blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Road of freedom || Concept
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=5096
Stránka 11

Autor:  Amp [ pon zář 10, 2007 4:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Road of freedom || Concept

Tady budu dávat concepty do naší hry (viz. WIP sekce).

Stařec (není moje tvorba, ale je to od našeho grafika):
Obrázek

Autor:  Amp [ sob lis 10, 2007 7:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

Další, tentokrát můj výtvor (upravené, ztmavené atd.):

Obrázek

a tady boss (není moje práce):

Obrázek

Autor:  mad_eye [ pon lis 12, 2007 1:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mas perspektivu uplne mimo.

Autor:  Amp [ pon lis 12, 2007 7:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tím myslíš bosse nebo all?

Autor:  freekill [ pon lis 12, 2007 10:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Rekl bych ze myslí lekarnu...fakt se to tam rozjíždí.

Autor:  mad_eye [ úte lis 13, 2007 1:11 am ]
Předmět příspěvku: 

Amp píše:
Tím myslíš bosse nebo all?

Tim myslim tu infantilni cmaranici jakehosi narozi. Mas tam uplne otocenou perspektivu. Cim vzdalenejsi jsou obekty tim mensi se nam jevi, ne naopak. Ale uprimne, pokud nevidis jak absurdne ti ty cary poskakuji tak asi nemas kreslirske oko.

Autor:  DonaldX [ úte lis 13, 2007 3:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

mad_eye píše:
Ale uprimne, pokud nevidis jak absurdne ti ty cary poskakuji tak asi nemas kreslirske oko.


A kde sa dá zohnať to "kreslirske oko"? Tiež by som také niečo potreboval :)

Amp: Z pohladu modelera by mi takýto koncept stačil na základnú predstavu scény, ale pri komplexnejších prácach to bude chcieť máknuť na perspektíve. A na mad_eye kritiku len tolko : "co te nezabije to te posílí " :wink:

Autor:  Ash [ úte lis 13, 2007 5:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ono inverzná perspektíva sa často uplatňuje pri maľovaní ikon (myslím náboženské obrazy), ale tam má "duchovný význam" - oko maliara je bodom, kam sa zbiehajú všetky línie sveta, je zároveň okom Božím.

Ale to zrejme pri tej lekárni nebol zámer...

Autor:  Sagi [ úte lis 13, 2007 8:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ash píše:
Ono inverzná perspektíva sa často uplatňuje pri maľovaní ikon (myslím náboženské obrazy), ale tam má "duchovný význam" - oko maliara je bodom, kam sa zbiehajú všetky línie sveta, je zároveň okom Božím.

Ale to zrejme pri tej lekárni nebol zámer...


:D ... krasa, krasa :D ... no.. nastuduj si obycejnou dvojubeznikovou perspektivu, a uvidis kdes udelal chybu ;)

Autor:  Pitris [ úte lis 13, 2007 11:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

Uprimne receno, kdyz jsem na ten obrazek pohledl poprve, tak me ta "spatna" perspektiva take trkla do oci, ale pak jsem si uvedomil, ze je to mozna zamerne. :idea:
Pokud ten dum prisel o roh, navic v oblasti okna, tak si to vysvetluji jako ze se ta stena hrouti... ovsem praskliny ve zdi, ktery by takovemu posuvu odpovidaly - chybi...

Autor:  Alfisko [ úte lis 13, 2007 11:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sagi píše:
Ash píše:
Ono inverzná perspektíva sa často uplatňuje pri maľovaní ikon (myslím náboženské obrazy), ale tam má "duchovný význam" - oko maliara je bodom, kam sa zbiehajú všetky línie sveta, je zároveň okom Božím.

Ale to zrejme pri tej lekárni nebol zámer...


:D ... krasa, krasa :D ... no.. nastuduj si obycejnou dvojubeznikovou perspektivu, a uvidis kdes udelal chybu ;)


proc rikas Ashovi aby videl kde ma chybu :lol: asi jsi si sleptl 3 pismeny nick zajinajici na A co :) malem sem si to take spletl..

Pitris píše:
Uprimne receno, kdyz jsem na ten obrazek pohledl poprve, tak me ta "spatna" perspektiva take trkla do oci, ale pak jsem si uvedomil, ze je to mozna zamerne. :idea:
Pokud ten dum prisel o roh, navic v oblasti okna, tak si to vysvetluji jako ze se ta stena hrouti... ovsem praskliny ve zdi, ktery by takovemu posuvu odpovidaly - chybi...

no ty zkosene cihly mluvi za vsechno.. ale pro predstavu sceny to staci - jak rikal donald

Amp: jinak vnitrek te lekarny budi dojem jako by sel dokopce, to odvozuji podle skrine
+dvere vypadaji ponekud siroce

Autor:  Ash [ stř lis 14, 2007 9:57 am ]
Předmět příspěvku: 

Keď som si tú lekáreň prezeral dlhšie, tak som z nej získal dojem nádychu "ušľachtilého šialenstva" trochu na spôsob Escherových obrazov alebo Amesovej miestnosti... Steny pôsobia dojmom, že sú to vnútorné steny hlbokej šachty, čo kontrastuje s vnútrom lekárne...

Napadlo ma, že by mohlo byť zaujímavé vyskúšať urobiť hru s takouto inverznou perspektívou (napríklad v lekárni sa hráč dostane k drogám a spôsobí mu to inverziu vnímania), pričom dosiahnutie nejakého cieľa by bolo podmienené práve prejdením takouto inverziou reality...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/