blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Demo Reel Lokhorn
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=8893
Stránka 11

Autor:  lokhorn [ sob říj 04, 2014 8:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Demo Reel Lokhorn

Dokončil jsem demo reel teda plánuju ho s novýma projektama aktualizovat. Modeluju většinou v Blenderu a Batmana sem i renderoval v Cycles, jinak je to hlavně Zbrush. Toho dědu asi budu muset ještě přerenderovat.

http://dai.ly/x27920s

Rendery v plným rozlišení mam na stránkách: http://www.raha.cz

Autor:  Marek [ sob říj 04, 2014 10:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Demo Reel Lokhorn

Parádní demoreel! :emo17:
Hodně štěstí při hledání práce!

Autor:  Bumpkin [ pon říj 06, 2014 1:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Demo Reel Lokhorn

Ahoj,
zajímavé ale asi bych tam nedával to černé pozadí a to oříznutí z prava a leva...

na černém pozadí ti to celé zaniká, a následně si nemyslím že je dobré tam dávat ty rendery z Vraye, buď máš špatně nastavenou kompresi (kvalitu) nebo materiály, zatím mi přijde že trochu od obojího :( nejvíc je to vidět na těch vlasech a chlupech postav

následně bych se hodně inspiroval renderama a videama z Vencouverský školy filmu a z postav ukázal mnohem více než jen tohle strohý ukázání postavy s materialama..... ty ten produkt prodáváš tedy musíš ukázat víc než jen jeden mih

podívej se na tyto Demo reely ;)
https://www.youtube.com/watch?v=q3qbVFLkWyE

https://www.youtube.com/watch?v=24b6IOCp1CA

https://www.youtube.com/watch?v=RK0GyCbJSGg

https://www.youtube.com/watch?v=42xlQ3jilCU

znovu ty se tím demo reelem prodáváš musíš tedy něčím zaujmout a pokud nemáš detailně promakaný postavy jako třeba v posledním videu tak musíš vše dohnat tím že ukážeš technickou preciznost a to jak jsi to dělal a tím právě zaujmeš

Autor:  lokhorn [ pon říj 06, 2014 2:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Demo Reel Lokhorn

Dík za kritiku, ty demo reely jsem viděl, s novýma projektama to určitě prostříhám a udělám to víc cool ;) Zatím jsem jenom vzal starší modely a udělal z toho během chvíle demoreel.
Vlasy potřebujou ve vray víc samplů než ostatní materiály proto jsem to zatím takhle nechal, dědu možná ještě přerenderuju tam je to vidět nejvíc a i kvůli tomu ořezu. Ale máš pravdu toho orka a hlavu ještě přerenderuju víc zblízka kvůli detajlům.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/