blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

WPTC 59. Moderní umění - plátno
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=23&t=5327
Stránka 22

Autor:  pedu [ pon pro 03, 2007 5:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

Klaun -
(v tomto kole "tradične" skúšam, čo sa dá urobiť s jednou-dvoma základnými procedurálkami + nejakýá podporná)

Přílohy:
m.jpg
m.jpg [ 57.4 KiB | Zobrazeno 2530 krát ]

Autor:  pedu [ pon pro 03, 2007 6:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

freekill píše:
Koukám že se nam tu nazhromadila pěkná zbírka :D


Človeka až vytvoriť nejakú stránku á la procedurart.org, kde by sa vystavili dielka založené na pár procedurálkach.

Autor:  freekill [ pon pro 03, 2007 6:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

:lol: Ten klaun nemá chybu :P

Autor:  pedu [ úte pro 04, 2007 9:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

Aj nejaký blend posielam - len som zistil, že som si väčšinu nejako rozbabral...

Přílohy:
p.zip [34.34 KiB]
99 krát

Autor:  jucas [ stř pro 05, 2007 1:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sakra, taky jsem si ten metakubismus přepsal.
.... teda vlastně jsem to udělal záměrně, jako součást díla. Vyjadřuje to pomíjivý gradient subabstraktní kreativity. Zároveň tento spontánní skutek odkomputerizuje celý proces vlastní realizace díla, tedy renderingu, ztracením jeho přesného algoritmu. A proto zbývá jen vlastní kreativní tvorba umělce. Dodává tím dílu punc neopakovatelnosti.
Důkazem je, že po tomto činu jsem při opětovném pohledu na obraz, zaslaný sem do fó...., tedy galerie, objevil několik desítek dalších abstraktně-emocionálních významů, které přítomností souboru generátoru zůstaly skryty.
Pevně věřím, že v osvícené budoucnosti, až obchod s uměleckými díly začne respektovat nová média, bude tento obraz ceněn stejně jako dnes např. Picasso. Proto bych doporučil správcům zachovat patřičný disk, jehož data, plovoucí v okolí tohoto výjimečného díla vytváří vlastní éter originality, podobně jako dnes uspořádání vláken plátna, nebo použitá barva.

Přílohy:
umeniJ.zip [68.67 KiB]
102 krát

Autor:  pedu [ stř pro 05, 2007 7:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vďaka, je to dobre prepracované - myslím tie oči. Rozmýšľal som, či je za tým colorband, alebo matematika v Nodoch a vidím, že to druhé.

Autor:  jucas [ čtv pro 06, 2007 1:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ty oči by šli myslím realizovat i klasicky, bez nodů (tedy až na odlesky), ale nody mají obecně mnohem širší možnosti a nejsou tak omezující. Takže pro experimentování je toto řešení zajímavější. Ještě kdyby byly k dispozici u materiálů filtry compozitoru a nějaký texturový výstupní nod, bylo by to o poznání zajímavější.

Autor:  pedu [ čtv pro 06, 2007 4:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

Súhlasím - nodová matematika dáva veľa možností. Urobiť niečo rotačné bez nej je problém. Len škoda, že sa do nej nedajú zapisovať vzorce.

Autor:  jucas [ čtv pro 06, 2007 6:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

Myslíš zapsat vzorce přímo, matematickým výrazem? Protože spojením nodů funkcí se dá dosáhnout podobného efektu, ale ne moc pohodlně a přehledně. Taky se ve vývoji myslím mluvilo o "Python node", nebo je už dokonce patch, takže možná už v další verzi to bude ještě zajímavější.

Autor:  pedu [ čtv pro 06, 2007 8:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak to sa celkom teším, lebo keď som minule robil takú rotačnú vec, mal som tam asi 15 nodov, lebo odmocnina z x2+y2 za zadáva štyrmi...

Stránka 22 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/