blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

skeleton archer
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=8689
Stránka 11

Autor:  noob [ úte říj 02, 2012 10:51 am ]
Předmět příspěvku:  skeleton archer

Ahoj, tohle už mi celkem dlouho leželo na disku, neměl jsem to dodělané z důvodu že už to moc nezvládal PC tak jsem to odložil a dodělal to teď na novém stroji. Celkem by mě zajímaly vaše názory jakožto poučky pro další charactery ve kterých bych se teď chtěl zdokonalovat a pokračovat v nich. Nějaké zásadní změny už tam dělat ale asi nebudu. Možná něco doladit.

Obrázek

Autor:  Marek [ úte říj 02, 2012 1:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: skeleton archer

Studuj reference! (Ne jednu, spíš desítky, stovky referenčích obrázků) Měj reference po ruce, když modeluješ, texturuješ atp. Pak se ti třeba nestane, že ta kostra nevypadá uplně jako kostra (třeba ty žebra jsou vymodelovaný opravdu špatně), luk je taky divnej a je toho tam víc. Taky zapracuj na texturách (špatný mapování, stejná textura se beze změny opakuje na celé kostře). V neposlední řadě nasvícení - je to hrozně plochý, chybí tomu kontrast.
Koukni třeba sem pro inspiraci, jak může vypadat studie kostry.
http://www.humanart.cz/grafika-71894-letajici-kostroun.html
Btw. jestli chceš dělat charaktery, musíš znát anatomii, takže vřele doporučuju čas od času vzít do ruky tužku a něco nakreslit...

Autor:  1adamm115 [ úte říj 02, 2012 2:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: skeleton archer

Mne to hneď pripomenulo hru Warlords Battlecry alebo HoMaM4 .. nebral si inšpiráciu odtial ? :-D

Autor:  noob [ úte říj 02, 2012 7:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: skeleton archer

Marek: ano, vím o těch nedostatkách co zmiňuješ, přesto dík za postřehy a rady. Toto byl můj první character vůbec. Takže je mi jasný že to neni nic moc. Nicméně strávil jsem s tím docela dost času takže jsem to stejně chtěl dotáhnout do konce.
1adamm115: ano inspirace vzešla z HoMaM :wink:

Autor:  smrq [ stř říj 03, 2012 11:02 am ]
Předmět příspěvku:  Re: skeleton archer

anatomii, textury a osvětlení tu marek zmiňoval, takže přihodím jen jednu drobnůstku.
kosťa drží špatně šíp. u těla luku má být šíp na druhé straně. z pohledu kostlivce ho má napravo a měl by být nalevo.

Autor:  Jergon [ ned říj 07, 2012 10:27 am ]
Předmět příspěvku:  Re: skeleton archer

No, je to na nějakém podstavečku, předpokládám, že to nemá být realismus, ale nějaká jakože hračka - takže jistá anatomická stylizace je tu celkem v pořádku. Spíš si myslím, že dokonalá anatomie by ten hračkovitý šmrnc mohla pokazit. Mně na tom vadí spíš textura na kostech, vypadá to, jako by byly dřevěné. Možná by kosti vypadaly líp bez struktury, jenom třeba s lehkou spekularitou a nějakými těmi barevnými rampami. Teda pokud to samozřejmě nemá být záměr, jako že je to hračka vyrobená ze dřeva...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/