blender3d.cz http://www.blender3d.cz/forum/ |
|
Yafaray testy http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=7904 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | Still-Alive [ úte říj 12, 2010 6:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Yafaray testy |
DJing z minulého století? |
Autor: | yarpen [ čtv říj 28, 2010 7:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Yafaray testy |
Autor: | jankoš [ ned říj 31, 2010 1:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Yafaray testy |
je to fajn na první pohled sem si řekl jestli to není reklama z budoucnosti (čiší z toho taková sterilita) ale v kombinaci s tím..porcelánovým hrncem (?) to působí jako zajímavej crossover používals hdr mapy nebo jen světýlka? |
Autor: | yarpen [ pon lis 01, 2010 4:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Yafaray testy |
No chtěl jsem zkusit trochu experimentovat s barvou a udělat čistý render takže to určitě nic uměleckýho není :) - hrnec tam není záměrně, jen jsem neměl jinou věc do pozadí. Render je bez hdri mapy. |
Autor: | yarpen [ pon lis 22, 2010 7:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Yafaray testy |
Rychlovka do středověkké kuchyně :). |
Autor: | Genom [ úte lis 23, 2010 12:46 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Yafaray testy |
Ikdyž se mi model celkově líbí, měl bych pár postřehů... Píšeš, že model je do středověké kuchyně...to by bylo ok...ale nejsem si zde jistej použitým kovem, čili ikdyž textůry vypadají dobře, kov je neutrální a nevím oco jde - na měď i kov (slitiny železa) to má moc velký nádech do žluta a bronz se k tomuto účelu nepoužíval. Dále to použité dřevo na korbel mi příjde až moc nové (příp. jakoby ošetřené lakem) oproti tomu kovu, kterej už místy jeví známky koroze...spíš by i to dřevo mělo být krapet zašedlé vlivem používání... Ve středověku se k tomu účelu převážně používala buď měď, nebo cín...se dřevem si nejsem tak jistý, ale předpokládám nějaké voděodolné - buk, dub, kaštan, ořech, třešeň...příp. teak, iroko? |
Autor: | smrq [ úte lis 23, 2010 1:15 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Yafaray testy |
imho je zluty nadech dusledkem nazloutleho svetla. jinak ale souhlasim. model je nadherny, ale volba textur neni stastna. me navic u dreva zarazi ta snad milimetrova skvira. vzdyt by chudakovi pytlikovi vytekla pulka piva nez by dopil do dna. |
Autor: | yarpen [ úte lis 23, 2010 10:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Yafaray testy |
Genom, smrk: nažloutlá barva kovu je opravdu kvůli světlu. Co se týče materiálů, tak jsem se snažil držet trochu předlohy, která je od středověku časově hodně daleko (http://www.liveauctioneers.com/item/6559016) a jak je vidět, neprošlo to :D. |
Autor: | pavlii [ stř lis 24, 2010 2:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Yafaray testy |
Paráda, hezký práce. Měl bych připomínku ohledně tématu: nebylo by dobré, když je to "Yafaray testy" mít i ten samý obrázek vyrenderovaný z interního renderu? Test je cool, když je s čím srovnávat ale jinak každopádně P. |
Autor: | yarpen [ sob lis 27, 2010 11:31 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Yafaray testy |
pavlii : Tohle nejsou srovnávací testy. Do vlákna většinou posílám jen obrázky na kterých si zkouším nastavení materiálů nebo světel, které pak někdy použiju ve větší scéně. |
Autor: | pavlii [ sob lis 27, 2010 5:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Yafaray testy |
yarpen: aha, tak to jo. Já jsem podotknul, že by to mohlo být zajímavé, vidět hned z renderu, jestli Yafaray přináší něco hodně extra oproti internímu Blender renderu nebo jestli to jsou nuance (které se ale ve výsledku samozřejmě podílejí na dojmu). P. |
Autor: | boogie [ sob lis 27, 2010 5:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Yafaray testy |
Pavlii: Yafaray toho přiáší hodně jiného co se týká renderu oproti Internalu, jelikož je to fyzikální render. A ono se to nijak moc srovnávat teda nedá páč je každý renderer jiný ! |
Autor: | pavlii [ sob lis 27, 2010 5:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Yafaray testy |
OK, dík za objasnění. P. |
Autor: | Genom [ ned lis 28, 2010 5:41 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Yafaray testy |
Jen dodatek: v základu se renderery dělí na biased a unbiased... Tedy ty, co používají aproximace k dosažení konečného výsledku a ty, co provádějí výpočet výsledku téměř do nekonečna. Jako příklad: interní render je biased a např. Maxwell render je unbiased... |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |