blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

SOR C10.5
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=8227
Stránka 22

Autor:  X_H_N [ čtv zář 12, 2013 3:04 am ]
Předmět příspěvku:  Re: SOR C10.5

Ono se stačí podívat na testy procesorů na hrách kde je od nejlevnějších po nejdražší procesory mizivý rozdíl a pak na test grafických karet kde třída karty má obrovský vliv na framerate.

Autor:  slujda [ čtv zář 12, 2013 4:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SOR C10.5

Když se clovek podívá na doporučenou HW náročnost, tak je to taky zajímavé třeba porovnat s GTA IV

OMSI:
Operační systém: Windows XP/Vista/7
Procesor (CPU): AMD Phenom II® nebo Intel Core 2® nebo ostatní Dual/Quad Core CPU, 3 GHz
RAM: 4 GB
Grafická karta: ATI HD 5700 series nebo ekvivalentní NVIDIA model, DirectX 9.0c nebo vyšší

GTA IV
Operačný systém: Windows Vista - SP1 / Windows XP - SP3
Procesor: Intel Core 2 Quad 2.4 Ghz / AMD Phenom X3 2.1 Ghz
RAM: 2 GB (Windows XP) / 2.5 GB (Windows Vista)
Grafická karta: 512 MB nVidia 8600 / 512 MB ATI 3870

Mě třeba jede GTA IV na maximální detaily plynule, ale s OMSI se nekdy nedostanu ani nad 25FPS, tak cim to teda je? Nejspíš to bude problem programatoru a optimalizace, čimž je take zodpovězená otazka Proč ten model není kvalitnejší :wink:

Autor:  Bumpkin [ čtv zář 12, 2013 8:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SOR C10.5

Still-Alive:
jak obecně? :emo15: dyť tohle je koncept PC!
máš tam CPU které nikdy nebude stejně výkoné jak specializované karty, jako je například Grafická kerta, PhysX karta a další a další karty a protože instrukce nejsou specializovaný jen na určitý druh výpočtu jako právě u specializovaných karet...

ty tam jsou doby kdy se nepoužívali grafické karty a to již 20let!

slujda:
porovnáváš neporovnatelný :emo02: hru kterou delaj nadsenci a která je naprosto otevrena porovnavat s tří Ačkovým titulem? :emo02:
to si mě celkem rozesmal!

zaleží na Enginu který je použit...

to co má omsi vypada spis na nejaky engin který neni optimalizovany a je opet napsany nejakyma nadsencema
kdez to GTA pouziva engin RAGE napsanej profikama od rockstaru, nasledne optimalizovanej pro konzole a az pak pro PC....

pokud tedy budeš normální tak si engin nebudeš psát a sáhneš po něčem co už je dneska ověřené! na příklad Cry engine, nebo UDK či uniti.. a na tom začneš stavět hru, máš pak o dost min problemu s odladovanim a s tim aby to chodilo normalne....

Autor:  Still-Alive [ čtv zář 12, 2013 10:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SOR C10.5

Bumpkin: Tak proč tedy některý engine, těží více z lepšího CPU, než z GPU? Jako že některý engine více využívá CPU...

Autor:  X_H_N [ pon zář 16, 2013 2:12 am ]
Předmět příspěvku:  Re: SOR C10.5

Still-Alive píše:
Bumpkin: Tak proč tedy některý engine, těží více z lepšího CPU, než z GPU? Jako že některý engine více využívá CPU...

Který?

Autor:  Bumpkin [ pon zář 16, 2013 8:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SOR C10.5

Still-Alive: musim jen s X_H_Nem souhlasit, ukaž mi který engin je založený na tom aby vykresloval grafiku skrz CPU? :emo15:
to se urcite vratis nekam k osmibitum kdy nebyly dedikovaný grafiky :D
jinak prave proto byla vytvorena GPU aby se 3D grafiky nepocitala na CPU :emo02:

jese bych dodal aby si si prosim nasel historii GPU!!! pak pochopis proc jsou enginy minimalne zavisle na vykonu CPU...

Autor:  Still-Alive [ pon zář 16, 2013 11:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SOR C10.5

Já neřekl že je engin přímo založení na překreslování grafiky přes CPU, to je pitomost sama o sobě! Ale jsou i hry, které těží z lepšího CPU, v závislosti na FPS ve hře... Z fleku si nevzpomenu co to bylo zrovna za gamesu, ale čtu to "celkem" často...

Stránka 22 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/