ pát pro 02, 2016 11:43 am ]
Předmět příspěvku:  Re: T457

Díky všem. tak nějak jsem to chtěl uzavřít úplně, ale trochu mě hlodá pár vašich připomínek
@H_X_N: to světlo mě ani netrklo (nijak zvlášť tam nevyčnívá) - je fakt, že by ho stálo za to dotáhnout
@noob: v tomhle asi potřebuju radu - co je multires? :) asi jsem to nikdy nepoužil... na tom štěrku displacement mam, ale je fakt, že to není moc vidět. Když jsem ale ještě přidal, tak to šlo spíš k horšímu. Možná by stálo za to tam sem tam přes particles přidat jen pár kamínků, které by to vytáhly...

Autor:  noob [ pát pro 02, 2016 8:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: T457

No, je to jeden z modifikátorů. Používá se hlavně při sculptování, ale dá se s ním hlavně dobře zahustit mesh a není to to samé jako subsurface scattering.

Přesněji tedy multiresolution dáš na první pozici nahoru a pod to dáš displacement modifikátor a podle výkonu PC si můžeš udělat vcelku realistický povrch bez náročného modelování. Je ale potřeba mít zahuštěný i mesh modelově. Jinak to nebude fungovat. Hlavně pravidelně, aby tam nebyly mezery mezi loopy nepravidelné. Však mně asi chápeš.

K tomu štěrku bych teda zkusil ještě přidat přes particles nějaké kameny na povrch... Je to fakt plochý.
Myslím, že kdyby tu byl obrázek ve větším rozlišení, tak půjde víc na oči. :?

Nicméně jsou to jen takové rady po technické stránce. :lol:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/