Právě je čtv dub 19, 2018 3:46 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Vítězem se stává
Anketa končí za sob led 26, 2008 8:45 pm
Forseti 26%  26%  [ 5 ]
Vacik156 42%  42%  [ 8 ]
Pedu 32%  32%  [ 6 ]
Celkem hlasů : 19
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: WPTC 65.hlasování
PříspěvekNapsal: pon led 21, 2008 8:45 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Forseti:
Obrázek

Vacik156:
Obrázek

Pedu:
Obrázek

Doufám, že nikdo neporusil nově stanovená pravidla!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 21, 2008 11:50 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Pedu posneš zdroják ? Pěkně prosím. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 22, 2008 5:52 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
S radosťou :D


Přílohy:
glazura.zip [41.46 KiB]
89 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 22, 2008 3:34 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Díky moc. Kupodivu mne ale na tvém blendu dostala jiná věc. Kde se nastavuje, že ti blender renderuje X oken najednou a ještě nejdříve popředí a potom pozadí ? Už jsem to viděl i v tom Benchmarku od Peach teamu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 22, 2008 3:59 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Je to SSS. Najprv vypočíta osvetlenie objektu a potom z toho osvetlenia vytvára výsledný obraz.

Mimochodom - ten SSS mám takmer zbytočný - keby som mal viac času, dosiahnem pomocou shaderu a procedurálky, aby to malo takú belosť, ako chcem...

SSS je hlavne na džem, mlieko a také veci :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 22, 2008 5:09 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Lol jsem lama. SSS vím, co je, protože teď s použitím SSS dělám želatinu (snažím se), ale hned mi to nějak nedošlo :D . Ale stejně se ti renderuje několik "okének" najednou. U mne to jde po jednom (na mém nastavení).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 22, 2008 5:14 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
oj, jsem si nějak nevšiml těch nových pravidel (to s těmi světly). Takže jestli to uznáte za vhodné tak ten můj obrázek vyřaďte,

:oops: omlouvám se :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 24, 2008 9:10 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Vítězem se stává Vacik156!
Gratuluji!

Výsledky:
Forseti 26% [ 5 ]
Vacik156 42% [ 8 ]
Pedu 31% [ 6 ]

Celkem hlasů : 19


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 24, 2008 9:21 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
tak to byla ,pokud počítám dobře, druhá ůčast ve WPTC a vyhrál sem :D takže moc díky všem, co pro mě hlasovali jak se říká - čest poraženým :) ;)


Přílohy:
glazura.rar [32.65 KiB]
81 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 30, 2008 6:27 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
vojtas1 píše:
Lol jsem lama. SSS vím, co je, protože teď s použitím SSS dělám želatinu (snažím se), ale hned mi to nějak nedošlo :D . Ale stejně se ti renderuje několik "okének" najednou. U mne to jde po jednom (na mém nastavení).


Viac okienok rabí zasa interný raytracer. Keď sa poriadne pozrieš na glazúru (ona má asi názov od glas=sklo), tak na nej vidí zrkadlový obraz predmetov naokolo. Tak som musel zapnúť RayMirror a ten renderuje vo viac okienkach.

Neviem prečo, ale zvykol som si ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 30, 2008 6:29 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
pedu píše:
Je to SSS. Najprv vypočíta osvetlenie objektu a potom z toho osvetlenia vytvára výsledný obraz.

Mimochodom - ten SSS mám takmer zbytočný - keby som mal viac času, dosiahnem pomocou shaderu a procedurálky, aby to malo takú belosť, ako chcem...

SSS je hlavne na džem, mlieko a také veci :-)


Náhodou som si pozrel návod na SSS a ako príklad tam bol práve čajník s glazúrou. Takže odvolávam, že SSS nie je na glazúru :oops:

Ale ku cti mi je aspoň, že keď som už nevedel teoreticky, že ho treba, urobil som to aspoň kvôli vzhľadu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 11, 2008 8:47 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
pedu píše:
Tak som musel zapnúť RayMirror a ten renderuje vo viac okienkach.



Sorry, napísal som hlúposť - nie ja, ale freekill nastavuje viac threadov a preto to renderuje vo viac okienkach.

Uvedomil som si to, keď som rozbiehal blender na dvojjadrovej mašine - tam som musel dať threads 2, aby to využilo procesor naplno...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz