blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

"Šnečku šnečku vystrč růžky"
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=8768
Stránka 11

Autor:  G_Taurus [ ned kvě 26, 2013 5:53 pm ]
Předmět příspěvku:  "Šnečku šnečku vystrč růžky"

jenom for fun and relax :)

Autor:  Marek [ ned kvě 26, 2013 6:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: "Šnečku šnečku vystrč růžky"

:emo17:

Autor:  Paul 68 Rageous [ ned kvě 26, 2013 7:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: "Šnečku šnečku vystrč růžky"

velmi podarene, troska skoda toho dofu lebo rozmazava vacsinu objektov

Autor:  smrq [ ned kvě 26, 2013 10:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: "Šnečku šnečku vystrč růžky"

jiz jsem ten obrazek s martinem probiral na skypu. v podstate se shoduju s paulem.

Autor:  G_Taurus [ pon kvě 27, 2013 8:16 am ]
Předmět příspěvku:  Re: "Šnečku šnečku vystrč růžky"

snad už lepší DOF

Obrázek

Autor:  Marek [ pon kvě 27, 2013 10:57 am ]
Předmět příspěvku:  Re: "Šnečku šnečku vystrč růžky"

Ještě jedna věc tam trochu bije do oka:
Materiál těch kapek - když se podíváš třeba sem:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7b/Dew_on_grass_Luc_Viatour.jpg/250px-Dew_on_grass_Luc_Viatour.jpg
v tvý kapce se vůbec neodráží obloha, to slunce je možná trochu moc velké, možná máš i špatně IOR (těžko říct) a ta kapka je jakoby šedivá, ztmavuje ten list. Možná i nějaká ta caustica by tomu pomohla. Ale jinak je to fajn...

Btw. ten DOF je dělanej v postprocesu?

Autor:  G_Taurus [ pon kvě 27, 2013 5:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: "Šnečku šnečku vystrč růžky"

Marek:ten DOF dělá Cycles
co se týče kapek bojoval jsem s nima, původně vypadaly ještě hůře co se týče Caustic pravda to by bodlo, ale už jsem to uzavřel bylo to for fun and relax takže to řešit nebudu :-)

ale vím, že to myslíš dobře díky za konstruktivní kritiku i když ji v této scéně již nevyužiji, ale pro příště to poladím :-)

G_T

Autor:  Marek [ pon kvě 27, 2013 5:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: "Šnečku šnečku vystrč růžky"

chápu, proto jsem to předtim ani neřešil, ale když jsi poslal tu upravenou verzi, tak jsem neodolal a taky jsem ti to trochu zkritizoval. S tou kaustikou mam ještě jeden tip: V cycles renderovat caustics je sebevražda, protože to trvá roky a je tam strašně moc šumu. V nastavení renderu se dá nastavit hodnota filter glossy (v tabu Light Paths), která funguje jen když nemáš zaškrtnuto No Caustics hned nadtím. Já jsem to objevil teprve nedávno, respektive dřív jsem to často používal s tím No Caustics, protože mě nenapadlo, že to filtruje causticu :) Čím víc filtruješ, tím rozmazanější ta caustics je, ale tím míň šumu se ti tam objeví.
Možná to znáš, ale já jsem to objevil teprve nedávno a přijde mi to jako supr vychytávka...

Autor:  Jergon [ pon kvě 27, 2013 8:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: "Šnečku šnečku vystrč růžky"

Sláva, konečně sem po sto letech zase někdo něco přidal! :-D
Mně se to líbí - první, co se mi při pohledu na obrázek vybavilo, byly soubojové gamesy typu Street Fighter. Oba ti tvorové jsou v krásném bojovém postoji, jen se do sebe pustit. Úplně to vidím - Snail VS Caterpillar a už jedeme kung-fu... :emo02: Jediné, co tam chybí, je počítadlo bodů a barevné pásky, na nichž ubývá stamina.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/