blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Merkur
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=8304
Stránka 22

Autor:  Alfisko [ pát srp 19, 2011 3:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Merkur

Kdyz uz to mas tady, tak bys to mohl rovnou hodit na BlendSwap. :-)

Autor:  vklidu [ pát srp 19, 2011 6:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Merkur

Drobne poskozeni jsou jen Modifiers.
Sroub - Displace na skupinu vertexu
Matka - se hezky odrbala jen pouzitim Bevel :)

Obrázek

Autor:  Jergon [ pát srp 19, 2011 9:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Merkur

Aha - no, já jsem si hraček spíš vážil... :emo28:

Autor:  smrq [ ned srp 21, 2011 3:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Merkur

asi to jiz neni potrebne, pochvalilo te tu dost lidi, presto si to neodpustim...
i ja patrim do zastupu fanousku tohoto vlakna. moc povedena prace. :-D

Autor:  Siso [ pon srp 22, 2011 9:35 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Merkur

vklidu píše:
@yarpen: v prvnim postu je ted ke stazeni scena i textury >> Download blend <<
(pozn. stary uz neni cely bezier - ma nektere dily prevedene na Mesh, protoze jsem potreboval prevest mirror modifier na real)

@Siso: na info o reder-time nejsem ta prava osoba. Scena jako tato, a v teto velikosti je zalezitost treba jedne minuty a to je render porad pres CPU (protoze mam ATI (jako asi zbylych 90% macu), ale podle dnesniho echa by snad uz melo byt OpenCL v nejakem buildu zacleneno - toz sa nemozu dockat :) Vy co mate NVidia karty uz GPU muzete zahrivat davno). Takze na casy se mne neptej. Nejake animace jsem delal (spokojenost), ale jak to bude sedet tvym 4K potrebam to netusim :)




XE! 4K potrebam. ;) Jdu hledat cycles instalacku. Mam 580nVidiu sakra, tak ji musim trochu rozpalit. :)

Autor:  vklidu [ stř zář 07, 2011 5:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Merkur

Update prvni strana - bo tu stale novych projektu nepribyva opravil jsem ty srouby a nekde texturu na prvnim renderu (zmeny minimalni).

Autor:  vklidu [ sob říj 29, 2011 11:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Merkur

render pro doplneni . . . test materialu
vice na http://blenderartists.org/forum/showthread.php?234711

Obrázek

Autor:  Forseti [ pát bře 30, 2012 10:17 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Merkur

gratuluju k učásti v Bender_demoloop

http://mango.blender.org/random/call-for-revie-blender-demoloop/

Autor:  vklidu [ stř dub 18, 2012 4:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Merkur

. . . a, už mi to došlo :)
Na první pohled jsem se lek, že jsem dělal s klukama v Mango týmu a nějak jsem na to zapoměl :)

Před časem jsem byl poptaný o souhlas k vložení modelu do balíku testovacích blend-souboru.
Díky za avízo :)

Autor:  Siso [ stř dub 18, 2012 9:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Merkur

VKLIDU: Akurat si osahavam pomaly Cycles. Zacina sa mi to pekne pacit. Hlavne to, ze ak pochopis tie shadery (co nieje az take tazke ako u internalu pochopit vsetky tie "knoflicky"), tak sa ti to pekne odvdaci. A hlavne na 580GT to fakt fachci rychle. Niektore veci dokonca ovela rychlejsie nez na internale cez CPU. Ono sa to ale neda velmi zrovnavat. Pathtracing je pathtracing...

Robis aj v niecom inom nez v blendery?

Autor:  vklidu [ stř dub 18, 2012 11:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Merkur

Cycles jsem žral od první testovací verze. Internal je pro některé rendery rychlejší, ale to nastavení (ikdyž skok oproti 2.4x) je pro mne stále dost bolestné. Na ty věci co dělám, mi cycles jede hladce (jiný engine nepoužívám takže nemám srovnání), ale ten "real time" je k nezaplacení, bez něj už neumím :)

Dělám jen v blenderu, na zaučování v dalších 3D už není čas, čímž se dostávám na tenký led - kolik člověk ztratí učením a odstraňováním toho co by mělo fungovat, ale nějak nefunguje a není jasné jestli nemělo být někde něco zakliknutého nebo je to bug... ale to uz je na nový téma, které je lépe neotvírat. Nerad bych se dostal k zaveru, ze investice do placeneho softu se efektivni praci vrati mnohem drive nez hodiny nastavovani ve free space :) blender proste miluju.
Andrew Price (blenderguru.com) měl někde naprosto výstižný video, na toto téma, teď ho nemůžu najít . . . :) ať se daří

Jo a nedávno zas někdo psal, jak se vývojáři věnuji sice úžasnými velkým projektům, ale pro každodenní práci blender postrádá dost jiných malých funkci, které by nám výrazne zrychlili a usnadnili práci... Nu což - vytesal do kamene. Někdy mám docela problém pochopit strategii institutu...

Tak jsem se vykecal, tak přeju dobrou noc

Autor:  Siso [ čtv dub 19, 2012 9:24 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Merkur

Mal som pocit, ze si presedlal na iny soft, pretoze si sa tu odmlcal. Ale jak vidim presedlal si iba na ine fora. ;)

Ja sa pomaly da sa povedat vraciam v druhej vlne k blenderu. Zasluhu na tom ma prave cycles. Uz som si aj jakz takz zvykol na to nove rozhranie 2.5 a viac. Ale este stale tam vsetko neviem najst.

Cau.

Stránka 22 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/