blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

WPTC 76. Vlajka
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=23&t=5748
Stránka 12

Autor:  freekill [ čtv dub 03, 2008 6:36 pm ]
Předmět příspěvku:  WPTC 76. Vlajka

Nové tema je vljaka, hodne stestí!
http://www.wptc.ic.cz/vlajka.rar

Autor:  Semiš [ pát dub 04, 2008 7:24 pm ]
Předmět příspěvku:  .

Teda něco sem zkusil ale upřímně na to kašlu protože na tu vlajku nejde nic normálního namapovat(uplně přiblblá síť...).

Autor:  Forseti [ pát dub 04, 2008 9:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jde to

Přílohy:
Poznámka: Vive la France
France.jpg
France.jpg [ 34.93 KiB | Zobrazeno 5233 krát ]
Japany.jpg
Japany.jpg [ 38.73 KiB | Zobrazeno 5233 krát ]

Autor:  vojtas1 [ sob dub 05, 2008 3:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

No tak aby jsi v tom zase nebyl sám. Navíc je to poměrně snadné téma (na první pohled).
Jde o trošku jiný materiál látky, než máš ty. Bavlna to není :) .
Obrázek
Stejně nemám šanci. Taky nevím, jak jsi udělal tak ostré hrany u přechodu mezi pruhy (resp. kruhy).

Autor:  Forseti [ sob dub 05, 2008 4:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak ty hrany to byl nejmeší problém, ale jsem blbec protože jsem chtěl udělat ještě nějakou další vlajku, tak jsem dal nový materiál, a jelikož jsem to nenamapoval na něco tak se mi po zavření ty textury smazaly

No ale je to otázka chvilky

Autor:  vojtas1 [ sob dub 05, 2008 6:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

V pondělí mi to doufám prozradíš :wink: (prosím)

Autor:  Semiš [ ned dub 06, 2008 12:43 am ]
Předmět příspěvku:  .

Přezevšechen odpor k té síti sem teda taky něco udělal: :D

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Autor:  Forseti [ ned dub 06, 2008 12:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

jj to se mi taky povedlo :D

Autor:  jucas [ pon dub 07, 2008 5:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jen tak mimochodem, tkaniny, oblečení a podobné objekty by měly být namapované (UV), 3D texturovací prostor zde není moc praktický.

Přílohy:
vlajka.jpg
vlajka.jpg [ 82.74 KiB | Zobrazeno 5137 krát ]

Autor:  vojtas1 [ pon dub 07, 2008 6:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

jucas píše:
Jen tak mimochodem, tkaniny, oblečení a podobné objekty by měly být namapované (UV), 3D texturovací prostor zde není moc praktický.

Jak vidíš, tak to jde, i když uznávám, není to moc praktické :) .
Jinak fakt nice práce. Netuším, ja jsi udělal CZ vlajku.

Autor:  Forseti [ pon dub 07, 2008 7:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak to by mně taky zajímalo, asi NODY že? tak s tím se musím taky naučit

Autor:  Antharon [ pon dub 07, 2008 7:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

nebude to cez gradient nastaveny na angle a nastavenym prechodom?

Autor:  vojtas1 [ pon dub 07, 2008 8:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

Antharon píše:
Gradient nastaveny na angle

A to se nastaví kde ?

Autor:  Antharon [ pon dub 07, 2008 10:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

neviem, nemam tu blender, ale myslim ze by take malo byt, nie? (ze ti to spravi prechod od bielej k ciernej tak, ze to rozuje okolo stredu... alebo je take len v PSku?)
pripadne mi este napada cez nastavenie na cylinder

Autor:  jucas [ úte dub 08, 2008 10:04 am ]
Předmět příspěvku: 

Jsou to 2 diagonální a lineání přechodové textury smíchané v nodech. Ale radiálním jak píše Antharon by to šlo při vhodném umístění nejspíš taky.

vojtas1: Jde to, ale taky je vidět jak blbě to vypadá. A při animaci vlnící se vlajky by byl vždy vidět průmět vzoru, takže s efektem jako by někdo vlajku na tkaninu promítal (i když to by se to možná v některých politicky satirických animacích hodilo :).

Přemýšlel jsem, že by bylo dobré téma nějaká tkanina - třeba ubrus (přehozený přes stůl) s nějakým předmětem na něm. S hotovým UV. Vzor by se ale nesměl vytvořit pluginem ani verzemi s generátorem vzorů (od Wizzarda). Klidně by mohlo být zapnuto i AO, bez možnosti měnit jeho nastavení.

Přílohy:
vlajka.zip [32.45 KiB]
183 krát

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/