blender3d.cz http://www.blender3d.cz/forum/ |
|
Weekend Procedural Texture Challenge - Pravidlá http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=23&t=758 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | Slange [ sob led 13, 2007 12:06 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Pridany 13. bod. |
Autor: | pAjA.0012 [ ned led 21, 2007 10:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty blend soubory bych tam daval az po ukonceni souteze, jelikoz si muze jeste pred koncem nekdo stahnout souperovo a vyjit jiz z hotove prace. Ale pokud nevi co dela tak tezko dosahne lepsich vysledku ) |
Autor: | Slange [ ned led 21, 2007 10:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pAjA.0012 píše: Ty blend soubory bych tam daval az po ukonceni souteze, jelikoz si muze jeste pred koncem nekdo stahnout souperovo a vyjit jiz z hotove prace. Ale pokud nevi co dela tak tezko dosahne lepsich vysledku )
Ja ostatnym sutaziacim verim a dufam, ze to nebudu zneuzivat. Komunita by mala fungovat na dovere. A kto chce moze tam dat blend az tesne pred hodnotenim. |
Autor: | pedu [ stř lis 07, 2007 5:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Je možné použiť Stick súradnice (Nasmerovať kameru, aby boli osi v súlade s objektom, vytvoriť stick a vrátiť sa ku pôvodnej kamere)? Prípadne pomocou Aply scale and rotation nasmerovať osi. Pri mrkvách mala jedna prehodenú os Y a robilo to zbytočný problém s displacementom. Model sa tým nezmení. |
Autor: | freekill [ čtv lis 08, 2007 4:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Muzem zavest, proč ne? |
Autor: | freekill [ stř led 16, 2008 8:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
S iINem jsme se dohodli, že trochu upravíme pravidla, takže: - Do hlasování nebudou zařazeny materiály, které s daným tématem nemají nic společného ( Chrizofilax má smůlu ) - Osvetleni se již nebude moc menit, aby se zachovala univerzalnost sceny |
Autor: | pedu [ stř bře 26, 2008 4:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Napadlo ma - mohli by sa použiť aj častice - samozrejme v predlohe. Sútiažiaci ich môžu kontrolovať pomocou procedurálok. |
Autor: | Forseti [ stř bře 26, 2008 5:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
když jsem uvažoval jak udělat oheň, tak mě taky napadlo, ale oheň je taky o ostatních nastaveních (particles, IPO, a snad ještě další), takže nevim. Ale je pravda že by se ty particly mohly klidně zapojit |
Autor: | freekill [ stř bře 26, 2008 8:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Více meně proč ne? Muzeme to zavest, muze to byt zajmavé. |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |