blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Ďalší BGE tutoriál - hlasovanie
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=3&t=7421
Stránka 12

Autor:  zgerbiak [ stř úno 10, 2010 6:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Ďalší BGE tutoriál - hlasovanie

Zdravím,
mám zopár dní voľna, tak by som mohol spraviť ďalší tutoriál pre BGE zameraný na skriptovanie.
Neviem sa rozhodnúť medzi dvomi hrami a verziou blendru v ktorej to robiť.
Snáď mi pomôžete s výberom, takže hlasujte. :-)

Pre spresnenie čo by mali hry obsahovať. Spomeniem len tie zaujímavé veci.
Moorhuhn: Každý snáď pozná túto hru. Poľovník by sa pohyboval po nejakej mape a strieľaľ by všetko živé.
Bola by v tutorialy riešená streľba, viacero zbraní, zbieranie vecí ako zbrane, náboje.
Hra by obsahovala len 1 level. Tiež by tam bola tabuľka top hráčov, čiže práca so súbormi.

Pacman: Klasika, ibaže v 3D a pohľad by bol z hora. Hra by obsahovala viacero levelov, levely by sa načítavali so súborov.
Streľba žiadna :-) . Takisto tabuľka top hráčov.

Snáď to stihnem. Pacman by bol lepší, lebo je jednoduchý :)
Nečo mi vraví že si vyberiete moorhuhna.

V prípade že sa vám nepáči ani jedna možnosť, alebo máte dáke tipy, tak napíšte.

Autor:  EdgarVanat [ stř úno 10, 2010 6:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Ďalší BGE tutoriál - hlasovanie

pacman pre 2.5, zatiaľ som 100% väčšina :banana:

Autor:  tol [ stř úno 10, 2010 11:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Ďalší BGE tutoriál - hlasovanie

Fakt je Pacman lehčí než Moorhun? Já vím, že AI k tomu potřebná je ta z jednodušších, ale oproti střílení slepic mi to přijde jako docela velkej task. A už jen proto, abych byl vyveden z omylu bych na ten tutoriál na Pacmana byl docela zvědav.

Autor:  zgerbiak [ čtv úno 11, 2010 12:19 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Ďalší BGE tutoriál - hlasovanie

No...mne sa zdá ľahší. AI nebude nič moc: nepriateľ ťa vidí, ide tvojim smerom, inak ide náhodne, poprípade na tvoju poslednú známu pozíciu.
Oproti systému správy zbraní v moorhuhnovi sa mi to zdá ako malina.

Ako tak pozerám na hlasovanie, vyzerá to na toho pacmana :-) .

Autor:  tol [ čtv úno 11, 2010 12:56 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Ďalší BGE tutoriál - hlasovanie

zgerbiak píše:
No...mne sa zdá ľahší. AI nebude nič moc: nepriateľ ťa vidí, ide tvojim smerom, inak ide náhodne, poprípade na tvoju poslednú známu pozíciu.
Oproti systému správy zbraní v moorhuhnovi sa mi to zdá ako malina.

Ako tak pozerám na hlasovanie, vyzerá to na toho pacmana :-) .


Tak takhle zjednodušeně asi jo, původní Pacman toho uměl trošku víc- duch wanderoval po nějaké oblasti, když uviděl playera, tak ho pronásledoval, když player spolkl třešničku, tak zase musel zdrhat atd. No, těším se na tutor :-)

Autor:  psychotron [ čtv úno 11, 2010 9:44 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Ďalší BGE tutoriál - hlasovanie

pacman, ale prosim ta v nejakom aktualnejsom builde ako v2.5 alpha 0 diky :)

Autor:  Paul 68 Rageous [ čtv úno 11, 2010 11:58 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Ďalší BGE tutoriál - hlasovanie

Noo ja som rozhodne za Moorhuhn, lebo rozmyslam uz dlhsiu dobu, ze by som spravil 3D remake Moorhuhnujagd.
PS: Johnnie Walker forever

Autor:  zgerbiak [ čtv úno 11, 2010 1:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Ďalší BGE tutoriál - hlasovanie

Hej hej, trochu som to zjednodušil. Samozrejme že tam ide o viac vecí, napr. príde monster na križovatku a rozhoduje sa kam pôjde.
Treba zabezpečiť aby nešiel tam kde bol pred chvíľou, lebo by sa mohol zaseknúť medzi križovatkami. A take podobne problemy.

Dobre.
Vyhral to pacman a blender 2.5 alpha 0.
Pomaly začnem na tom pracovať.

Narazil som na jeden menší problém s týmto.
Blend mi nejde otvoriť v jeho priečinku. Musím otvoriť najskôr blender a potom v ňom ten blend.
To spôsobí že pracovný priečinok je ten kde je blender a nie blend.
Pre cesty k súborom máp budem musieť používať celé cesty a nie relatívne.
Pred vytvorením exe súboru sa budú musieť tieto cesty prepísať na relatívne.
Neviem či to je blendrom alebo W7, ale neviem to odstrániť.
Ak by niekto vedel budem rád.
Možnosť otvoriť programom nejde, pretože mi ten blender nepridá do ponuky.

Autor:  taby [ čtv úno 11, 2010 2:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Ďalší BGE tutoriál - hlasovanie

O jaké verzi mluvíš? U B2.5 je to normální, protože není instalovaný. Předpokládám, že jsi zkoušel nastavil B 2.5 jako výchozí program. :wink:

Autor:  EdgarVanat [ čtv úno 11, 2010 3:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Ďalší BGE tutoriál - hlasovanie

ahoj, tak som si práve spomenul na jednu staručkú mutáciu, ktorú som mal este na spektre
http://www.youtube.com/watch?v=DVTBCWOGXj4
myslím, že takýto vzhľad by pac-manovi prospel omnoho viac ako pohľad zhora.
a napadlo mi tak, či by si náhodou nechcel náhodný generátor levlov, zadáš parametre a on to spraví sám, prípadne by to mohlo konvertovať obrázky na levely, mám teraz od víkendu kopu času tak by som ti to mohol nakódiť :)

Autor:  zgerbiak [ pát úno 12, 2010 9:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Ďalší BGE tutoriál - hlasovanie

Mám dojem že moorhuhn by bol naozaj lahší. :lol:
Ten tutoriál má už 12 strán a to je tam zatiaľ len načítanie, vygenerovanie levelu a základná logika pohybu pacmana.
A to tam ani nieje moc obrázkov. :shock:

Autor:  smrq [ ned úno 14, 2010 12:34 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Ďalší BGE tutoriál - hlasovanie

a kdo to ma tak dlouhe cist?! :-D

Autor:  EdgarVanat [ ned úno 14, 2010 12:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Ďalší BGE tutoriál - hlasovanie

jááá :D

už sa na to teším, na najbližší polrok som si totiž spravil harmonogram:
"prejsť fallout 3, drakensang, knights of old republic, spraviť si konečne portfolio, nájsť nejakú slušnú robotu, naučiť sa python a naučiť sa openGL"

:)

Autor:  Paul 68 Rageous [ úte úno 16, 2010 1:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Ďalší BGE tutoriál - hlasovanie

EdgarVanat píše:
jááá :D

už sa na to teším, na najbližší polrok som si totiž spravil harmonogram:
"prejsť fallout 3, drakensang, knights of old republic, spraviť si konečne portfolio, nájsť nejakú slušnú robotu, naučiť sa python a naučiť sa openGL"

:)



FallOut3 ani neskusaj- je to sice dobra hra no s hroznym koncom:D

Autor:  Paul 68 Rageous [ úte úno 16, 2010 1:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Ďalší BGE tutoriál - hlasovanie

a co tak casom spravit ten tut na moorhuhn?nikdo nepovedal ze to musi byt do zajtra:D či?

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/