blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Vizualizace
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=4&t=1580
Stránka 11

Autor:  lz [ čtv zář 01, 2005 7:11 am ]
Předmět příspěvku:  Vizualizace

Tohle sem dělal včera pro tátovu firmu-dělá prům.měřící kamery Pictor,tohle je jedna z instalací.

Přílohy:
pictor.jpeg
pictor.jpeg [ 58.6 KiB | Zobrazeno 2541 krát ]

Autor:  Pitel [ čtv zář 01, 2005 1:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Zajimave

To je zajimave vyuziti Blenderu. A vypada to i celkem dobre. Jako render byl pouzit YafRay, nebo Blender Internal s AO? Jedine co bych upravil je, ze bych pridal pruhlednost tem cervenym "paprskum" a vypnul jim v materialu Traceble, aby nevrhaly stiny.

Autor:  Vybi [ čtv zář 01, 2005 1:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

nebo spot a cerveny halo :idea:

Autor:  lz [ čtv zář 01, 2005 1:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

Render interní s AO,ty paprsky to sou takovy spesl svetla primo k tem kameram ,puvodne byly pruhledny ale otcoj se pak nezdala ta barva jakoze je to do ruzova ,ale tech stinu sem si nejak nevsiml... :oops: ted uz je to jedno,ale diky !! zapamatuju si to

Autor:  Spacewolf [ čtv zář 01, 2005 3:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kolik je přesně typů rendrů???

Autor:  lz [ čtv zář 01, 2005 3:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jak typů-myslíš takhle-je interní v Blenderu,pak Yafray který se dá ovládat přímo z Blenderu,pak Povray do kterýho musíš exportovat cez script PovAnim,a další neznám..Nebo sem nepochopil otázku :?:

Autor:  Spacewolf [ čtv zář 01, 2005 3:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

A jaký jsou výhody a nevýhody??

Autor:  Slange [ čtv zář 01, 2005 3:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

Spacewolf píše:
Kolik je přesně typů rendrů???

Tak mas interny render. Potom Blender ma podporu pre Yafray, a pomocou roznych pluginov mozes pouzit strasne vela dalsich renderov ( napr. Povray, Renderman... ) :D

Autor:  6xx [ čtv zář 01, 2005 3:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

interni render je renderovaci "system" obsazeny primo v blendru
Pak mas Yafray je to externi program, kterej dava lepsi vysledky a ma vic moznosti, da se ovladat primo z blenderu
a nakonec ostatni -take jsou to externi programy jako Yafray ale narozdil od nej se nedaji ovladat primo z blenderu

Autor:  Spacewolf [ čtv zář 01, 2005 3:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

6xx píše:
interni render je renderovaci "system" obsazeny primo v blendru
Pak mas Yafray je to externi program, kterej dava lepsi vysledky a ma vic moznosti, da se ovladat primo z blenderu
a nakonec ostatni -take jsou to externi programy jako Yafray ale narozdil od nej se nedaji ovladat primo z blenderu


To jako otevÅ™eÅ¡ soubor .blend v tom programu a zmáÄ

Autor:  lz [ čtv zář 01, 2005 3:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Myslim ze v renderu .blend neotevres-musis exportovat..

Autor:  6xx [ čtv zář 01, 2005 3:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

Spacewolf píše:
6xx píše:
interni render je renderovaci "system" obsazeny primo v blendru
Pak mas Yafray je to externi program, kterej dava lepsi vysledky a ma vic moznosti, da se ovladat primo z blenderu
a nakonec ostatni -take jsou to externi programy jako Yafray ale narozdil od nej se nedaji ovladat primo z blenderu


To jako otevřeš soubor .blend v tom programu a zmáčkneš render???

ne... Slange to uz psal
tyhle renderery pouzivaj vetsinou svuj vlastni format dat, treba PovRay pouziva soubory *.pov + nejaky ty zdrojovy soubory k tomu, takze do blenderu si sezenes skript pro export sceny, ktery to exportuje do formatu pro prislusny renderer, u PovRay je to treba skript PovAnim.
I yafray pouziva "vlastni" typ dat, je to zdrojovy kod v XML, protoze ale na vyvoji yafray spolupracuje par clenu blender komunity(jestli si dobre pamatuju :) ) tak do blenderu uz zahrnuli moznost exportu sceny do xml a nejen to, ale blender je schopen primo yafray posilat data.
Proto je mozno v blenderu aktivovovat treba SkyDome(kdyz mas zapnuto renderovani pres yafray), blender ho neobsahuje, ale muze odeslat informaci s jeho nastavenim primo yafray, misto toho aby jsi exportoval scenu a te potom v yafu nastavil sky dome

Autor:  jm [ pát zář 02, 2005 9:12 am ]
Předmět příspěvku: 

tenhle typ vizualizacky mam rad, akorat ty objekty(svetla) sou trochu moc velky, ...zda se mi

Autor:  lz [ pát zář 02, 2005 12:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

NN,ta kamera ma v realu 50x50xcca70 mm bez objektivu,ty svetla sou spravne velky.Pro predstavu-ten portal ma dylku (odpredu do zadu-ne sirka!) 20 cm.ta drazka v nem je pro 10 mm sroub

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/