blender3d.cz http://www.blender3d.cz/forum/ |
|
SOR C10.5 http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=8227 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | X_H_N [ čtv zář 12, 2013 3:04 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: SOR C10.5 |
Ono se stačí podívat na testy procesorů na hrách kde je od nejlevnějších po nejdražší procesory mizivý rozdíl a pak na test grafických karet kde třída karty má obrovský vliv na framerate. |
Autor: | slujda [ čtv zář 12, 2013 4:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: SOR C10.5 |
Když se clovek podívá na doporučenou HW náročnost, tak je to taky zajímavé třeba porovnat s GTA IV OMSI: Operační systém: Windows XP/Vista/7 Procesor (CPU): AMD Phenom II® nebo Intel Core 2® nebo ostatní Dual/Quad Core CPU, 3 GHz RAM: 4 GB Grafická karta: ATI HD 5700 series nebo ekvivalentní NVIDIA model, DirectX 9.0c nebo vyšší GTA IV Operačný systém: Windows Vista - SP1 / Windows XP - SP3 Procesor: Intel Core 2 Quad 2.4 Ghz / AMD Phenom X3 2.1 Ghz RAM: 2 GB (Windows XP) / 2.5 GB (Windows Vista) Grafická karta: 512 MB nVidia 8600 / 512 MB ATI 3870 Mě třeba jede GTA IV na maximální detaily plynule, ale s OMSI se nekdy nedostanu ani nad 25FPS, tak cim to teda je? Nejspíš to bude problem programatoru a optimalizace, čimž je take zodpovězená otazka Proč ten model není kvalitnejší |
Autor: | Bumpkin [ čtv zář 12, 2013 8:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: SOR C10.5 |
Still-Alive: jak obecně? dyť tohle je koncept PC! máš tam CPU které nikdy nebude stejně výkoné jak specializované karty, jako je například Grafická kerta, PhysX karta a další a další karty a protože instrukce nejsou specializovaný jen na určitý druh výpočtu jako právě u specializovaných karet... ty tam jsou doby kdy se nepoužívali grafické karty a to již 20let! slujda: porovnáváš neporovnatelný hru kterou delaj nadsenci a která je naprosto otevrena porovnavat s tří Ačkovým titulem? to si mě celkem rozesmal! zaleží na Enginu který je použit... to co má omsi vypada spis na nejaky engin který neni optimalizovany a je opet napsany nejakyma nadsencema kdez to GTA pouziva engin RAGE napsanej profikama od rockstaru, nasledne optimalizovanej pro konzole a az pak pro PC.... pokud tedy budeš normální tak si engin nebudeš psát a sáhneš po něčem co už je dneska ověřené! na příklad Cry engine, nebo UDK či uniti.. a na tom začneš stavět hru, máš pak o dost min problemu s odladovanim a s tim aby to chodilo normalne.... |
Autor: | Still-Alive [ čtv zář 12, 2013 10:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: SOR C10.5 |
Bumpkin: Tak proč tedy některý engine, těží více z lepšího CPU, než z GPU? Jako že některý engine více využívá CPU... |
Autor: | X_H_N [ pon zář 16, 2013 2:12 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: SOR C10.5 |
Still-Alive píše: Bumpkin: Tak proč tedy některý engine, těží více z lepšího CPU, než z GPU? Jako že některý engine více využívá CPU... Který? |
Autor: | Bumpkin [ pon zář 16, 2013 8:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: SOR C10.5 |
Still-Alive: musim jen s X_H_Nem souhlasit, ukaž mi který engin je založený na tom aby vykresloval grafiku skrz CPU? to se urcite vratis nekam k osmibitum kdy nebyly dedikovaný grafiky :D jinak prave proto byla vytvorena GPU aby se 3D grafiky nepocitala na CPU jese bych dodal aby si si prosim nasel historii GPU!!! pak pochopis proc jsou enginy minimalne zavisle na vykonu CPU... |
Autor: | Still-Alive [ pon zář 16, 2013 11:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: SOR C10.5 |
Já neřekl že je engin přímo založení na překreslování grafiky přes CPU, to je pitomost sama o sobě! Ale jsou i hry, které těží z lepšího CPU, v závislosti na FPS ve hře... Z fleku si nevzpomenu co to bylo zrovna za gamesu, ale čtu to "celkem" často... |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |