blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

RUCE
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=495
Stránka 12

Autor:  devroo [ stř pro 01, 2004 10:16 pm ]
Předmět příspěvku:  RUCE

Poprvy to byla hlava ted sem chtel skusit ruce a na nich trochu slozitejsi texturovani.....
Je to modelovany, uvmapovany a renderovany v blenderu. Docela dlouho mi trvalo nez mi yafray dal aspon takovejdle vysledek. Skusil sem to exportnout pres obj do cinemy a render byl jeste o tridu lepsi... :) (mozna je to moji blbosti a neco nastavuju blbe nebo ma cinema proste lepsi render)

Posilam render z yafraye doba renderovani asi pul hodiny
Vim ze palec neni uplne perfektni a ruka je trochu protahla tohle je prvni lepsi vysledek.

Přílohy:
rukablender.jpg
rukablender.jpg [ 41.67 KiB | Zobrazeno 4238 krát ]

Autor:  Slange [ stř pro 01, 2004 11:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

Model ma niekolko chybiciek ale textura je fakt dobra. :D

Tie rendery su len o trosku lepsie ako ten v Blenderi ( moj nazor ).

Autor:  jiri [ stř pro 01, 2004 11:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

Textura, material i nasvetleni je fakt pekny, ale ta ruka vypada jako by ji prejelo nakladni auto ... je dost neprirozene zdeformaovana. Zkus sem poslat screenshot z blenderu (shaded view se zapnutym "wire").

Jirka

Autor:  Blitz [ stř pro 01, 2004 11:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

Máš brutal good texturing...přmlouvám se za ten wire :mrgreen:

Autor:  devroo [ stř pro 01, 2004 11:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jo pomackana je proto ze sem si hral trochu s kostma....


posilam ty wires a test z cinemy (nevim proc ,ale leze tam o dost vic detailu)
pokud se vam ta ruka z cinemy zda dementni tak se vam to nezda je to uplne prvni verze....

koukam ze byla chyba ze sem tu celou ruku modeloval ruco
kazdopadne je to moje prvni ruka a prvni slozitejsi texturovani tak mejte ohled

Přílohy:
wires.jpg
wires.jpg [ 140.22 KiB | Zobrazeno 4219 krát ]

Autor:  devroo [ stř pro 01, 2004 11:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

safra ted jak na to koukam tak vidim spoustu chyb...
spatna velikost prstu, malicek moc vysoko, protahla ruka
ale hral sem si spis stim texturovanim

Autor:  jiri [ stř pro 01, 2004 11:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kdyz udelas dobrej model, tak je texturovani o mnoho jednodussi. Ten model je moc slozitej ... pouzivej subsurf a jednoduchej model.

Jirka

Autor:  devroo [ čtv pro 02, 2004 12:03 am ]
Předmět příspěvku: 

Jo Subsurf samozrejme pouzivam, chtel sem proste vyskoset udelat nektery detaily pres polygony... puvodni model byl jednodusi

Jo taky sem vam stava, ze treba ve photoshoopu kdyz posouvate se selekci drzite G ? ':twisted:'

Autor:  Blitz [ čtv pro 02, 2004 12:26 am ]
Předmět příspěvku: 

devroo píše:
Jo taky sem vam stava, ze treba ve photoshoopu kdyz posouvate se selekci drzite G ? ':twisted:'


klasika, já mám zas pořád tendenci všude kopírovat shift+D:mrgreen:

Autor:  Slange [ čtv pro 02, 2004 12:56 am ]
Předmět příspěvku: 

Blitz píše:
devroo píše:
Jo taky sem vam stava, ze treba ve photoshoopu kdyz posouvate se selekci drzite G ? ':twisted:'


klasika, já mám zas pořád tendenci všude kopírovat shift+D:mrgreen:


Jj, ja toto robim pri kopirovani vo windowse. :D

Autor:  meed [ čtv pro 02, 2004 9:19 am ]
Předmět příspěvku: 

Textura je opravdu super!
Velikost malíčku by mi tak nevadila jako že mám pocit takového divného natočení posledního článku (zkoušel jsem jestli jde tak prst normálně otočit a pomohl až svěrák :D ). No a o palci víš, že je takový chuďoučký...
..... ale ta textůra.....

Autor:  jm [ čtv pro 02, 2004 12:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

to je tim zes to modeloval a jako plochu,tim myslim ze si nepremejslel nad tim jak to funguje uvnitr, tohle tady delame vsichni. je treba si nejdriv udelat alesoon pomyslnou kostru ruky, pak nebudes mit prsty jako z blata. udelej si kostru ruky a uvidis ze az budes modelovat ruku nad tim tak ti prsty polezou z mist kam patrej.

jm

Autor:  devroo [ čtv pro 02, 2004 1:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Diky pokusil sem se tu ruku opravit snad to je vo neco lepsi.
Hraju si s tem kostma vsechno mam hotovy a funkcni akorat mam dva dotazy ....
Za boha mi nejde mazat Weight Paint jenom pridavat
Bud sem uplne blbej nebo je tam nakej bug ':shock:

Da se nejak resetovat kostra do puvodni polohy aby se sni dalo delat (ne reset position v tabulce armatura- tim se to vrati ,ale nejde stim delat)

Přílohy:
rukaopravena1.jpg
rukaopravena1.jpg [ 79.07 KiB | Zobrazeno 4160 krát ]

Autor:  tol [ čtv pro 02, 2004 2:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

devroo píše:

Da se nejak resetovat kostra do puvodni polohy aby se sni dalo delat (ne reset position v tabulce armatura- tim se to vrati ,ale nejde stim delat)


V pose módu armatury vyselektuj všechny kosti (a) a zmáčkni Alt+g (vyresetuje všechny přesuny) a Alt+r (vyresetuje všechny rotace), případně Alt+s (vyresetuje všechny změny velikosti) :)

Autor:  jm [ čtv pro 02, 2004 2:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

musis si nastavit weight na hodnoty smerem k nule :D a pak ti to bude cmarat do modry, baricky kterz sou vedle a matou nehrajou roli.

jm

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/