Právě je pát bře 29, 2024 10:48 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: medved anaglyph
PříspěvekNapsal: pon pro 11, 2006 12:22 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
proste blbinka


Přílohy:
blender_anaglyph.jpg
blender_anaglyph.jpg [ 193.37 KiB | Zobrazeno 1783 krát ]
blender_vysl.jpg
blender_vysl.jpg [ 65.87 KiB | Zobrazeno 1783 krát ]


Naposledy upravil vaba dne pon pro 11, 2006 11:56 am, celkově upraveno 2
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 11, 2006 6:57 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
To je fajný. 8) Užil jsem si to s brýlemi. :wink:
V čem jsi to dělal? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: pon pro 11, 2006 12:02 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
Taby píše:
To je fajný. 8) Užil jsem si to s brýlemi. :wink:
V čem jsi to dělal? :)


Trochu jsem to jeste poupravil a anaglyph uz neni BW, ale je barevny. Jinak pro tvorbu anaglyphu jsem pouzil http://www.stereoeye.jp/software/index_e.html

Jinak celkem znamy je i program StereoMovie Maker, tedy tvorba videa jako anaglyphu.

Docela bych bral, aby tohle uz umel delat Blender primo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 11, 2006 1:16 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Blender to vie, ale len GE, co viem... ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: GE
PříspěvekNapsal: pon pro 11, 2006 1:46 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
zgerbiak píše:
Blender to vie, ale len GE, co viem... ;)


:) GE o co jde ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GE
PříspěvekNapsal: pon pro 11, 2006 3:16 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 8:09 am
Příspěvky: 180
Bydliště: Brno
vaba píše:
zgerbiak píše:
Blender to vie, ale len GE, co viem... ;)


:) GE o co jde ?


Game Engine :idea:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GE
PříspěvekNapsal: pon pro 11, 2006 3:46 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
slajfka píše:
vaba píše:
zgerbiak píše:
Blender to vie, ale len GE, co viem... ;)


:) GE o co jde ?


Game Engine :idea:


Zajimave. Tak daleko jsem jeste neproniknul. Nema nekdo odkaz na neco, co je delane jako anaglyph v GE...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 11, 2006 4:40 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
anaglyph sa dá samozrejme renderovať aj v Blenderi - stačí urobiť kópiu scény s posunutou kamerou a výsledok filtrovať a spojiť v sequenceri. Základné nastavenie je trochu zdĺhavejšie, ale potom už to ide samo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: pon pro 11, 2006 9:19 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
Ash píše:
anaglyph sa dá samozrejme renderovať aj v Blenderi - stačí urobiť kópiu scény s posunutou kamerou a výsledok filtrovať a spojiť v sequenceri. Základné nastavenie je trochu zdĺhavejšie, ale potom už to ide samo.



Asi to pujde, ale jak filtrovat ? Do toho softiku viz. vyse nactu dve fotky a hotovo. Nejsem programator, ale chtelo by to neco co by podle nastaveni jedne, zakladni kamery vyrenderovalo druhy obrazek a podle vzdelanosti by to nastavilo i posunuti druhe kamery. Pripadne zaostreni apod. Kdyz to jde v GE, tak pro to nejde nejak jednoduse v normaslnim Blenderu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: pon pro 11, 2006 10:00 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
vaba píše:
Ash píše:
anaglyph sa dá samozrejme renderovať aj v Blenderi - stačí urobiť kópiu scény s posunutou kamerou a výsledok filtrovať a spojiť v sequenceri. Základné nastavenie je trochu zdĺhavejšie, ale potom už to ide samo.



Asi to pujde, ale jak filtrovat ? Do toho softiku viz. vyse nactu dve fotky a hotovo. Nejsem programator, ale chtelo by to neco co by podle nastaveni jedne, zakladni kamery vyrenderovalo druhy obrazek a podle vzdelanosti by to nastavilo i posunuti druhe kamery. Pripadne zaostreni apod. Kdyz to jde v GE, tak pro to nejde nejak jednoduse v normaslnim Blenderu.


Myslim, ze by to slo udelat takto:
1) Vytvorit dve sceny a v kazde 1 kameru posunutou o vzdalenost oci
2)V node editoru upravit barvy na zelenou resp. cervenou
3)Spojit v sequnceru


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: pon pro 11, 2006 10:35 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
Pitris píše:
vaba píše:
Ash píše:
anaglyph sa dá samozrejme renderovať aj v Blenderi - stačí urobiť kópiu scény s posunutou kamerou a výsledok filtrovať a spojiť v sequenceri. Základné nastavenie je trochu zdĺhavejšie, ale potom už to ide samo.



Asi to pujde, ale jak filtrovat ? Do toho softiku viz. vyse nactu dve fotky a hotovo. Nejsem programator, ale chtelo by to neco co by podle nastaveni jedne, zakladni kamery vyrenderovalo druhy obrazek a podle vzdelanosti by to nastavilo i posunuti druhe kamery. Pripadne zaostreni apod. Kdyz to jde v GE, tak pro to nejde nejak jednoduse v normaslnim Blenderu.


Myslim, ze by to slo udelat takto:
1) Vytvorit dve sceny a v kazde 1 kameru posunutou o vzdalenost oci
2)V node editoru upravit barvy na zelenou resp. cervenou
3)Spojit v sequnceru


Tohle bude ono ! Node editor to sou mi veci kdo se to ma porad ucit :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 18, 2006 5:55 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
kde vemu ty bryle? jestli dobre chapu tak se pak obrazek zda plasticky, ne? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 21, 2006 2:35 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
Sagi píše:
kde vemu ty bryle? jestli dobre chapu tak se pak obrazek zda plasticky, ne? :D


třeba tady

http://www.nc.cz/default.asp?CatID=1727


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 21, 2006 2:54 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Sagi píše:
kde vemu ty bryle? jestli dobre chapu tak se pak obrazek zda plasticky, ne? :D

Nebo si je můžeš udělat. Jako malí jsme si je dělali z papíru a místo skel dali modrou a červenou folii. 8) :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz