blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Zájemci o programování Blenderu
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=3&t=7936
Stránka 11

Autor:  Genom [ sob říj 30, 2010 10:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Zájemci o programování Blenderu

Zajímáte se o vývoj Blenderu na úrovni programovacích jazyků? Jste znalcem jazyka C, C++, Python, případně jiného jazyka a rád by jste se o znalosti podělili, nebo jen prodiskutovali Vaše problémy? Právě k tomu je určen tento thread.
Tedy pokud máte nějaký nápad na skript v Pythonu, vylepšení vnitřního chodu Blenderu na úrovni jazyka C/C++, add-ons, atd...pište sem...

-- > tento thread není určen na otázky typu - "nemůžu rozchodit script z Blenderu 2.4x do Blenderu 2.5x atd." <--

Autor:  Pitris [ úte lis 02, 2010 7:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zájemci o programování Blenderu

Ve 2.5 postrádám (z verze 2.4x) tree from curves. Ten vypadal velmi slibně.

Autor:  G_Taurus [ stř lis 03, 2010 12:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zájemci o programování Blenderu

nápad na python skript aby se u všech označených objektů přepočítali normály

Autor:  Genom [ stř lis 03, 2010 5:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zájemci o programování Blenderu

Pitris: zdroják toho skriptu jsem nenašel, ale předpokládám, že když je autorem Cambell Barton, tak na něm bude ještě pracovat a časem ho naportuje do novýho Blenderu.

G_Taurus: script by na to šlo udělat, ale je otázkou, jak by měl fungovat...
- Nynější způsob je - označit objekt->edit mode->označit vše->Ctrl+N (nebo tlačítko Recalculate).
* Napadá mě udělat script, kterej by po označení objektu přepnul object mode na edit mode, přepočítal normály a opět se přepnul do objektového modu. Otázkou ale je, jak moc by to bylo efektivní, co se rychlosti samotné operace týče.
* Druhá varianta je, podobnej postup implementovat přímo do Blenderu v jazyku C, což by se projevilo na rychlosti prováděné operace.

Autor:  X_H_N [ pon lis 08, 2010 12:48 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Zájemci o programování Blenderu

Genom: Mohli by sme tenhle tyden popremyslet nad tim ktere tooly pro modelovani s tvorit a promyslet a sepsat jak by mohli fungovat a o vikendu az tu zas budu tak o tom podiskutovat.

Autor:  G_Taurus [ pon lis 08, 2010 9:19 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Zájemci o programování Blenderu

Genom:to já myslím že když mám 30 objektů u kterých potřebuju přepočítat normály tak je zdlouhavé jet objekt po objektu a dělat to ručně tak jestli by se na to nedal vymyslet python skript?

Autor:  Genom [ pon lis 08, 2010 4:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zájemci o programování Blenderu

X_H_N: GIT je nainstalován, tak pak se ozvi a zas to proberem...

G_Taurus: Ano šlo by to...jen proces by byl trošku odlišny... Napadá mě to udělat tak, že by se spustil skript, označili objekty (nebo opačně, to je jedno) a skript by udělal to, že by postupně označené objekty přepínal do edit, provedl přepočet, vrátil se zpět a posunul se na další objekt...

Autor:  X_H_N [ pon lis 08, 2010 5:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zájemci o programování Blenderu

Genom píše:
X_H_N: GIT je nainstalován, tak pak se ozvi a zas to proberem...

G_Taurus: Ano šlo by to...jen proces by byl trošku odlišny... Napadá mě to udělat tak, že by se spustil skript, označili objekty (nebo opačně, to je jedno) a skript by udělal to, že by postupně označené objekty přepínal do edit, provedl přepočet, vrátil se zpět a posunul se na další objekt...

ja presne tenhle script uz pred casem zkousel udelat jen delal neco jinyho nez prepocitani ale de to bez problemu da se to sepsat behem par minut staci jen udelat ciklus kterej postupne vzdy porovna jestli object ve scene je oznacen a kdyz je tak ho prepne do edit modu prepocita prepne z5 a tak dale to udela u vech obektu a pak se este da udelat ze si nactes do pole objekty ktere byli vyselektovany aby si pak na konci moh zas vsechny vyselektovat aby to bylo jako predtim.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/