blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

WPTC 56.hlasování
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=23&t=5276
Stránka 12

Autor:  freekill [ úte lis 13, 2007 8:39 am ]
Předmět příspěvku:  WPTC 56.hlasování

Pedu:
Obrázek

Pedu2:
Obrázek

Pedu3:
Obrázek

Forseti:
Obrázek

Jucas:
Obrázek

Autor:  DonaldX [ úte lis 13, 2007 11:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Už to síce prestáva pripomínať klasickú WPTC, ale nemôžem povedať že by sa mi to nepáčilo. :)

Pedu : Ked som videl ten tvoj 1. materiál (bez jedinej lampy), tak som to musel skúsiť. :) Jediný spôsob akým sa mi to podarilo docieliť bolo osamostatniť materiál "interieru" dýne ( plus som pridal emit a mirror) Nemohol by si prezradiť aký si na to použil trik? :)

Autor:  pedu [ stř lis 14, 2007 7:29 am ]
Předmět příspěvku: 

V skutočnosti je zaujímavejšia "dvojka". Tam síce je lampa, ale iba jedna.
A je umiestnená ZA KAMEROU :idea: Teda na opačnej strane, ako sú osvetlené dyne.

Autor:  Forseti [ stř lis 14, 2007 5:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

to Pedu: jak si udělal že ty "švy"(pruhy) jsou tak jak jsou(zaoblené ve všech směrech, prostě že se nahoře a dole zúžují)? Zkušel jsem to ale za boha jsem na to nemohl přijít.

Autor:  Antharon [ stř lis 14, 2007 6:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

podla mna to nastavil v inpute na valec

Autor:  pedu [ stř lis 14, 2007 9:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

DonaldX píše:
Už to síce prestáva pripomínať klasickú WPTC, ale nemôžem povedať že by sa mi to nepáčilo. :)

Pedu : Ked som videl ten tvoj 1. materiál (bez jedinej lampy), tak som to musel skúsiť. :) Jediný spôsob akým sa mi to podarilo docieliť bolo osamostatniť materiál "interieru" dýne ( plus som pridal emit a mirror) Nemohol by si prezradiť aký si na to použil trik? :)


Ešte ku tej jednotke - naozaj som delil materiály (na rozdiel od dvojky a trojky). Nie je to zakázané a čo človek spraví, keď dužina má úplne iný charakter zvnútra, iný zboku a iný, ako šupka...

Pri mrkve som zvládol aj bez nodov tri rôzne materiály, lebo procedurálka vie riadiť aj alfu, aj hard, aj emit... Lenže geometria vyrezávanej tekvice je iné kafe...

Ale keby som veľmi chcel, na odvrátenú stranu by som napasoval emit, aby zasiahol časť vnútra tekvice oproti kamere...

Ale priznám sa, že tá jednotka je vlastne akýsi protest-song. Nemám rád helovin. Navyše, keď som sa nechal nahovoriť na tie dyne, nečakal som, že budú mať výrezy... Tak som urobil lepší ten ľad pod nimi, ako samotné strašidlá.

Samozrejme ku tomu mám aj príbeh, ktorý som zabudol napísať:

Zlí čierni heloviňáci prevalcovali a zamrazili zem. Ale svetielka pod ľadom sa zažínajú a zvíťazia :-)

Autor:  pedu [ stř lis 14, 2007 9:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

Forseti píše:
to Pedu: jak si udělal že ty "švy"(pruhy) jsou tak jak jsou(zaoblené ve všech směrech, prostě že se nahoře a dole zúžují)? Zkušel jsem to ale za boha jsem na to nemohl přijít.


Tentokrát som využil Blend/Radial s Colorbandom.

Autor:  pedu [ stř lis 14, 2007 9:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Antharon píše:
podla mna to nastavil v inpute na valec


Neviem, či je to len môj pocit, ale procedurálky akosi neberú do úvahy ten input na valec, či cube, či čo...

Autor:  Adik [ stř lis 14, 2007 10:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

myslim ez nejlepsi to ma Jucas....je to takove mysticke s tou mlhou,dobra prace;-)

Autor:  pedu [ čtv lis 15, 2007 6:10 am ]
Předmět příspěvku: 

Na Jucasovi sa mi páči to, že zvládol displace. Mne to teraz vôbec nešlo.

Hmla je IMHO za hranicami pravidiel, lebo je to čosi ako DoF - zakrýva detaily

Autor:  jucas [ čtv lis 15, 2007 12:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

Taky nemám rád tento možná kdysi svátek, který ale prošel násilnou křesťanifikací, amerikanizací, medializací a komercionalizací, a kdoví jakýji ještě lizacemi a nizacemi...
..A proto ty volumetrické světla a mlha, které vlastně s materiálem nesouvisí , ale proti pravidlům podle mě nejsou, protože se světly a world buttony se může manipulovat (jo já vím, těch světel je moc).

Jinak co s vyřízlou dýní, je to nezajímavé téma, jediná výzva byl ten displace . Ale není to moc vidět, zatím si toho všiml jen pedu. :)
Jako textura je taky použita radial s řízeným gradientem (mimochodem na tomto příkladě jsem zjistil, že počet barev v gradientu je omezen, takže těch "švů" je jen asi 8. A navíc po použití displace husté části meshe nějak černají, takže se to blbě nastavuje.

pedu: Já jsem měl zase zato, že dělení materiálu je proti pravidlům. Zkoušel jsem oddělit vnitřek kulovým gradientem, ale nefungovalo to.
Mmch., ta textura na prvním pokusu mě spíš připomíná vesmírnou mlhovinu (to by bylo taky dobré téma).

Procedurálky nereagují na mapování, protože jsou trojrozměrné, u některých pluginů, co jsou 2D to jde (a taky u připravovaného generátoru vzorů).

Taky jsem si všiml, že tu byly UV souřadnice, ale v tomto případě k ničemu. Na takové kůře by se to využilo.

Chce to nějaká témata, kde se pořádně využijí složité a kontrastní fraktály blenderu, bump mapy a nory, divoké barvy, silné displacy.
Co třeba : "Běžná silnice 3. třídy v ČR ve stavu k 11/07" :D

Autor:  pedu [ čtv lis 15, 2007 5:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

SAmozrejme že nežiadam nejakú diskvalifikáciu. Navyše - v tomto prípade hmla nezohrala veľkú úlohu, lebo si si vybral takú bielu tekvicu, čo nemá jemnú štruktúru a je v podstate jednofarebná...

Ale v iných prípadoch si môže človek dosť pomôcť hmlou - napríklad keď urobím list čisto zelený, tak nebude vyzerať realisticky, lebo rastliny majú často viac odtieňou, ktoré sa prelínajú. Ale hmla to zakryje.

V tvojom prípade mám skôr opačný pocit. Zdá sa mi, že si si dal záležať na tom prelínaní farieb, ale kvôli hmle to nie je vidieť. Takže si si skôr uškodil. Ale efekt to má celkom dobrý :-)

Isteže povieš, že aj ja si to kazím kvôli efektu... Celkom súhlasím :-)

(Len nesúhlasím, že Heloween bol pokresťančený. To sa nedá miešať. A keď sa to pomieša, už to nie je kresťanstvo...)

Autor:  freekill [ pát lis 16, 2007 7:34 am ]
Předmět příspěvku: 

Vitezem se stává Forseti!
Gratulace!

Výsledky:
Pedu1 19% [ 4 ]
Pedu2 14% [ 3 ]
Pedu3 14% [ 3 ]
Forseti 28% [ 6 ]
Jucas 23% [ 5 ]

Celkem hlasů : 21

Autor:  jucas [ pát lis 16, 2007 1:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
SAmozrejme že nežiadam nejakú diskvalifikáciu.


A to já jo! , žádám, aby můj soutěžní příspěvek byl okamžitě diskvalifikován.. ehm ... zpětně :D

Citace:
(Len nesúhlasím, že Heloween bol pokresťančený. To sa nedá miešať. A keď sa to pomieša, už to nie je kresťanstvo...)


To byla narážka na ten změněný název Heloween (All Hallow Even). Původně se to údajně jmenovalo jinak.
Jinak co se týká míšení náboženství, je libo třeba křesťanství + animismus? Žádný problém, v Africe k mání (samozřejmě se věřící počítají jako křesťané, aby si i statistika přišla na své ). Taky by se dalo diskutovat o všech těch datech náboženských svátků které se po přechodu na jiné náboženství podezřele shodují, apod., ale to už je dost mimo téma. :)

Napadlo mě ješte jedno dobře realizovatelné texturovací téma, "Ananas". Nebo co něco makroskopického - "vzdálené pohoří" :) Tam by mohla být i ta vestavěná lehká modrá mlha :)

Autor:  jucas [ pát lis 16, 2007 1:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jo, a gratuluji Forsetimu

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/