blender3d.cz http://www.blender3d.cz/forum/ |
|
WPTC 77. Basket Ball http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=23&t=6124 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | maraCZ [ ned zář 21, 2008 10:22 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
tak jsem to ještě celý předělal, namapoval jsem to jak mi radil vklidu a použil jsem nody, smíchat textury jsem ještě zvládnul, ale přiřadit je k materiálu tak, aby z nich byly bump mapy, to už jsem nezvládnul. Nevíte někdo jak na to? novej blend: nvm.euweb.cz/maraCZ_basket2.rar
|
Autor: | vklidu [ pon zář 22, 2008 2:20 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
tak a ted se musim omluvit. Promin - node neumi bump (alespon nema zatim paletku a vzhledem k jakym vysledkum je schopny dojit tak nevim jestli diky dnesnimu standartu se k nemu v teto podobe bude nekdo vracet). trochu opozdene jsem si vzpomel ze jsem to resil bez uspechu minuly rok. viewtopic.php?t=4880&highlight=mesic Tak se jeste jednou omlouvam ujela mi pusa. Proste klasicky material neumi sloucit dve textury pro jeden bump (alespon jsem si nevsiml, ze by material umel do textury nacist zpatky node a Node neumi bump. Zkousel jsem to ubejit ale zatim se mi to nedari. Node se taky jenom ucim. Ale vzhledem k tomu jak jde v node zachovat informace o normalech, mapovat textury na objekt a nejaky ten displace v postprodukci (ted uz micham dve veci dohronady) by to snad nejak uklohni jit melo. Vzdyt na vizualizaci bump se pouziva jen neco jako rozjety obraz, kde z jedne strany presahy ztmavuje a druhe zesvetluje. No kazdopadne jsem Te navezl do neceho na co jsem nenasel odpoved No mozna jsem podvedome doufal, ze nejakou skulinku najdes priloha je sice z Photoshopu, ale tak nejak bump obecne funguje, takze bych rekl, ze to mame pred ocima
|
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |