Právě je čtv dub 25, 2024 11:45 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2008 5:48 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Welcome,
tak tedy na první dílo je to slušný.
Podle mýho je to málo detailní a hranatý, dal bych tam subsurf.
BTW: Pokud chces opravdou kritiku posli Wire :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2008 7:05 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
vitej :wink: :wink: :wink:

zatim bych ti nedoporucoval aby si modeloval veci podle sebe zacni s nejakyma tutorama, a hlavne si davej bacha na trojuhelniky a na fejsi uprostred modelu :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2008 9:09 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
Zdar,

Příště dodržuj topologii, ať se pak nemusíš bát aplikovat subsurf. Navíc bude model mnohem přehlednější. Na první dílo to je ale docela dobré, líbí se mi ta atmosféra.

PS: Kdes přišel k tomu nicku? :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2008 9:28 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Proč vsichni pouzivate kruznici s 32ma vertexama? To je uplně zbytecné, v pohode ti stací treba jen 12.


Mohl bys mi prosím postnout blend abych se na to jen tak odboku mrknul?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2008 9:31 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
freekill: treba proto ze nezna este smooth a subsurf a chce aby to bylo co nejhladsi :) :) :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2008 9:36 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Bumpkin píše:
freekill: treba proto ze nezna este smooth a subsurf a chce aby to bylo co nejhladsi :) :) :)

Nj tak v tom pripade se omlouvám...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2008 10:32 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Bumpkin píše:
hlavne si davej bacha na trojuhelniky

ty asi nemas moc lowpoly v lasce :lol:
kdyz uz to takhle rikas, tak rekni proc (animace, subsurf, nevim jestli jeste kvuli necemu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 12:27 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
No co jsem já tak pochitil, tak smooth pouze změní celkové chování světla dopadajícího na objekt, když nemáš smooth tak je to nasvětlenej každej ten čtvereček jekoby zvlášť a vlastnim způsobem, čimž se zvýrazněj hrany mezi ploškama, zatimco při smooth, to má podobný nasvětlení jako ve hrách, nejsem přez to žádnej odborník takže ti to nijak nepopíšu ale prostě jsou všechny nasvětleny tak, že to ty hrany zakreje a vypadá to jak vyhlazený. Subsurf- ten doopravdy vyhlazuje, zvýší počet vertexů a zakulatí ti to.
Co se kam víc hodí na to musíš přijít ty :wink: .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 1:28 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Model se Subsurf bez Smoothu bude stále hranatý. Thats all. :) Ten obrázek neni špatný, první výtvory bývají většinou pouze modely, líbí se mi že si to dotáh do nějaký scény.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 2:13 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř led 23, 2008 7:34 pm
Příspěvky: 68
Je to jak píše Semiš. Když na krychli hodíš Smooth, vyrenderuje se ti krychle s podivným stínováním. Když na krychli hodíš SubSurf, vyrenderuješ hranatou kouli a když dáš jak SubSurf, tak i Smooth, tak dostaneš hladkou kouli.

Navíc můžeš u subsurfu nastavovat "crease" jednotlivým hranám, tím způsobíš, že ta která hrana bude více nebo méně zakulacená. Zkus si na něco nahodit subsurf, pak v EditMode označit nějaké hrany, stisknout "n" a nastavit větší Crease W, uvidíš co to dělá.

Všechno je to popsaný v manuálu, jestli umíš anglicky:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 3:33 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
btw, ten nick fakt stoji za to... chlapce,vies po madarsky?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 7:08 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
mno... jedna sa o konsky pohlavny organ... je to jedna z najdrsnejsich nadavok :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 02, 2008 12:33 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Lofas píše:
...jakej je vůbec rozdíl mezi subsurf a smooth?...mě přijde že obě funkce dělají to samé s tím rozdílem že u subsurf si můžu navíc nastavit stupeň vyhlazení, je to tak?


tak to je fakt dobry :D .. pred dvema lety sem se ptal na presne to same :) ... SubSurf uplne meni sit objektu, zatimco smooth jen zobrazeni stejne site :) .. ale to uz tu vysvetlovali jini :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 02, 2008 10:28 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Antharon píše:
mno... jedna sa o konsky pohlavny organ... je to jedna z najdrsnejsich nadavok :)

No já nevím, ale spousta slov znamená v jednom jazyce něco úplně jiného než v druhém... Jsem trochu pohledal, že Lofas je v anglosaských zemích příjmení původem odkudsi z Dánska nebo Švédska.
Pro další příklady nemusíme chodit daleko. "Hledat" se polsky řekne .... ale to by mi admini smazali.... :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 03, 2008 2:25 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Sagi píše:
Lofas píše:
...jakej je vůbec rozdíl mezi subsurf a smooth?...mě přijde že obě funkce dělají to samé s tím rozdílem že u subsurf si můžu navíc nastavit stupeň vyhlazení, je to tak?


smooth jen zobrazeni stejne site :)

jde o to jakej smooth myslis, jestli "Set Smooth" nebo "Smooth"
obe jsou tusim ve stejnem menu - F9
Set Smooth jen zmeni zobrazovani stejne site, takze vypada hladsi (nedoporucuji davat na hranate objekty) .... je to v podstate jen jiny shading ... kdyz mas zapnute "Set Smooth" tak funguje i funkce auto smooth kde si muzes nastavit pri jakem uhlu se jeste dane edge "smoothuji" to se hodi kdyz mas objekt jak obly tak hranaty...
zatimco funkce "Smooth" pohybuje i verticlama, ktere jsou oznacene tak, aby se vuci sobe vyhladily
kdyz das na objekt subsurf a pak nekolikrat smooth, tak v podstate docilis toho sameho jako se subsurfem.. ale nedoporucuju to, ponevadz to pak nemuzes vratit.. zase si nemysli, ze subsurf zachrani pokazeny model..
dle meho nazoru je lepsi radsi modelovat presne a nechavat si i ostrejsi hrany a davat subdivide a smooth jen na veci co maji byt oble


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz