blender3d.cz http://www.blender3d.cz/forum/ |
|
WPTC 64. Kohoutek http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=23&t=5443 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | freekill [ pát led 11, 2008 7:49 am ] |
Předmět příspěvku: | WPTC 64. Kohoutek |
Nové tema je chromový kohoutek. Hodně zdaru! http://www.wptc.ic.cz/wptc_kohoutek.rar |
Autor: | Bumpkin [ pát led 11, 2008 11:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
hehe to bude docela zavadejci tema nemyslis?? ja jen ze chrom a dalsi hodne odrazivni materialy hlavne tvori ty odrazy okoli mel si dat aspon do enviromentu nejakou spolecnou HDRI mapu aby byli sance vyrovnany, nebo uudelat nejakej studiovej nastrel, todle je dost zavadejci jinak na modelu nemas prepocitany normaly tak sory ten model ma spatne vymodelovanej kohoutek dost si to odflakl nemuzes mit na spoji prepazku oprav model a pridej HDRI mapu at je to korektni |
Autor: | DonaldX [ pát led 11, 2008 12:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Bumpe: Model som robil ja len tak z nudy. Dal som ho freekillerovi, ak chce nech použije, takže chyby idú na moju hlavu Dokonca tam nájdeš aj zbytočné vnútorné facy - prepočítanie normál by som teda nedoporučoval. Ale myslím, že na wptc materiál je dostačujúci, kedže z pohladu kamery sú normály v pohode. Ak chcete tak ja to opravím, šak je to za chvilku, ale hdri asi nebude v súlade s pravidlami |
Autor: | Bumpkin [ pát led 11, 2008 12:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
DonaldX: aha to sem nevedel to se omlouvam, ale s tou HDRI nesouhlasim, todle je matros kterej je tvorenej predevsim odrazem a kdyz nejni v zadny studiovy scene tak je to na dve veci, nejjednoduzsi reseni je HDRI mapa |
Autor: | Bumpkin [ pát led 11, 2008 12:43 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | ||||
tak nejni to nic moc jen asi 20 minut otevrenej blend soubor ale to je jedno prdim na to postnu dva jeden je jen studio render a ten druhy je s twxturou v pozadi aby se nereklo ze podvadim udelal sem radsi obe dve varianty s texturou a bez textury
|
Autor: | DonaldX [ pát led 11, 2008 12:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak som to opravil a hodil som do worldu jednu texturku pre lepšie odrazy. Zatial to dám sem : http://www.zshare.net/download/64029431b463d2/ Kontaktujem freekilla nech to potom hodí na wptc web. |
Autor: | jucas [ pát led 11, 2008 2:43 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
No, já jsem to řešil zase takhle: Vše procedurálky, ve worldu textura není.
|
Autor: | Váca [ pát led 11, 2008 4:39 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
takže můj první přízpěvek do WTCC nesmějte se mi, vim, že to je hrozný, ale moje amatérské schopnosti na víc nestačí použil jsem ten druhý soubor
|
Autor: | Pitris [ pát led 11, 2008 5:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vacik156: Rekl bych, ze neni cista proceduralni textura. Vidim tam bitmapu. |
Autor: | Chrizofilax [ pát led 11, 2008 5:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
taková specialitka |
Autor: | DonaldX [ pát led 11, 2008 6:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pitris píše: vacik156: Rekl bych, ze neni cista proceduralni textura. Vidim tam bitmapu.
Ja som ju pridal do toho druhého blendu, aby ste si nemuseli lámať hlavu s odrazmi. |
Autor: | Váca [ pát led 11, 2008 6:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak tak, já se mpsal, že jsem stáhl ten druhý soubor, ale jestli to tam být nemá, tak řekněte, udělám to bez toho |
Autor: | jucas [ pát led 11, 2008 6:34 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
dost bylo těch ideálních nablýskaných chromů
|
Autor: | freekill [ pát led 11, 2008 6:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Reuploadnuto |
Autor: | freekill [ pát led 11, 2008 6:46 pm ] | ||||
Předmět příspěvku: | |||||
Tak sem to pekelně vyleštil Prontem
|
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |