blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Jdou vojáci, jdou
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=8703
Stránka 14

Autor:  Jergon [ stř lis 07, 2012 6:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Jdou vojáci, jdou

Tak si zakládám větev pro další z témat, kterému se nejspíš budu věnovat průběžně - vojenská vozidla. A začnu něčím jednodušším z WW1, kde byla v tomhle směru spousta roztomilých kreací... :-)

Obrázek

Autor:  Still-Alive [ stř lis 07, 2012 7:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jdou vojáci, jdou

MOdel hodnotit nebudu, ale vypadá to líp než ty věci předtím :) barevně je to OK, jen to mohlo být trochu líp nasvětlené, model zaniká trochu v šeru - jinak :emo17:

Autor:  Apolokrieg [ stř lis 07, 2012 7:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jdou vojáci, jdou

Zajímavé téma,
doporučuji udělat tento model (trochu vlastenectví)
Skoda (Czech) PA-II "Zelva" (Turtle)

Autor:  Paul 68 Rageous [ stř lis 07, 2012 8:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jdou vojáci, jdou

Jergon, mohol by som ta poprosit o jednu vec? Ako sry ale ja sa na to nemozem divat, staci len ked zapnes Ambient Occlusion a nastavis samples aspon na 10 , strasne ta o to prosim, aby konecne bolo vidiet nejaky prokrok, sprav to premna a vyrenderuj to aj s AO :-(

Autor:  Jergon [ stř lis 07, 2012 9:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jdou vojáci, jdou

Tak AO samozřejmě používám už dávno u všeho... :wink: O funkcích samplů toho ale ještě moc nevím, to je fakt...
OK, upraveno, osolil jsem noťas a vytáhl to až na 20 - ale nevím, přijde mi, že jediný zásadní rozdíl je v délce renderu... :shock:

Autor:  Marek [ stř lis 07, 2012 11:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jdou vojáci, jdou

zkus vypnout všechny světla a nejprv nastavit samotnou AO. nemusíš mít příliš mnoho samplů - to ovlivňuje pouze míru šumu u AO. Spíš bude špatně nastavená distance - na tvém rennderu opravdu není AO vidět...

Autor:  Paul 68 Rageous [ čtv lis 08, 2012 12:29 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Jdou vojáci, jdou

ako hovori Marek, AO neni vidiet
Ps: ak chhces posli mi blend skusim sa s tym pohrat

Autor:  Jergon [ čtv lis 08, 2012 9:56 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Jdou vojáci, jdou

OK, to bude možná nejlepší, dík. Dáš mi na sebe email?
S tou distancí ještě zkusím šoupat, to je taky věc, kterou zatím opomíjím...

Autor:  Paul 68 Rageous [ čtv lis 08, 2012 10:21 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Jdou vojáci, jdou

mas ho v sukromnych spravach

Autor:  G_Taurus [ čtv lis 08, 2012 10:28 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Jdou vojáci, jdou

hlavně tady tak trošku chybí key light viditelnější pravda já jsem na ty kontrasty :)

Autor:  Jergon [ čtv lis 08, 2012 11:13 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Jdou vojáci, jdou

Tak ještě jedna úprava, s pár věcmi jsem si pohrál a zbytek už si nechám poradit od zkušenějších... :-)

Autor:  G_Taurus [ čtv lis 08, 2012 11:19 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Jdou vojáci, jdou

Jergon:no vida jak to prokouklo :-)

Autor:  Jergon [ čtv lis 08, 2012 11:25 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Jdou vojáci, jdou

No, udělal jsem tam v té AO jednu velkou kravinu - dal jsem si difúzní energii na Sky color a zapomněl jsem tu barvu změnit, takže tam byla furt ta defaultní tmavomodrá... :-( Tím pádem jsem nemohl ani víc osolit zvýrazňovač stínů, bo mi to celé hned černalo...

Autor:  G_Taurus [ čtv lis 08, 2012 11:40 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Jdou vojáci, jdou

vypadá to na Gaussian AA chtělo by to v postpru přiostřit aby to vykouklo ještě líp

Autor:  Paul 68 Rageous [ čtv lis 08, 2012 1:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Jdou vojáci, jdou

No tak som si tensubor pozrel a najprv sa vyjadrim k sametnemu modelu a texturam: zle normaly( pravdepodobne zly mesh, po preratani normaly ostali take ake boli), subsurf na miestach kde ho netreba , 70% polygonov mi zmizlo po tom co som subsurf znizil (napr nity (sroby) mali sub4 a tak som zmenil na 2, to plati na viacerych objektoch), textury tiez dost na nic, dokonca mali hrozny seam, a mapovanie nastavene na "generated"... Spravil som novu seamless texturu behom 5 minut, takze nic velke sa nekonalo , unwrapol som to , lebo generated funkcia je totalne na ho.no na polochach ti to roztahuje tu texturu, zalezitost 5 minut.... velke tvary boli nastavene na "smooth" takze model mal len super jemne hrany, pouzil som Edge split modifikator.....
K tomu AO....ten tam bol ale asi len 20-30% pretoze z nejakych "nepchopitelnych) dovodov si nastavoval diffuse hodnotu na 0.3 a podobne
Scenu si pls nevsimaj (pozadie)a taktiez som mal pridat silnejsie slnko ale uz sa mi s tym nechchelo piplat a z internalu stejnak toho moc nevytazis..
Kazdopadne v mojom renderi citit v modeli akusi "hlbku" a to bol goal pri robeni s AO
Obrázek

Stránka 14 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/