Právě je pát srp 17, 2018 5:22 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MultiRacer
PříspěvekNapsal: pát čer 19, 2009 9:16 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
bump... (snad to nevadí)
on mě někdo brzo přehodí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: pát čer 19, 2009 10:18 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
frca píše:
Pokud bych chtel ciste hypoteticky udelal dalsi dil, uvitali byste, kdyby byl "moddable"? Tzn. moznost navrhu vlastnich trati a mozna i aut? A chtel by nekdo i spolupracovat? Ale upozornuju, ze su perfekcionista (to je mozna videt na tech autech), takze kazdeho bych nebral. Navic mam dojem, ze tady jsou prevazne mistri v hi-poly, coz je oblast, ve ktere jsem mimo zase ja. A samozrejme se bavime jenom opravdu zcela hypoteticky.


mno dcl me to bavilo, kdyz si to sem dal, tedka sem si to stahl a jezdim to s kamosem xD urcite by mi nevadil dalsi dil :) (kdyby byl cas, jakoze snad o prazdninach bude) tak mi muzes napsat a mozna bych neco i udelal :) )

EDIT: super, quote funguje :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MultiRacer
PříspěvekNapsal: sob čer 20, 2009 8:41 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Teď jsem dělal bakalářku s OpenGL a součástí byl tutoriál: http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xsalaj02/bptut/
Moc jsem to nehrotil s dědičností apod., takže by to měl pochopit i céčkař s povědomím o C++. Není to sice hra, ale je tam vidět použití knihovny SDL s OpenGL, kamera apod. Snad to do začátku pomůže.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MultiRacer
PříspěvekNapsal: ned čer 21, 2009 11:14 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
velmi se mi libi snih :) (mohl by byt pouzity v pokracovani multiraceru na zimnich tratich xD )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MultiRacer
PříspěvekNapsal: pon bře 21, 2011 1:55 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Aktualizace (viz první příspěvek).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MultiRacer
PříspěvekNapsal: pon bře 21, 2011 8:40 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Pekný počin. :emo17:
Chcelo by to ale zapracovať na ovládateľnosti auta a tiež na tratiach.
Hlavne ma hnevalo že ak som dostal šmyk, tak som sa z neho nedostal, musel som úplne zastať.
Tiež nebolo vždy jasné kadiaľ vedie cesta, nejaké tie smerovacie tabule.
Výkonu máte zrejme dosť, tak by ste mohli viac rozpracovať tie trate.

Viem čo je to vrátiť sa po pár rokoch k starému kódu, tak tieto pripomienky ber s rezervou :-D .
Obvykle si to radšej napíšem celé od znovu.
Človek sa učí vždy niečo nové a keď vidím akým spôsobom som riešil pred x rokmi veci, tak človeku až rozum stojí. :-D
Nehovoriac o tom že si už nepamätám aký má tá hra mechanizmus.

Akú to používa fyziku? Je to čisto OpenGL, alebo nejaký game engine?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MultiRacer
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 12:01 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Fyziku jsem si napsal vlastní a matně si vzpomínám, že to trvalo nejdéle ze všeho (hlavně kolize dají zabrat, když člověk chce, aby to bylo robustní). Taky jsem si napsal jednoduchý grafický engine za použití OpenGL a SDL.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MultiRacer
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 2:48 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
WOW !
Úplná bomba, že to zase funguje na Win 7 :) . Hodně jsem se toho nahrál se spolužáky, tak zase můžeme zapařit :D . Díky. Ghost mod je super. Tahle hra má skvělý potenciál díky tomu, že je prostě Čechům blízká zejména vozovým parkem. Škoda, že nemáš čas rozšířit ji více.

Díky !


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MultiRacer
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 3:35 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
Fakt hodně luxusní hra :emo18: , hráli jsme to dneska v hodině ivt a to pak i s naším profesorem, já vyhrál :-D . Občas mě sice štvalo, jak se dostane do smyku, ze kterého nejde moc vyjet ven, ale jinak fakt maximální paráda.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MultiRacer
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 8:21 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
letmo jsem to odpoledne zapnul a zkusil zahrat. na prvni pohled jsem nadseny, jen jsem se nedokazal proklikat do jineho levelu nez ten okruh. ale vecer (pokud bude cas) si to jeste zapnu a poradne to prostouram. :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MultiRacer
PříspěvekNapsal: úte bře 22, 2011 10:03 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
zdarec, předně ti chci říct, že máš můj velký obdiv, protože napsat si svůj engine, a postavit ještě na něm hru, v tak málo lidech je něco úžasného... za druhé, bohužel se můžu kochat jenom z obrázků, a přidávám výpis z stderr: "Error: Unsupported OpenGL extension GL_ARB_texture_cube_map." ale tu bude chyba u mě, jenom abyste věděli :-) .... no a za třetí, nechtělo by se Ti rozepsat trochu technickou stránku hry? mě by docela zajímalo, a myslím si že i dalších pár lidí, nějaké info ohledně Vašeho enginu (co konkrétně jste si napsali vlastního - snažím se taky něco si vykreslit :-) ), a pak by mě docela zajímaly limity polygonů na auto, na scénu, velikosti textur a tak :-) pokud bys teda měl čas a chuť to trochu rozepsat.... s pozdravem Racek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MultiRacer
PříspěvekNapsal: stř bře 23, 2011 1:01 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Maximální limity polygonů ani textur žádné nejsou, a proto bylo třeba dělat modely s rozumem, aby se to pak rozumně hýbalo. Co jsem nepsal sám, jsou knihovny, které jsou uvedené na konci readme.txt a možná nějaké drobnosti, které si teď už moc nevybavuju. Ono je to ale už tak strašně dávno, že je těžké si vzpomenout něco konkrétního. Dnes už bych spíš volil jinou cestu, nějaký zavedený open source grafický a fyzikální engine. On by to třeba člověk dokázal napsat, ale ten čas je lepší spíš věnovat ladění hratelnosti.

BTW co máš za GK, že nepodporuje to rozšíření? Jaké ti tam jedou 3D hry a jakou máš verzi ovladače? Toto rozšíření mají staré nvidie i slabé notebookové intely.

Jinak pokud chceš zkoušet sám dělat taky nějaký jednoduchý engine, tak do začátku se asi spíš vyhni shaderům a použij FFP. Hodně to usnadní cestu. Zároveň nepoužívej glBegin/glEnd, ale vertex arrays. Pak nějaké hierarchické vykreslování pomocí quadtree/octree a je to. Samozřejmě se to lehko řekne, ale realizace může trvat dlouho. Konkrétní dotazy k vývoji enginu je asi lepší směřovat na nějakou komunitu herních vývojářů (google it).


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz