Právě je čtv bře 28, 2024 12:21 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vivat Blender
PříspěvekNapsal: pát led 16, 2009 7:07 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 22, 2006 8:42 am
Příspěvky: 13
Tak tohle mi zabralo asi 5 hodin. Ještě začátečnická práce, třeba nevím, jak je možné, že je ta země tak plochá, přitom bump mapu mám zapnutou...

http://picasaweb.google.com/Trainzak/VTvoryVBlenderu#5291929597112184690


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 16, 2009 7:17 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
A zvedl jsi také hodnotu Nor u té bump mapy?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 16, 2009 7:54 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
A je tam vůbec nějaké charakteristické světlo, které by tu bump mapu zobrazilo? :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 17, 2009 10:14 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 22, 2006 8:42 am
Příspěvky: 13
Nor samozřejmně nastaveno mám. Ve scéně mám nalevo od kamery světlo Sun a napravo Lamp. Je potřeba jiná kombinace?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 17, 2009 11:43 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
no to je tak trochu problem blenderu, tiez sa mi to stava, ze bump mapy nevidno, este k tomu mas zapnute AO, skus to NOR nejak zvysit, aj na max, ja som s tym minule experimentoval a bump mapy sa mi dobre zobrazovali len ked som mal kameru proti svetlu...a este som zistil, ze ked zapnes antialiasing tak ich to tiez uplne zrusi, ale co s tym neviem :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 18, 2009 9:15 pm 
Offline
-
-

Registrován: ned črc 22, 2007 1:59 pm
Příspěvky: 148
Bydliště: Litoměřice
Toto je velkej problem, kterej mě na blenderu fakt štve :(. Ale moje poznatky jsou že:
1) když mám bitmapu tak vypínám v MapImage>MipMap a to jak u bump tak i color mapy.
2) s tim antialiasingem je to dost o experimentu, zaleží jaký filtr zvolíš (nejlepší je Mitchell nebo CatmulRom) a na hodnotě "sets the filtr size" třeba 1.20 ale musí se zkoušet. Pak ještě počet samplu ale tam jsem nezaznamenal nějaký lepší výsledky než z 8 samply.
3) no a když chceš opravdu krásný render bump mapy tak použij yafray. Ma na to daleko lepší algoritmy než blender. Ale použítí tohoto rendru přináší některá omezení....


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz