blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Bumpkinova popelnice
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=7757
Stránka 12

Autor:  Bumpkin [ ned črc 11, 2010 4:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Bumpkinova popelnice

Ahoj vsichni, posledni dobou sem moc neprizpivam aspon ne svejma dilkama a proto si zkladam toto tema kam budu posilat svoje ,,udrzovaci,, dilka bude se predevsim jednat o modely jako takove malo kdy o rendery kompletnich scen :wink: veskera dilka zaberou par hodin tudis komentujte klidne topologii a anatomii veci/lidi tomu se branit v zadnem pripade nebudu :wink:

hned zacnu jednim diskem ktery byl hotov za 3 hodinky z toho 2 hodiny sem musel rozdelit zhruba do 10minutovych pracovnich tahu (byl modelovan v praci)
Clay render
Obrázek
Obrázek
Wir
Obrázek

Autor:  Louise Cypher [ pon črc 12, 2010 2:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Bumpkinova popelnice

Kritizovat bumpkinovo auto (ci kus auta) je jako hledat jehlu ne v kupce, ale v cele hore sena. Pokud se clovek nesnizi k takovym prkotinam, jako ze bych trochu zrazil hranu u tech imbusu, tak zkratka neni co kritizovat. :-D Je to super prace.

Autor:  Siso [ pon črc 12, 2010 3:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Bumpkinova popelnice

Pekne, akurat preco si sa rozhodol robit napis Bridgestone modelovanim a nie texturou s normal mapou? Stoji to za tu namahu? :)

Autor:  Váca [ pon črc 12, 2010 9:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Bumpkinova popelnice

Siso: řekl bych, že je to spíš displace :)

Autor:  Siso [ pon črc 12, 2010 9:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Bumpkinova popelnice

urcite? :)

Autor:  Váca [ pon črc 12, 2010 9:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Bumpkinova popelnice

či jak se to menuje...blender sem neměl spuštěnej už hodně dlouho :lol:
jinak nevim, jestli by se mi chtělo se s tim piplat přímo modelově, spíš bych hledal jednodušší řešení :)

Autor:  Bumpkin [ pon črc 12, 2010 9:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Bumpkinova popelnice

Siso: ano je to modelovane
proc sem to neudelal normal mapou?? protoze to treba muze byt model na generovani normal mapy nemyslis???
a jinak je tvuj dotaz docela mimo misu kdyz mas hned v prvnich vetach uvedeno ceho se toto tema tyka :roll: ale jestli ti to z toho nevyznelo dost jasne tak pro tebe extra, jedna se o modeling jako takovy tudis cim vic se toho vymodeluje tim lip a vis proc?? protoze tim procvicuji a udrzuji sve znalosti jen pro upresneni pro tebe :-D

Váca: nee neni to prez displace, v blenderu musis mit danou plochu hodne zahustenou aby to bylo celkem obstojne :-)

Louise Cypher: ooo dekuji :oops: ta hrana neni ale problem :-D jestli se nelibi pozmenim ji nebo na ty srouby pridam subsurf zadny tam myslim neni :-)

Autor:  Bumpkin [ pon črc 12, 2010 9:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Bumpkinova popelnice

Váca: no nevim kdyz pak vis jak to udelat a mas to spis jako model z kteryho budes dalsi mapy teprv generovat tak je to o doooost jednoduzsi :wink: a myslim ze cas straveny nad model to jest 3 hodiny!!!!! je vic nez dost slusny :wink:

Autor:  Siso [ pon črc 12, 2010 9:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Bumpkinova popelnice

jen jsem se ptal...

Autor:  Bumpkin [ pon črc 12, 2010 9:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Bumpkinova popelnice

Siso:dyt proto sem ti to take osvetlil :wink: jinak sem ti asi neodpovedel na celou otazku :-) proc sem se k tomu rozhodl protoze priprava kvalitni normal mapy zabere stejny cas jako vymodelovani a nasledne vygenerovani normal mapy :wink:

Autor:  noob [ pon črc 12, 2010 10:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Bumpkinova popelnice

Já bych jenom dodal že podle mě je ty nápisy daleko lehčí vymodelovat než se patlat s nějakou mapou. Vždyť ty nápisy a čárky neni žádná práce a pak to jenom ohneš přes křivku a je to :-) :!: Samozřejmě tímhle nemám na mysli že Bumpkin je nějaký amatér a zvládne to každá lama :!: ale nějak jsem měl prostě potřebu to napsat :-)

Autor:  Váca [ pon črc 12, 2010 10:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Bumpkinova popelnice

Bump: aha :) ale sem si jistej, že jsem to na jednom z tvých kol už viděl :D :)

Autor:  Bumpkin [ pon črc 12, 2010 10:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Bumpkinova popelnice

Váca: jj driv sem pouzival displace :-) ale jak rikam zabiralo to vic jak toto reseni a kolikrat to bylo pracnejsi a zahusteni te plochy bylo i kolikrat z jistych uhlu videt :-(

noob: krivka je dosti spatne reseni jednoduzsi je to udelat tak ze prohnuti (vybouleni napisu) udelas prez latici a to nasledne aplikujes a pak pouzijes warp funkci kterou pouzivam i na vzorky :wink: elegantnejsi a dosti rychle reseni a mas stale hodne veci podkontrolou, dalsi dulezita vec je ze musis mit rovnomerne zahusteni modelu napisu aby nebylo pak poznat dana deformace :-)

Autor:  noob [ pon črc 12, 2010 11:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Bumpkinova popelnice

Bumpkin: jj myslel jsem to nějak tak jak si to psal. Samozřejmě těch způsobů jak ten nápis ohnout je víc tak jsem napsal jen takovej příklad :wink:

Autor:  Neolker [ čtv črc 15, 2010 3:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Bumpkinova popelnice

PS: Zde je ta stránka s litými kolami, už jsem si vzpomněl :lol:

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/