Právě je čtv bře 28, 2024 10:22 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 03, 2007 5:41 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Klaun -
(v tomto kole "tradične" skúšam, čo sa dá urobiť s jednou-dvoma základnými procedurálkami + nejakýá podporná)


Přílohy:
m.jpg
m.jpg [ 57.4 KiB | Zobrazeno 2483 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 03, 2007 6:12 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
freekill píše:
Koukám že se nam tu nazhromadila pěkná zbírka :D


Človeka až vytvoriť nejakú stránku á la procedurart.org, kde by sa vystavili dielka založené na pár procedurálkach.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 03, 2007 6:14 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
:lol: Ten klaun nemá chybu :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 04, 2007 9:35 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Aj nejaký blend posielam - len som zistil, že som si väčšinu nejako rozbabral...


Přílohy:
p.zip [34.34 KiB]
97 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 05, 2007 1:22 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
Sakra, taky jsem si ten metakubismus přepsal.
.... teda vlastně jsem to udělal záměrně, jako součást díla. Vyjadřuje to pomíjivý gradient subabstraktní kreativity. Zároveň tento spontánní skutek odkomputerizuje celý proces vlastní realizace díla, tedy renderingu, ztracením jeho přesného algoritmu. A proto zbývá jen vlastní kreativní tvorba umělce. Dodává tím dílu punc neopakovatelnosti.
Důkazem je, že po tomto činu jsem při opětovném pohledu na obraz, zaslaný sem do fó...., tedy galerie, objevil několik desítek dalších abstraktně-emocionálních významů, které přítomností souboru generátoru zůstaly skryty.
Pevně věřím, že v osvícené budoucnosti, až obchod s uměleckými díly začne respektovat nová média, bude tento obraz ceněn stejně jako dnes např. Picasso. Proto bych doporučil správcům zachovat patřičný disk, jehož data, plovoucí v okolí tohoto výjimečného díla vytváří vlastní éter originality, podobně jako dnes uspořádání vláken plátna, nebo použitá barva.


Přílohy:
umeniJ.zip [68.67 KiB]
100 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 05, 2007 7:57 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Vďaka, je to dobre prepracované - myslím tie oči. Rozmýšľal som, či je za tým colorband, alebo matematika v Nodoch a vidím, že to druhé.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 06, 2007 1:18 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
Ty oči by šli myslím realizovat i klasicky, bez nodů (tedy až na odlesky), ale nody mají obecně mnohem širší možnosti a nejsou tak omezující. Takže pro experimentování je toto řešení zajímavější. Ještě kdyby byly k dispozici u materiálů filtry compozitoru a nějaký texturový výstupní nod, bylo by to o poznání zajímavější.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 06, 2007 4:37 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Súhlasím - nodová matematika dáva veľa možností. Urobiť niečo rotačné bez nej je problém. Len škoda, že sa do nej nedajú zapisovať vzorce.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 06, 2007 6:51 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
Myslíš zapsat vzorce přímo, matematickým výrazem? Protože spojením nodů funkcí se dá dosáhnout podobného efektu, ale ne moc pohodlně a přehledně. Taky se ve vývoji myslím mluvilo o "Python node", nebo je už dokonce patch, takže možná už v další verzi to bude ještě zajímavější.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 06, 2007 8:02 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Tak to sa celkom teším, lebo keď som minule robil takú rotačnú vec, mal som tam asi 15 nodov, lebo odmocnina z x2+y2 za zadáva štyrmi...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz