Právě je sob čer 23, 2018 3:53 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: WPTC 60. Lano
PříspěvekNapsal: stř pro 05, 2007 9:06 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Nové téme je lano.
Hodně zdaru!

http://www.wptc.ic.cz/rope60.rar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 06, 2007 4:41 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Takže jedno také hrubé...


Přílohy:
l.jpg
l.jpg [ 34.78 KiB | Zobrazeno 3106 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 06, 2007 4:43 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
A jedno také svetelné vianočné... Viem, že je to gýč. Ale realisticky zobrazovať gýčový svet nie je gýč. Či áno?


Přílohy:
l2.jpg
l2.jpg [ 42.27 KiB | Zobrazeno 3096 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 07, 2007 1:12 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
Ten model nemá v pořádku normály. Taky by nebylo od věci v tomto případě udělat unwrap. Takže otázka je, jestli dodělání unwrapu a přepočítání normál je v souladu s pravidly (nenašel jsem to tam), nebo ne.

Pokud není, tak příspěvek považujte za nesoutěžní.

PS.: Přikládám i unwrapovaný blend, pro demonstraci, jak se takové lano pak dělá snadno.


Přílohy:
lano.jpg
lano.jpg [ 33.98 KiB | Zobrazeno 3079 krát ]
rope60_unwrap.zip [33.3 KiB]
123 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 07, 2007 3:50 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
jucas píše:
Ten model nemá v pořádku normály. Taky by nebylo od věci v tomto případě udělat unwrap. Takže otázka je, jestli dodělání unwrapu a přepočítání normál je v souladu s pravidly (nenašel jsem to tam), nebo ne.

Pokud není, tak příspěvek považujte za nesoutěžní.

PS.: Přikládám i unwrapovaný blend, pro demonstraci, jak se takové lano pak dělá snadno.


Normály sa mi zdajú byť v pohode.Ale procedurálky sú 3D, takže na ohyboch vznikajú problémy.

Aj ja som si dával otázku o UV, ale nakoniec som sa vytrápil bez neho.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 07, 2007 5:31 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
Tak to jsem se já nebo ty napojil na internet jiné dimenze, protože (viz příloha).

Ad UV: Jistě, že se to dá nahnat nějakým optickým klamem, ale materiály by myslím měli být univerzální, ne jen při téhle kameře a tvaru. A u lana to UV je namístě.


Přílohy:
normaly_lano.jpg
normaly_lano.jpg [ 14.64 KiB | Zobrazeno 3063 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 07, 2007 10:06 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
jucas píše:
Tak to jsem se já nebo ty napojil na internet jiné dimenze, protože (viz příloha).


No dobre - až tak detailne som každé miesto nepozrel. Z tej strany, čo som to mal natočené, vyzerali dobre.

Na otázku o UV neviem odpovedať - isté majstrovstvo, či čelindž je aj vedieť pracovať s optickým klamom.

Na druhej strane - s UV by som vedel urobiť oveľa krajšiu textúru s menšou námahou... Zvláštne, že sa to rieši až v 60-tom kole.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 08, 2007 5:19 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Osobne si myslím, že Ctrl N na vyhladenie normál by malo byť povolené.

Unwrap by mal byť dodaný s modelom - je to predsalen zásah do objektu.

Myslím, že si tú otázku mal otvoriť hneď, nie až po vytvorení príspevku...

Najbezbolestnejšie by teraz bolo rozdeliť kolo na dve. Jedno bez UV, druhé s ním. Celkový víťaz by bol ten, čo má najvyšší súčet z oboch.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 10, 2007 3:01 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
Však u toho příspěvku mám uvedeno, že pokud by byl za hranicí pravidel, je nesoutěžní. Zrovna v tomto případě si myslím, že nejde udělat reálně vypadající materiál lana bez UV, pokud má být univerzální, co do pohledu kamery a tvaru anebo animovatelný.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 10, 2007 4:14 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Všimol som si, čo píšeš. Ale myslím, že by bola škoda "znesúťažniť" Tvoj príspevok. Na druhej strane UV mapovanie je skôr vecou mesha, ako procedurálky.

Ak je nemožné so zadaným objektom urobiť dokonalú vec, stačí čo najdokonalejšia ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 11, 2007 6:43 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Keďže je čas, vyjadrujem svoj názor, že môže byť pokojne jedno hlasovanie so všetkými tromi príspevkami.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz