Právě je pát bře 29, 2024 1:02 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: WPTC 77. Basket Ball
PříspěvekNapsal: stř zář 17, 2008 2:36 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Nove tema jsem vybral Basketbalový míč :).
Drzím palce.


Přílohy:
wptc77.zip [55.66 KiB]
123 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 18, 2008 11:36 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
Ach jo… Když to tu vidim takový prázdný… Takže jsem něco málo spíchnul, snad se někdo přidá.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 18, 2008 11:40 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Scénu si můžem udělat sami?

EDIT: jo já jsem nebyl přihlášený tak jsem to neviděl a tohle mě zmátlo protože předtím tam byl vždycky blend. Ale už to je v pořádku


Naposledy upravil Forseti dne čtv zář 18, 2008 12:20 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 18, 2008 11:53 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
Ne, musíš požít tu co poslal freekill a nesmíš v ní dělat žádné změny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 18, 2008 1:33 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Neják se mi to nepovedlo :/.


Přílohy:
basket.jpg
basket.jpg [ 25.51 KiB | Zobrazeno 4008 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 18, 2008 8:21 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
Tady je můj výtvor, v pravidlech jsem nenašel, jestli se může mapovat na empty, tak jsem to prostě udělal, v nejhorším to ještě předělám, i když netuším jak.
Blend je zde: nvm.euweb.cz/basket_maraCZ.rar


Přílohy:
basket_maraCZ.jpg
basket_maraCZ.jpg [ 29.71 KiB | Zobrazeno 3988 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 18, 2008 9:12 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Tyjo, fakt pekne, ale nejak nechapu jak jsi toho docíli :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 18, 2008 10:21 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob bře 18, 2006 8:54 pm
Příspěvky: 201
Bydliště: Olomoucity
freekill píše:
Tyjo, fakt pekne, ale nejak nechapu jak jsi toho docíli :P

To mi taky unika...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 18, 2008 10:32 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
wow tak toto nechapem...stiahol som blend...a tiez to nechapem (uz som texturu podla emptyn mapoval, ale vobec neviem aka je v tom zavislost,...) no nic, maraCZ je majster co doteraz pozeram...moju loptu nejdem ani dokoncovat teda :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 19, 2008 6:01 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
maraCZ píše:
Tady je můj výtvor, v pravidlech jsem nenašel, jestli se může mapovat na empty.

Osobně v tom nevidím žádný problém, protože se jedná o běžně používanou pomoc. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 19, 2008 6:44 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Tak sem to tez nejak zkusil ale bez empty objektu, neni to sice tak pekne jako od Máry, ale aspon jsem se pokusil priblízit.


Přílohy:
basketpoku2.jpg
basketpoku2.jpg [ 81.45 KiB | Zobrazeno 3930 krát ]
wptc77.rar [46.62 KiB]
126 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 19, 2008 7:22 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
@maraCZ: pekna prace, pro slozitejsi scenu bych to videl taky bez empty. nejsem soutezni jen zasilam to usazeni.

@freekill: ups :) jsem pomaly, tady to vali, a jeste se ti podarilo usetrit jednu vrstu s kruhem (porad se mi nedarilo objevit pozici, prve jsem myslel, ze to zmakne tube proriznout skrz, ale nic) tve y,z,y mne potesilo :)


Přílohy:
BasketBall (no_empty).blend.zip [59.07 KiB]
134 krát
BasketBall (no_empty).jpg
BasketBall (no_empty).jpg [ 10.52 KiB | Zobrazeno 3921 krát ]


Naposledy upravil vklidu dne pát zář 19, 2008 11:27 pm, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 19, 2008 9:15 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
dík, vypadá to dobře, já jsem se to nejdřív snažil udělat bez empty, ale z nějakýho důvodu se mi ta textura neobjevovala na tom míči. Bez empty je to samozřejmě lepší, protože se s tím pak lépe pohybuje (nechtěl bych animovat skupinku emptys spolu s tím míčem), ale já nevěděl, jak to udělat. Taky vůbec nerozumím tý tabulce x,y,z v map inputu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 20, 2008 12:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
@freekill:tak jsem musel trochu laborovat, abych dostal kruh na obe pulky (ofset na nulu a zvolit vhodne size (urcite z-0 a texturu blend sphere posunout az do max). Problem je, ze vyrazne deformujes size v jedne ose je to pak dost videt na texture a drazka je rozostrena a sirsi v miste krizeni. Takze asi obetuju jednu vrstvu navic a pouziju ten ofset.

@mara CZ: mozna by stalo za to ten relief linek udelat pres NODE material. v miste, kde se linky krizi se informace o "snizeni" povrchu nasobi. A bohuzel i v pripade, ze mas treba bilou pres bilou. Kdysi jsemto resil pres nodeseskladat si dohromady textury pro reliefy a teprve pak ji jako reliefni aplikovat.

A pokud jde o to, ze se textura typu blend-sphere neobjevila - jde o to, ze textura blend nefunguje 2D ale 3D se stredem uprostred objektu (a bohuzel na to nema vliv centralni bod objektu, takze u rozsochatych objektu jde tezko rict, kde to je). Takze kdyz mas napr. Cube s texturou Blend-Sphere je to koule zavrena uvnitr krychle a na to aby byla textura videt je potreba ji nastavit zmenu size a nebo ofset v nektere ose.
Mozna pro predstavu jak se textura chova si udelej novy material se zakladnim nastavenim textury blend-sphere a v nabidce material men hodnotu treba ofsetu z nuly na 1 v paletce Preview si zvol typ Cube. V preview je hned videt kam se textura presouva.
(muzes taky pouzit tuto texturu pro Modifier-Displacement, ale tam uz toho nastavovani je vic)

p.s.: jinak x,y,z chapu obecne co to dela, ale kdyz to nastavuju tak pokus omyl :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 20, 2008 5:43 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
to vklidu:
dík moc, ani jsem nečekal, že by mi někdo mohl objasnit můj přesně definovanej problém (že se mi to nějak nezobrazuje) :lol:
původně jsem to chtěl nechat bejt, ale teď to snad ještě předělám, nody moc nepoužívám, protože v nich vůbec neumim, ale smíchat textury, to bych snad zvládnout mohl.
Ještě jednou tisíceré díky


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz