Právě je pon říj 22, 2018 8:47 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: pát srp 19, 2011 3:08 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Kdyz uz to mas tady, tak bys to mohl rovnou hodit na BlendSwap. :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: pát srp 19, 2011 6:53 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
Drobne poskozeni jsou jen Modifiers.
Sroub - Displace na skupinu vertexu
Matka - se hezky odrbala jen pouzitim Bevel :)

Obrázek


Naposledy upravil vklidu dne pát srp 19, 2011 10:09 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: pát srp 19, 2011 9:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
Aha - no, já jsem si hraček spíš vážil... :emo28:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: ned srp 21, 2011 3:18 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
asi to jiz neni potrebne, pochvalilo te tu dost lidi, presto si to neodpustim...
i ja patrim do zastupu fanousku tohoto vlakna. moc povedena prace. :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: pon srp 22, 2011 9:35 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
vklidu píše:
@yarpen: v prvnim postu je ted ke stazeni scena i textury >> Download blend <<
(pozn. stary uz neni cely bezier - ma nektere dily prevedene na Mesh, protoze jsem potreboval prevest mirror modifier na real)

@Siso: na info o reder-time nejsem ta prava osoba. Scena jako tato, a v teto velikosti je zalezitost treba jedne minuty a to je render porad pres CPU (protoze mam ATI (jako asi zbylych 90% macu), ale podle dnesniho echa by snad uz melo byt OpenCL v nejakem buildu zacleneno - toz sa nemozu dockat :) Vy co mate NVidia karty uz GPU muzete zahrivat davno). Takze na casy se mne neptej. Nejake animace jsem delal (spokojenost), ale jak to bude sedet tvym 4K potrebam to netusim :)




XE! 4K potrebam. ;) Jdu hledat cycles instalacku. Mam 580nVidiu sakra, tak ji musim trochu rozpalit. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: stř zář 07, 2011 5:06 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
Update prvni strana - bo tu stale novych projektu nepribyva opravil jsem ty srouby a nekde texturu na prvnim renderu (zmeny minimalni).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: sob říj 29, 2011 11:22 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
render pro doplneni . . . test materialu
vice na http://blenderartists.org/forum/showthread.php?234711

Obrázek


Naposledy upravil vklidu dne sob čer 30, 2012 2:11 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: pát bře 30, 2012 10:17 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
gratuluju k učásti v Bender_demoloop

http://mango.blender.org/random/call-for-revie-blender-demoloop/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: stř dub 18, 2012 4:24 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
. . . a, už mi to došlo :)
Na první pohled jsem se lek, že jsem dělal s klukama v Mango týmu a nějak jsem na to zapoměl :)

Před časem jsem byl poptaný o souhlas k vložení modelu do balíku testovacích blend-souboru.
Díky za avízo :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: stř dub 18, 2012 9:30 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
VKLIDU: Akurat si osahavam pomaly Cycles. Zacina sa mi to pekne pacit. Hlavne to, ze ak pochopis tie shadery (co nieje az take tazke ako u internalu pochopit vsetky tie "knoflicky"), tak sa ti to pekne odvdaci. A hlavne na 580GT to fakt fachci rychle. Niektore veci dokonca ovela rychlejsie nez na internale cez CPU. Ono sa to ale neda velmi zrovnavat. Pathtracing je pathtracing...

Robis aj v niecom inom nez v blendery?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: stř dub 18, 2012 11:39 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
Cycles jsem žral od první testovací verze. Internal je pro některé rendery rychlejší, ale to nastavení (ikdyž skok oproti 2.4x) je pro mne stále dost bolestné. Na ty věci co dělám, mi cycles jede hladce (jiný engine nepoužívám takže nemám srovnání), ale ten "real time" je k nezaplacení, bez něj už neumím :)

Dělám jen v blenderu, na zaučování v dalších 3D už není čas, čímž se dostávám na tenký led - kolik člověk ztratí učením a odstraňováním toho co by mělo fungovat, ale nějak nefunguje a není jasné jestli nemělo být někde něco zakliknutého nebo je to bug... ale to uz je na nový téma, které je lépe neotvírat. Nerad bych se dostal k zaveru, ze investice do placeneho softu se efektivni praci vrati mnohem drive nez hodiny nastavovani ve free space :) blender proste miluju.
Andrew Price (blenderguru.com) měl někde naprosto výstižný video, na toto téma, teď ho nemůžu najít . . . :) ať se daří

Jo a nedávno zas někdo psal, jak se vývojáři věnuji sice úžasnými velkým projektům, ale pro každodenní práci blender postrádá dost jiných malých funkci, které by nám výrazne zrychlili a usnadnili práci... Nu což - vytesal do kamene. Někdy mám docela problém pochopit strategii institutu...

Tak jsem se vykecal, tak přeju dobrou noc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Merkur
PříspěvekNapsal: čtv dub 19, 2012 9:24 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Mal som pocit, ze si presedlal na iny soft, pretoze si sa tu odmlcal. Ale jak vidim presedlal si iba na ine fora. ;)

Ja sa pomaly da sa povedat vraciam v druhej vlne k blenderu. Zasluhu na tom ma prave cycles. Uz som si aj jakz takz zvykol na to nove rozhranie 2.5 a viac. Ale este stale tam vsetko neviem najst.

Cau.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz