blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

vizualizace interiéru
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=6308
Stránka 12

Autor:  lz [ stř pro 17, 2008 3:44 pm ]
Předmět příspěvku:  vizualizace interiéru

takový spíš pokus, ale už se k tomu nebudu z nedostatku času vracet. Děláno podle fotky v časopise, učil sjem se na tom YafRay (podle vynikajícího tutoriálu TomaTNT z těchto stránek). Rendertime 4:07 na Core2Duo 1,GHz a 4 GB RAM. Pozadí jsem dodal až v Gimpu, plus jsem udělal ještě pár drobných barevných korekcí (kontrast a vyvážení barev).

Přílohy:
archviz_test_07(fin).jpg
archviz_test_07(fin).jpg [ 114.66 KiB | Zobrazeno 2122 krát ]

Autor:  Sagi [ stř pro 17, 2008 3:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

Perfektní práce! Sedačka je velmi uvěřitelná. Jediné co mi chybí je nějaká reflexe na rámu té obrazovky.

Autor:  lz [ stř pro 17, 2008 6:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sagi: díky :) . Rám TV je jedna z chyb, totiž materíál má RayMirror nastavený na 0.4 a poměrně vysokou Specularity, ale nic se v něm nezrcadlí :( Možná jsem ji měl udělat radši stříbrnou

Autor:  taby [ stř pro 17, 2008 6:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jen ta kamera mne trochu ruší, jinak interier pěkný. :wink:

Autor:  Váca [ čtv pro 18, 2008 11:38 am ]
Předmět příspěvku: 

ten render time je 4 hodiny, nebo 4 minuty? s yaf(a)rayem nepracuju, tak nevim, jak rychle renderuje) :D

Taby: jakou kameru? myslis to nahore? ja myslim, ze to sou svetla :)

Autor:  lz [ čtv pro 18, 2008 12:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

vacik: u Yaf(a)raye je rendertime skoro vzdy v hodinach :) Kez by tohle bylo za 4 minuty :)

Autor:  taby [ čtv pro 18, 2008 12:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

vacik156 píše:
Taby: jakou kameru? myslis to nahore? ja myslim, ze to sou svetla :)

Ne, to nemyslím. Měl jsem namysli nastavení kamery ... toto se volně blíží k "rybímu oku", takže jsou například svislé hrany zešikmené. 8)

Autor:  Váca [ čtv pro 18, 2008 1:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

taby píše:
vacik156 píše:
Taby: jakou kameru? myslis to nahore? ja myslim, ze to sou svetla :)

Ne, to nemyslím. Měl jsem namysli nastavení kamery ... toto se volně blíží k "rybímu oku", takže jsou například svislé hrany zešikmené. 8)


jo takhle :D tak to jo, ja sem si to hnedka neuvedomil, protoze sem v blenderu dlouho nedelal, tak sem se podival jen jako na obrazek :)

Autor:  barevnej [ čtv pro 18, 2008 2:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Velmi podařené.

Zatím jsem yafray nezkoušel jelikož se my nechce čekat :D
Akorát je tam strašně uklizeno, chtělo by to udělat trochu bordel :twisted: jako třeba pohozenej ovladač na televizi na stole a na pohovce třeba nějaký polštář nebo na stole televizní program a brýle na čtení a hrnek s kávou...
Pohled do života... Jenak v televize by mohla být puštěná :wink:
Zatím se v blenderu jen rozkoukávám tak zatím dělám jen pokusy.
Jeden taky teď hodím do dokončených projektů co jsem dělal včera.

Autor:  Sagi [ čtv pro 18, 2008 6:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vizualizace interiéru se většinou dělá kvuli prezentování designu, proto tam asi není bordel :oops:

Autor:  barevnej [ čtv pro 18, 2008 6:56 pm ]
Předmět příspěvku:  aha

Já jen že je to takové uhlazené. Samosebou že jako prezentace by tam bordel být neměl. Líbí se my více real věci takové které jen těžko poznám od reality.

Autor:  lz [ pát pro 19, 2008 12:42 am ]
Předmět příspěvku: 

barevnej: jsem snad prase aby tam byl bordel? :-D Mrkni nekdy do nejakeho casopisu o bydleni, vzdycky je na fotkach uklizeno az moc. Zadne ledabyle se povalujici predmety :)

taby @ kamera - ted jsem se koukal, ohniskova vzdalenost 20. JInak by se mi to do zaberu nevlezlo, bo jsem udelal pokojik moc malej, v realu by mel 4*5 m.

Autor:  kracho [ pát pro 19, 2008 6:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

Asi je to chybou mojho zraku, ale nikde tam nevidim nejaky stolik (na to kafe), niekde medzi sedackou a tou taburetkou.

A textura toho obkladu dost taha oci. Asi by som si taku do izby nevybral.

Autor:  Solid Liquid [ sob pro 20, 2008 2:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

ahoj, super prace s texturama, ale yaf ti tam chvilema mrsi fotony.. minimalne na ramu obrazu blizsiho kamere jsem si jisty, na taburetu a pohovce jsou taky takovy cmouhy, ktery uz zas tak nerusi, ale nejspis to bude taky tim... celkovy dojem ale skvely.

Autor:  taby [ ned pro 21, 2008 12:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

lz píše:
taby @ kamera - ted jsem se koukal, ohniskova vzdalenost 20. JInak by se mi to do zaberu nevlezlo, bo jsem udelal pokojik moc malej, v realu by mel 4*5 m.


Tomu rozumím. :wink: Já si říkal, že to bude nějaká hodně malá vzdálenost ohniska. 8)
Víš, co otázkou je, zda i toto nelze nějak obejít tím, že kameru posuneš dál, protože přeci se nikde nepíše, že ty stěny, které máš nyní "za zády", musíš simulovat i v 3D modelu. :wink:

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/