blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

WPTC 65.hlasování
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=23&t=5468
Stránka 11

Autor:  freekill [ pon led 21, 2008 8:45 pm ]
Předmět příspěvku:  WPTC 65.hlasování

Forseti:
Obrázek

Vacik156:
Obrázek

Pedu:
Obrázek

Doufám, že nikdo neporusil nově stanovená pravidla!

Autor:  vojtas1 [ pon led 21, 2008 11:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pedu posneš zdroják ? Pěkně prosím. :)

Autor:  pedu [ úte led 22, 2008 5:52 am ]
Předmět příspěvku: 

S radosťou :D

Přílohy:
glazura.zip [41.46 KiB]
104 krát

Autor:  vojtas1 [ úte led 22, 2008 3:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Díky moc. Kupodivu mne ale na tvém blendu dostala jiná věc. Kde se nastavuje, že ti blender renderuje X oken najednou a ještě nejdříve popředí a potom pozadí ? Už jsem to viděl i v tom Benchmarku od Peach teamu.

Autor:  pedu [ úte led 22, 2008 3:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

Je to SSS. Najprv vypočíta osvetlenie objektu a potom z toho osvetlenia vytvára výsledný obraz.

Mimochodom - ten SSS mám takmer zbytočný - keby som mal viac času, dosiahnem pomocou shaderu a procedurálky, aby to malo takú belosť, ako chcem...

SSS je hlavne na džem, mlieko a také veci :-)

Autor:  vojtas1 [ úte led 22, 2008 5:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

Lol jsem lama. SSS vím, co je, protože teď s použitím SSS dělám želatinu (snažím se), ale hned mi to nějak nedošlo :D . Ale stejně se ti renderuje několik "okének" najednou. U mne to jde po jednom (na mém nastavení).

Autor:  Forseti [ úte led 22, 2008 5:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

oj, jsem si nějak nevšiml těch nových pravidel (to s těmi světly). Takže jestli to uznáte za vhodné tak ten můj obrázek vyřaďte,

:oops: omlouvám se :oops:

Autor:  freekill [ čtv led 24, 2008 9:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vítězem se stává Vacik156!
Gratuluji!

Výsledky:
Forseti 26% [ 5 ]
Vacik156 42% [ 8 ]
Pedu 31% [ 6 ]

Celkem hlasů : 19

Autor:  Váca [ čtv led 24, 2008 9:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak to byla ,pokud počítám dobře, druhá ůčast ve WPTC a vyhrál sem :D takže moc díky všem, co pro mě hlasovali jak se říká - čest poraženým :) ;)

Přílohy:
glazura.rar [32.65 KiB]
99 krát

Autor:  pedu [ stř led 30, 2008 6:27 am ]
Předmět příspěvku: 

vojtas1 píše:
Lol jsem lama. SSS vím, co je, protože teď s použitím SSS dělám želatinu (snažím se), ale hned mi to nějak nedošlo :D . Ale stejně se ti renderuje několik "okének" najednou. U mne to jde po jednom (na mém nastavení).


Viac okienok rabí zasa interný raytracer. Keď sa poriadne pozrieš na glazúru (ona má asi názov od glas=sklo), tak na nej vidí zrkadlový obraz predmetov naokolo. Tak som musel zapnúť RayMirror a ten renderuje vo viac okienkach.

Neviem prečo, ale zvykol som si ;-)

Autor:  pedu [ stř led 30, 2008 6:29 am ]
Předmět příspěvku: 

pedu píše:
Je to SSS. Najprv vypočíta osvetlenie objektu a potom z toho osvetlenia vytvára výsledný obraz.

Mimochodom - ten SSS mám takmer zbytočný - keby som mal viac času, dosiahnem pomocou shaderu a procedurálky, aby to malo takú belosť, ako chcem...

SSS je hlavne na džem, mlieko a také veci :-)


Náhodou som si pozrel návod na SSS a ako príklad tam bol práve čajník s glazúrou. Takže odvolávam, že SSS nie je na glazúru :oops:

Ale ku cti mi je aspoň, že keď som už nevedel teoreticky, že ho treba, urobil som to aspoň kvôli vzhľadu...

Autor:  pedu [ pon úno 11, 2008 8:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

pedu píše:
Tak som musel zapnúť RayMirror a ten renderuje vo viac okienkach.



Sorry, napísal som hlúposť - nie ja, ale freekill nastavuje viac threadov a preto to renderuje vo viac okienkach.

Uvedomil som si to, keď som rozbiehal blender na dvojjadrovej mašine - tam som musel dať threads 2, aby to využilo procesor naplno...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/