blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Hodiny
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=8647
Stránka 22

Autor:  Mr. Smooth [ ned črc 29, 2012 8:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodiny

Myslíš jako nějakou jednolitou hdri mapu barvy f7f7f7 nebo použít jakoukoliv hdri mapu a hodit za hodiny ještě plane? Protože když za to hodím plane, tak se na těch hodinách bude odrážet dost šumu a ta hdri mapa trochu ztratí půvab.

Autor:  Paul 68 Rageous [ ned črc 29, 2012 9:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodiny

nie, odrež to v PS/gimpe a za pozadie hod f7f7f7 (ak si si vsimol poslal som ti ku tomu blendu aj stencil obrazok (ciernobiely ktory som pouzil ako masku na tu vrstvu v gimpe a za pozadie som dal len tu farbu f7f7f7)), stencil sa da vyrenderovat ze nastavis pozadie na bielo a material na cierny shadeless

Autor:  G_Taurus [ pon črc 30, 2012 1:57 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodiny

Mr. Smooth:jednodušší to asi žiješ na jiné planětě u mě na Slunci je jednodušší nastavit plošné světla emitujících v reflekcích a nebo si udělat vlastní HDRI mapu a tu použít. navíc imho podle mě je lepší se naučit více postupů pak zjistíš, který se hodí víc k tomu čemu chceš docílit.

Autor:  Mr. Smooth [ čtv srp 02, 2012 7:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodiny

Paul 68 Rageous: Se přiznám, že jsem to ještě moc nezkoumal, já se na to ještě podívám, cos mi poslal. Díky

...navíc imho podle mě je lepší se naučit více postupů pak zjistíš, který se hodí víc k tomu čemu chceš docílit.
Tak to je pro mě zatím ideální stav, něco jako fyzikálně nedosažitelná rychlost světla. :emo02:

Stránka 22 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/