blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Dalsie dve prace.
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=8546
Stránka 11

Autor:  Siso [ pát úno 24, 2012 12:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Dalsie dve prace.

Prva ma nakopla dokoncit ju, ked som videl jeden svoj stary projekt o ktorom som pisal v inom vlakne. Bohuzial ho v TV neuvidite, pretoze agentura nema na to peniaze... :) Aspon som to dokoncil a mam pokoj v dusi.

Pouzil som zaujimavu kombinaciu. Render tyciek (iba lava strana, prava je mirror v postprodukcii, podlaha tiez, kvoli zrychleniu renderu) je iba render par frameov a na tomto zaklade (opat moj oblubeny After) som ich cez timelaps naklucoval k hudbe. Takze tycky cely cas hraju do muziky ale pritom ich render je len 68frame, teda necelych 3sec.


Druhy spot je len mojim prvym pokusom skombinovat zabery z mojho noveho fotaku s postprodukciou. Takze nehladajte tam ziaden zmysel videa. Ide len o techniku.


Kritika samozrejme vitana...

Diky.

Autor:  Alimansan [ čtv bře 01, 2012 12:14 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Dalsie dve prace.

To první videjko se mi líbí. Zajímalo by mě tu animaci těch tyček na stranách jsi dělal ručně nebo jsi použil nějaké postupy (využití pythonu) pro opravdovou reakci na hudbu.

Druhé videjko je taky prima, jako testovací scénka co by ne. Kdybych se opravdu snažil něco nějakým způsobem zkritizovat, tak jediné co mě trochu napadlo je jen že při noční části se mi nezdá perspektiva oblohy. Nevím jeslti se mi to zdá nebo jsem vedle :-)

Těším se na další práce ;-)

Autor:  Siso [ čtv bře 01, 2012 8:51 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Dalsie dve prace.

Mozem urobit "making of" az budem mat na to trosku casu a chute. :)

Tak ako som pisal hore, je to render pouze 68frame. Tie su cez aftre, takze ziaden python nasledne time remapovane a podla keyframeoch z hudby priradena casova pozicia z tych 68 frame. Vlastne pokial by som teraz zmenil hudbu, tak mam okamzite ine spravanie sa tyciek.

Co myslis, tou nocnou perpektivou? Akoze zakryvenie textury? To snad nie. nemyslis ty len jas a kontrast?

R.

Autor:  Alimansan [ čtv bře 01, 2012 9:32 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Dalsie dve prace.

Jj s těmi tyčkami jsem pochopil že to je smyčka 68 snímků které je časově mapovaná. Takže tu animaci tyček v těch 68 snímcích si dělal ručně?
Tou perspektivou mám na mysli to, že když se zvedna kamera o je vidět vršek vysílače, tak ta noční obloha mi přijde taková příliš placatá. Je to jen můj dojem ... myslím že hvězdy by měly více ubíhat k obzoru (být menší a hustěji vedle sebe u dolní části obrazovky). Nevím jestli jsem se vyjádřil pochopitelně :-D

Autor:  Siso [ čtv bře 01, 2012 9:52 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Dalsie dve prace.

Ne, ne. Neni to rucne delane. Su to keyframe z hudby. Ak tam dam inu hudbu budu skakat okamzite inak.

S tou oblohou som sa docela trapil. ta vrstva pritom je v 3D naklonena skoro v podstate subezne s pomyslenym horizontom (z 3D trackeru). Myslim, ze najvacsie zlo tam robi prave sirokac (objektiv). Asi zrejme sa tymto svenkom vyhybaju aj studia ako take. No enviem. Mam predtoceny jeden zaber z Stechovic u Prahy a chystam sa nanho, ze tam urobim tiez nejaky mattepainting len kvoli technike. Tam svenkujem z lava doprava. Lenze asi zrejme aj u toho budem mat problemy, pretoze objektiv ma svoje LENS DEFORMATION. Takze som jedine prisiel na to, ze asi v zavere musis deformovat hotovy obraz pozadia spat do deformacii objektivu.

No neviem...bojovat este len budem...

Asi si zajdem dnes k vysielacu a budem sklapat hlavu hore/dole do nekonecna, nech to vidim. :) Nieje mi totiz uplne jasne jak to urobit aj ked chapem asi co myslis.

:)

Autor:  Alimansan [ čtv bře 01, 2012 3:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Dalsie dve prace.

Jedině oblohu poskládat z více fotek a udělat mezi nimi plynulé přechody. Tenhle typ záběru (shora dolu a naopak) jsem taky jednou, v tom krátkém filmku co jsem dělal, zpracovával a bylo to opravdu docela těžké.

Jsem zvědav na další práce. Na Matte Painting obzvláště :-)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/