blender3d.cz http://www.blender3d.cz/forum/ |
|
WPTC 77. Basket Ball http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=23&t=6124 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | freekill [ stř zář 17, 2008 2:36 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | WPTC 77. Basket Ball | ||
Nove tema jsem vybral Basketbalový míč . Drzím palce.
|
Autor: | 6xx [ čtv zář 18, 2008 11:36 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ach jo… Když to tu vidim takový prázdný… Takže jsem něco málo spíchnul, snad se někdo přidá. |
Autor: | Forseti [ čtv zář 18, 2008 11:40 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Scénu si můžem udělat sami? EDIT: jo já jsem nebyl přihlášený tak jsem to neviděl a tohle mě zmátlo protože předtím tam byl vždycky blend. Ale už to je v pořádku |
Autor: | 6xx [ čtv zář 18, 2008 11:53 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne, musíš požít tu co poslal freekill a nesmíš v ní dělat žádné změny. |
Autor: | freekill [ čtv zář 18, 2008 1:33 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Neják se mi to nepovedlo :/.
|
Autor: | maraCZ [ čtv zář 18, 2008 8:21 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Tady je můj výtvor, v pravidlech jsem nenašel, jestli se může mapovat na empty, tak jsem to prostě udělal, v nejhorším to ještě předělám, i když netuším jak. Blend je zde: nvm.euweb.cz/basket_maraCZ.rar
|
Autor: | freekill [ čtv zář 18, 2008 9:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tyjo, fakt pekne, ale nejak nechapu jak jsi toho docíli |
Autor: | Zealot [ čtv zář 18, 2008 10:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
freekill píše: Tyjo, fakt pekne, ale nejak nechapu jak jsi toho docíli
To mi taky unika... |
Autor: | Kapo [ čtv zář 18, 2008 10:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
wow tak toto nechapem...stiahol som blend...a tiez to nechapem (uz som texturu podla emptyn mapoval, ale vobec neviem aka je v tom zavislost,...) no nic, maraCZ je majster co doteraz pozeram...moju loptu nejdem ani dokoncovat teda |
Autor: | taby [ pát zář 19, 2008 6:01 am ] |
Předmět příspěvku: | |
maraCZ píše: Tady je můj výtvor, v pravidlech jsem nenašel, jestli se může mapovat na empty.
Osobně v tom nevidím žádný problém, protože se jedná o běžně používanou pomoc. |
Autor: | freekill [ pát zář 19, 2008 6:44 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | ||||
Tak sem to tez nejak zkusil ale bez empty objektu, neni to sice tak pekne jako od Máry, ale aspon jsem se pokusil priblízit.
|
Autor: | vklidu [ pát zář 19, 2008 7:22 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | ||||
@maraCZ: pekna prace, pro slozitejsi scenu bych to videl taky bez empty. nejsem soutezni jen zasilam to usazeni. @freekill: ups jsem pomaly, tady to vali, a jeste se ti podarilo usetrit jednu vrstu s kruhem (porad se mi nedarilo objevit pozici, prve jsem myslel, ze to zmakne tube proriznout skrz, ale nic) tve y,z,y mne potesilo
|
Autor: | maraCZ [ pát zář 19, 2008 9:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dík, vypadá to dobře, já jsem se to nejdřív snažil udělat bez empty, ale z nějakýho důvodu se mi ta textura neobjevovala na tom míči. Bez empty je to samozřejmě lepší, protože se s tím pak lépe pohybuje (nechtěl bych animovat skupinku emptys spolu s tím míčem), ale já nevěděl, jak to udělat. Taky vůbec nerozumím tý tabulce x,y,z v map inputu... |
Autor: | vklidu [ sob zář 20, 2008 12:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
@freekill:tak jsem musel trochu laborovat, abych dostal kruh na obe pulky (ofset na nulu a zvolit vhodne size (urcite z-0 a texturu blend sphere posunout az do max). Problem je, ze vyrazne deformujes size v jedne ose je to pak dost videt na texture a drazka je rozostrena a sirsi v miste krizeni. Takze asi obetuju jednu vrstvu navic a pouziju ten ofset. @mara CZ: mozna by stalo za to ten relief linek udelat pres NODE material. v miste, kde se linky krizi se informace o "snizeni" povrchu nasobi. A bohuzel i v pripade, ze mas treba bilou pres bilou. Kdysi jsemto resil pres nodeseskladat si dohromady textury pro reliefy a teprve pak ji jako reliefni aplikovat. A pokud jde o to, ze se textura typu blend-sphere neobjevila - jde o to, ze textura blend nefunguje 2D ale 3D se stredem uprostred objektu (a bohuzel na to nema vliv centralni bod objektu, takze u rozsochatych objektu jde tezko rict, kde to je). Takze kdyz mas napr. Cube s texturou Blend-Sphere je to koule zavrena uvnitr krychle a na to aby byla textura videt je potreba ji nastavit zmenu size a nebo ofset v nektere ose. Mozna pro predstavu jak se textura chova si udelej novy material se zakladnim nastavenim textury blend-sphere a v nabidce material men hodnotu treba ofsetu z nuly na 1 v paletce Preview si zvol typ Cube. V preview je hned videt kam se textura presouva. (muzes taky pouzit tuto texturu pro Modifier-Displacement, ale tam uz toho nastavovani je vic) p.s.: jinak x,y,z chapu obecne co to dela, ale kdyz to nastavuju tak pokus omyl |
Autor: | maraCZ [ sob zář 20, 2008 5:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to vklidu: dík moc, ani jsem nečekal, že by mi někdo mohl objasnit můj přesně definovanej problém (že se mi to nějak nezobrazuje) původně jsem to chtěl nechat bejt, ale teď to snad ještě předělám, nody moc nepoužívám, protože v nich vůbec neumim, ale smíchat textury, to bych snad zvládnout mohl. Ještě jednou tisíceré díky |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |