blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

A.H.A.
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=8159
Stránka 44

Autor:  Paul 68 Rageous [ pon črc 04, 2011 1:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: A.H.A.

Stále nechapem preco tam robis take divne farby??? A o materialy a nasvietenie by si sa mohol zacat zaujimat, vyzera to teraz ako vyrobenez papiera...

Autor:  Jergon [ pon črc 04, 2011 1:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: A.H.A.

Njn, ještě jeden kousek udělám, ať si pořádně zafixuju to, co mám, a pak už se začnu zase učit něco dál a hloub... Jako papírové to asi vypadá hlavně proto, že se tam nikde nic neleskne a neodráží, jenže jsem na tom taknějak nenarazil na nic, co by se lesknout a zrcadlit mělo... Ale zase jsem přišel na jiné důležité věci - třeba už konečně vím, na co dali do Blenderu texturu Magic. Přece na oblečky pro Marťany! :lol:

Autor:  Paul 68 Rageous [ pon črc 04, 2011 7:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: A.H.A.

Ked u magic das "NO RBG" a das to na vela opakovani, mas z toho látku napr taky 10x10 cm stvorec nech ma 70x70 opakovani a mas normalnu peknbu lôatku

BTW Jergon poslem ti spravu...

Autor:  Jergon [ stř črc 06, 2011 11:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: A.H.A.

Jj, díky za tip - zatím jsem se nesetkal s nikým, kdo by věděl, co počít s Magicem, i autoři knížek o Blenderu z něj jsou v rozpacích... :-)

Autor:  Jergon [ pát črc 22, 2011 10:40 am ]
Předmět příspěvku:  Re: A.H.A.

Rok 1963

Ačkoli během ozbrojeného konfliktu, do něhož vyústila karibská krize na podzim 1962, bylo jaderných zbraní nakonec použito jen v hodně omezeném měřítku - obě strany se oproti původnímu očekávání zjevně až příliš zalekly jejich ničivé síly - a samotný střet byl během března 1963 urovnán příměřím, způsobené škody byly i tak velmi citelné. Vinu za to nesla jednak řada konvenčních útoků, jednak panika v řadách obyvatelstva a následné lokální bojůvky. Ve Spojených státech zasáhly po jaderných a později konvenčních výpadech ze sovětských základen na Kubě takřka celý jihovýchodní kvadrant a pokračovaly i po ukončení války - rabování, ozbrojené rebelie, nedostatek zdrojů i radioaktivní spad a následné nemoci udělaly z této oblasti USA fakticky území nikoho. Zbytek země přečkal ekonomicky i společensky relativně bez úhony, veřejné mínění podpořené problémy s uprchlíky však stále silněji tlačilo na nějakou formu konečného řešení otázky postižené oblasti. Nakonec se ho ujala armáda, vojenské námořnictvo a letectvo, potíže zvolna ustupovaly a zvýšení produkce ve zbrojním průmyslu přineslo i oživení ekonomiky - jediným problémem byla jistá morální diskreditace podobných zásahů. Často obnášely krvavou hromadnou řezničinu na nevinných, navíc na příslušnících vlastního národa, což se příliš nezamlouvalo ani obyvatelstvu, ani samotným vojákům. Ke slovu tedy přišla propaganda - lidé ze zničených území byli postupně démonizováni, zatímco ze zasahujících se stávali hrdinové bojující s monstry a přinášející oběti za dobro nového světa. Taktika se ujala a příslušníci ozbrojených sil - mezi nimi bezpochyby i pilot stroje Lockheed F-104 Starfighter na obrázku - za podpory všech, kdo přečkali Karibskou válku a její následky ve zdraví, postupně urovnali situaci do normálu...


Obrázek

Autor:  Jergon [ pát črc 22, 2011 10:45 am ]
Předmět příspěvku:  Re: A.H.A.

Tož, nápady pro tuhle řadu jsem prozatím vyčerpal - a taky je fakt, že se potřebuju ještě spoustu věcí naučit, takže se vrhnu zas na něco jiného, hlavně asi na ta cvičení jednoduchých věcí a na rozšiřování záběru. Děkuji všem, kdo přišli s konstruktivními připomínkami, leccos jsem se z nich naučil, leccos užitečného jsem objevil i sám (například že na jeden mesh nenarvu víc než čtrnáct různých materiálů :emo02: ) - a budu rád, když mi tu tenhle topic na památku necháte. Ostatně stejně myslím, že se k němu ještě někdy vrátím, až budu umět víc a budu o něco zručnější, a až přijde nová inspirace...

Autor:  Jergon [ pát črc 22, 2011 10:46 am ]
Předmět příspěvku:  Re: A.H.A.

Paul 68 Rageous píše:
:emo23:


No tak, nepanikař, tohle už je fakt poslední, aspoň na čas... ;-)

Autor:  Jan [ pát črc 22, 2011 12:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: A.H.A.

Nejvíc ze šeho se mi líbí ten příběh k tomu. Letadlo není špatné, jen bych trochu vytkl normál mapu, která je až moc a taky moc dobře nechápu ocas letadla a to co je na něm. Jinak slušné.

Autor:  Paul 68 Rageous [ pát črc 22, 2011 1:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: A.H.A.

Jergon píše:
Paul 68 Rageous píše:
:emo23:


No tak, nepanikař, tohle už je fakt poslední, aspoň na čas... ;-)


Sorry, ja v tom vidim iba male pokroky, a fakt nechpame tu farebnu schemu, ako keby existovali iba 4 farby, zelená, modrá, červená a žltá. Je to moc kriklavé, mas na to miliony odtienov farieb. Pride mi to ako keby mas v hlave taku hranicu, cezktoru sa nemozes dostat, robis to iste dokola. Ale dalej sa k tomu nejdem vyjadrovat, uz v predu mas nejake nazory a kritiky (ktorym sa uspesne vyhybas), a je ich tam myslim ze dost. Ako stale vravim neber to v zlom, len sa ti tu snazime vsetcja pomoct.

Autor:  Jergon [ sob črc 23, 2011 4:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: A.H.A.

Paul 68 Rageous píše:
Jergon píše:
Paul 68 Rageous píše:
:emo23:


No tak, nepanikař, tohle už je fakt poslední, aspoň na čas... ;-)


Sorry, ja v tom vidim iba male pokroky, a fakt nechpame tu farebnu schemu, ako keby existovali iba 4 farby, zelená, modrá, červená a žltá. Je to moc kriklavé, mas na to miliony odtienov farieb. Pride mi to ako keby mas v hlave taku hranicu, cezktoru sa nemozes dostat, robis to iste dokola. Ale dalej sa k tomu nejdem vyjadrovat, uz v predu mas nejake nazory a kritiky (ktorym sa uspesne vyhybas), a je ich tam myslim ze dost. Ako stale vravim neber to v zlom, len sa ti tu snazime vsetcja pomoct.



To je v pořádku, já o sobě vím, že mám hranice hodně nízko a i tak se učím pomalu, mám to tak bohužel se vším a je jasné, že Blender výjimka nebude - tím víc toho ovšem musím udělat... :-) Samozřejmě nechci všecko hned plácat sem, ale s tímhle jsem si pomoct nemohl, to byla srdeční záležitost - další věci už si budu nechávat pro sebe, slibuju... ;-)

Autor:  Marek [ sob črc 23, 2011 5:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: A.H.A.

Prošel jsem si celé vlákno a musim říct, že na začátečníka to není nijak špatný. Podle mně je fajn, že jsi udělal celou sérii dokončených renderů a že je vidět, že tě to baví. Dokážu si představit, že kopírování tutoriálů pro někoho nemusí bejt až taková zábava, na druhou stranu je to asi jediná cesta jak se zlepšit.
BTW doporučoval bych občas vzít do ruky tužku nebo pastelky. Naučí tě to líp vnímat věci kolem tebe a taky ti to dá víc citu pro barvy.

Marek

Autor:  Paul 68 Rageous [ sob črc 23, 2011 6:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: A.H.A.

Jergon píše:


To je v pořádku, já o sobě vím, že mám hranice hodně nízko a i tak se učím pomalu, mám to tak bohužel se vším a je jasné, že Blender výjimka nebude - tím víc toho ovšem musím udělat... :-) Samozřejmě nechci všecko hned plácat sem, ale s tímhle jsem si pomoct nemohl, to byla srdeční záležitost - další věci už si budu nechávat pro sebe, slibuju... ;-)


Ale nie, praveze to sem davaj, cim budes mat viacej kritiky tym lepsie pre teba. Ale skis nieco uplne ine, napr nejaky interier, pohraj sa s odrazmi, nauca sa s HDRi mapami (pre odrazy), ja neviem.....vymodeluj nejaky ja neviem....set príborov a tanierov a hrnčekov, potom nastav matroše na chrom, keramiku a tak sa uc. Modelovacie schopnosti na začiatočnika nemaš zle, ale skus aj nieco ine modelovat. Dajaky interier, kreslo, atd. a posielj to sem na "analízu" :emo05:

Autor:  Jergon [ sob črc 23, 2011 8:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: A.H.A.

jj, přesně to chci teď udělat, zkoušet si nějaká cvičení na jednoduché předměty, naučit se víc o texturách, o materiálech a tak, vím, že okolo toho je celá věda a že je to potřeba umět... V tom máte úplnou pravdu. Tohle téma bylo možná zatím nad moje možnosti, ale myslím, že i tak mi nějaké důležité věci dalo...
btw, koukal jsem na ten turbosquid - ti si s tím vážně vyhrajou, když vidím ty jejich wiry... Dobrý vzor, jak to má vypadat, když se umí... :-)

Stránka 44 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/