blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

WPTC 77. Basket Ball
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=23&t=6124
Stránka 12

Autor:  freekill [ stř zář 17, 2008 2:36 pm ]
Předmět příspěvku:  WPTC 77. Basket Ball

Nove tema jsem vybral Basketbalový míč :).
Drzím palce.

Přílohy:
wptc77.zip [55.66 KiB]
124 krát

Autor:  6xx [ čtv zář 18, 2008 11:36 am ]
Předmět příspěvku: 

Ach jo… Když to tu vidim takový prázdný… Takže jsem něco málo spíchnul, snad se někdo přidá.

Obrázek

Autor:  Forseti [ čtv zář 18, 2008 11:40 am ]
Předmět příspěvku: 

Scénu si můžem udělat sami?

EDIT: jo já jsem nebyl přihlášený tak jsem to neviděl a tohle mě zmátlo protože předtím tam byl vždycky blend. Ale už to je v pořádku

Autor:  6xx [ čtv zář 18, 2008 11:53 am ]
Předmět příspěvku: 

Ne, musíš požít tu co poslal freekill a nesmíš v ní dělat žádné změny.

Autor:  freekill [ čtv zář 18, 2008 1:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

Neják se mi to nepovedlo :/.

Přílohy:
basket.jpg
basket.jpg [ 25.51 KiB | Zobrazeno 4060 krát ]

Autor:  maraCZ [ čtv zář 18, 2008 8:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tady je můj výtvor, v pravidlech jsem nenašel, jestli se může mapovat na empty, tak jsem to prostě udělal, v nejhorším to ještě předělám, i když netuším jak.
Blend je zde: nvm.euweb.cz/basket_maraCZ.rar

Přílohy:
basket_maraCZ.jpg
basket_maraCZ.jpg [ 29.71 KiB | Zobrazeno 4040 krát ]

Autor:  freekill [ čtv zář 18, 2008 9:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tyjo, fakt pekne, ale nejak nechapu jak jsi toho docíli :P

Autor:  Zealot [ čtv zář 18, 2008 10:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

freekill píše:
Tyjo, fakt pekne, ale nejak nechapu jak jsi toho docíli :P

To mi taky unika...

Autor:  Kapo [ čtv zář 18, 2008 10:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

wow tak toto nechapem...stiahol som blend...a tiez to nechapem (uz som texturu podla emptyn mapoval, ale vobec neviem aka je v tom zavislost,...) no nic, maraCZ je majster co doteraz pozeram...moju loptu nejdem ani dokoncovat teda :D

Autor:  taby [ pát zář 19, 2008 6:01 am ]
Předmět příspěvku: 

maraCZ píše:
Tady je můj výtvor, v pravidlech jsem nenašel, jestli se může mapovat na empty.

Osobně v tom nevidím žádný problém, protože se jedná o běžně používanou pomoc. :wink:

Autor:  freekill [ pát zář 19, 2008 6:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak sem to tez nejak zkusil ale bez empty objektu, neni to sice tak pekne jako od Máry, ale aspon jsem se pokusil priblízit.

Přílohy:
basketpoku2.jpg
basketpoku2.jpg [ 81.45 KiB | Zobrazeno 3982 krát ]
wptc77.rar [46.62 KiB]
128 krát

Autor:  vklidu [ pát zář 19, 2008 7:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

@maraCZ: pekna prace, pro slozitejsi scenu bych to videl taky bez empty. nejsem soutezni jen zasilam to usazeni.

@freekill: ups :) jsem pomaly, tady to vali, a jeste se ti podarilo usetrit jednu vrstu s kruhem (porad se mi nedarilo objevit pozici, prve jsem myslel, ze to zmakne tube proriznout skrz, ale nic) tve y,z,y mne potesilo :)

Přílohy:
BasketBall (no_empty).blend.zip [59.07 KiB]
135 krát
BasketBall (no_empty).jpg
BasketBall (no_empty).jpg [ 10.52 KiB | Zobrazeno 3973 krát ]

Autor:  maraCZ [ pát zář 19, 2008 9:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

dík, vypadá to dobře, já jsem se to nejdřív snažil udělat bez empty, ale z nějakýho důvodu se mi ta textura neobjevovala na tom míči. Bez empty je to samozřejmě lepší, protože se s tím pak lépe pohybuje (nechtěl bych animovat skupinku emptys spolu s tím míčem), ale já nevěděl, jak to udělat. Taky vůbec nerozumím tý tabulce x,y,z v map inputu...

Autor:  vklidu [ sob zář 20, 2008 12:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

@freekill:tak jsem musel trochu laborovat, abych dostal kruh na obe pulky (ofset na nulu a zvolit vhodne size (urcite z-0 a texturu blend sphere posunout az do max). Problem je, ze vyrazne deformujes size v jedne ose je to pak dost videt na texture a drazka je rozostrena a sirsi v miste krizeni. Takze asi obetuju jednu vrstvu navic a pouziju ten ofset.

@mara CZ: mozna by stalo za to ten relief linek udelat pres NODE material. v miste, kde se linky krizi se informace o "snizeni" povrchu nasobi. A bohuzel i v pripade, ze mas treba bilou pres bilou. Kdysi jsemto resil pres nodeseskladat si dohromady textury pro reliefy a teprve pak ji jako reliefni aplikovat.

A pokud jde o to, ze se textura typu blend-sphere neobjevila - jde o to, ze textura blend nefunguje 2D ale 3D se stredem uprostred objektu (a bohuzel na to nema vliv centralni bod objektu, takze u rozsochatych objektu jde tezko rict, kde to je). Takze kdyz mas napr. Cube s texturou Blend-Sphere je to koule zavrena uvnitr krychle a na to aby byla textura videt je potreba ji nastavit zmenu size a nebo ofset v nektere ose.
Mozna pro predstavu jak se textura chova si udelej novy material se zakladnim nastavenim textury blend-sphere a v nabidce material men hodnotu treba ofsetu z nuly na 1 v paletce Preview si zvol typ Cube. V preview je hned videt kam se textura presouva.
(muzes taky pouzit tuto texturu pro Modifier-Displacement, ale tam uz toho nastavovani je vic)

p.s.: jinak x,y,z chapu obecne co to dela, ale kdyz to nastavuju tak pokus omyl :)

Autor:  maraCZ [ sob zář 20, 2008 5:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

to vklidu:
dík moc, ani jsem nečekal, že by mi někdo mohl objasnit můj přesně definovanej problém (že se mi to nějak nezobrazuje) :lol:
původně jsem to chtěl nechat bejt, ale teď to snad ještě předělám, nody moc nepoužívám, protože v nich vůbec neumim, ale smíchat textury, to bych snad zvládnout mohl.
Ještě jednou tisíceré díky

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/