blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

scan test
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=3&t=8950
Stránka 11

Autor:  X_H_N [ čtv dub 28, 2016 11:40 pm ]
Předmět příspěvku:  scan test

Trosku experimentuju s photoscenem a upravu pro realtime physicaly based render pro jeden project tak hodim ukazku par kmenu stromu jsou to realtime modely v marmosetu.
https://www.youtube.com/watch?v=l91AlpcWQ6Q

Autor:  Marek [ sob dub 30, 2016 4:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: scan test

To vypadá hodně dobře! Můžeš napsat pár detailů, jak jsi to vytvořil? Jakej soft používáš na fotoscan a jak pak řešíš to, aby ta textura byla v tom podélném směru bezešvá?

Autor:  X_H_N [ pon kvě 02, 2016 11:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: scan test

photoscan agisoft bakovani castecne max castecne xnormal a pak klasika photoshop

co se tyce bezesve textury:

Přílohy:
Poznámka: img
odstraneni_svu.jpg
odstraneni_svu.jpg [ 46.71 KiB | Zobrazeno 5152 krát ]

Autor:  Marek [ úte kvě 03, 2016 11:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: scan test

Díky!

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/