blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

WPTC 61. hlasování
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=23&t=5379
Stránka 11

Autor:  freekill [ úte pro 18, 2007 10:14 pm ]
Předmět příspěvku:  WPTC 61. hlasování

Pedu:
Obrázek

Jucas:
Obrázek

Autor:  freekill [ čtv pro 20, 2007 7:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vitezem se stává Jucas!
Gratulace!

Výsledky:
Pedu 33% [ 2 ]
Jucas 66% [ 4 ]

Celkem hlasů : 6

Autor:  pedu [ pát pro 21, 2007 6:42 am ]
Předmět příspěvku: 

Gratulijem. A ďakujem všetkým, ktorí mi do oficiálneho skončenia poslali rovnaký počet hlasov, ako jemu :-)

Autor:  freekill [ pát pro 21, 2007 7:51 am ]
Předmět příspěvku: 

pedu píše:
Gratulijem. A ďakujem všetkým, ktorí mi do oficiálneho skončenia poslali rovnaký počet hlasov, ako jemu :-)

:D Njn ses také právoplatný vítěz :P

Autor:  jucas [ pát pro 21, 2007 10:41 am ]
Předmět příspěvku: 

:lol: Už, se z toho stává taková místní tradice. Navíc je to důkaz známého rčení, že není důležité zvítězit, ale zúčastnit se. :D Takže se taky přidávám ke gratulaci.

Pedu: Tak, a teď, když si vyhrál i ty, tak ti to vlastně zkazilo radost, takže : MUHEHEHEHE <------- opět ďábelský smích :D .

K materiálu: toho počtu nodů se neděste, je pomocí nich vytvořeno i to, co by nejspíš šlo normálně v nastavení (warp, nor). Ale je možná vyšší kontrola - warp jen pro určitou texturu od určité textury, míchání nor textur, apod.
Chtěl jsem donutit vlákna u suků uhýbat z obou stran, ale nestihl jsem to dořešit, nicméně myslím, že by to šlo (kombinace voronoi s radiálním gradientem směrovaným po vláknech jako modifikaci normál).
Větev nor do posledního materiálu měla vytvořit škrábance na laku, ale nějak jsem to taky nedotáhl.

Přílohy:
Wptc61.zip [35.59 KiB]
114 krát

Autor:  pedu [ ned pro 23, 2007 7:10 am ]
Předmět příspěvku: 

Nedeste sa, že je to také jednoduché :wink:

Keď som videl tému, pravdupovediac som sa vydesil ja - videl som, že bude potrebné kombinovať warping so stencilom - to nie je jednoduché, lebo jedna vec ovplyvní druhú.

Tiež som si myslel, že skončím v nodoch. Aby ste rozumeli, nody mám rád - práve robím larvu muchy, kde ich proste treba, ale bez nich je to akosi zaujímavejšie, elegantnejšie.

Najťažšou časťou tohoto kola bolo, že suky majú svoje letorasty. Každý suk má iný počet. Navyše nie sú pravideľné.

Na to všetko mi stačili takpovediac dve textúry, hoci jedna je použitá 3x...

Na druhej strane mi chýbajú tie [Nor] pásiky na dreve - myslel som však, že lak ich prekryje. Ale asi nie...

Ale ab som nepísal len o sebe - Jucas si dal viac záležať na pásoch od píly, aj na štruktúre letorastu.

No a keďže malo byť to drevo lakované, musel som dohodiť SSS - keď ho vypnete, bude render rýchlejší a drevo bez laku.

Přílohy:
w.zip [33 KiB]
117 krát

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/