blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

WPTC 55.hlasování
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=23&t=5259
Stránka 11

Autor:  freekill [ pon lis 05, 2007 8:43 pm ]
Předmět příspěvku:  WPTC 55.hlasování

Pedu1:
Obrázek

Pedu2:
Obrázek

Pedu3:
Obrázek

Jucas:
Obrázek

Autor:  freekill [ čtv lis 08, 2007 6:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vitezem se stává PEDU, gratuluji!!

Výsledky:
Pedu1 50% [ 6 ]
Pedu2 33% [ 4 ]
Pedu3 8% [ 1 ]
Jucas 8% [ 1 ]

Celkem hlasů : 12

Autor:  pedu [ pát lis 09, 2007 6:09 am ]
Předmět příspěvku: 

Vďaka za hlasy.

Aj keď sa priznám ku jednému sklamaniu - keď sa pozerám na list zospodu, vidím taký zvláštny efekt, ktorý celkom nechápem. Myslel som, že niekto skúsenejší ho vystihne, ale nedali ste sa vyprovokovať :wink:

Autor:  jucas [ pát lis 09, 2007 11:03 am ]
Předmět příspěvku: 

On se materiál listu (teď mám namysli hlavně žíly) dělá těžce bez asistence meshe. Tvar listu a žíly jsou na sebe geometricky závislé, což přesahuje současné možnosti procedurálek Blenderu. Sice by to šlo nějak napozicovat, ale to je dost samoúčelné a nepoužitelné pro listy jiných tvarů. I když teoreticky nějakým IFS fraktálem závislým na geometrii by to možná šlo.

Pedu:
Tím zvláštním efektem myslíš co? Rozptyl světla a průsvitnost na rubu vůči lesklosti na líci?

Autor:  Antharon [ pát lis 09, 2007 12:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

btw, este mi tak napada, urobit UV mapu a na nu napozicovat proceduralku :)

Autor:  pedu [ pát lis 09, 2007 3:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

To napadlo aj mňa, ale nevedel som, či je to legálne.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/