Právě je pát dub 19, 2024 11:14 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Vitezem se stává
Anketa končí za sob říj 20, 2007 7:41 pm
Ragnos 13%  13%  [ 3 ]
Jucas 52%  52%  [ 12 ]
Forseti 26%  26%  [ 6 ]
Pedu 9%  9%  [ 2 ]
Celkem hlasů : 23
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: WPTC 52.hlasování
PříspěvekNapsal: pon říj 15, 2007 7:41 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Ragnos:
Obrázek
Jucas:
Obrázek
Forseti:
Obrázek
Pedu:
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 15, 2007 11:29 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Hlas Ragnosovi za originalitu :wink: . Jinak Jucas .. fakt supr.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 16, 2007 12:12 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Jsem asi už takto pozdě mimo, ale co je v tom za originalitu? :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 16, 2007 7:06 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Ze vymyslel oko, ktoré nevidí :wink:

Isteže - textúra je to zaujímavá, ale aj vesmírna mucha má oko, kde nie sú očká krížom-krážom cez seba...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 16, 2007 3:34 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
vojtas1 píše:
Hlas Ragnosovi za originalitu :wink: . Jinak Jucas .. fakt supr.


Napriek trochu zvláštnej fantázii Ragnos sa mi zdá realistickejší. Vystihol základnú vec, pre ktorú je oko zblízka takým problémom. Rohovka je hladká a priehľadná ako sklo. Za ňou je dúhovka - spústa svalov, ktoré otvárajú zreničku - tie sú samozrejme "bump/Nor".

Tu človek musí použiť dva materiály a spojiť ich cez node editor (ako by som to robil, keby som mal čas ;-), hoci node editor som použilkvôli tomu, že žily majú iné normály, ako dúhovka), alebo tam mapnúť ďalšiu textúru ako lighten...

A on má rohovku akúsi matnú - bez odrazov a nie celkom priehľadnú. A naopak dúhovku hladkú.


Přílohy:
oko.jpg
oko.jpg [ 21.49 KiB | Zobrazeno 1307 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 16, 2007 4:45 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
No, to jsi asi ještě neviděl oko zblízka. :wink:
Ragnosovo oko je mu podobné jako želva orlovi. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 16, 2007 7:40 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
JAsne, že sa to na oko nepodobá, ale vystihol to, čo je najnáročnejšie pri tvorbe oka. Je to proste skúsený abstraktný umelec (to myslím ako pochvalu, nie so sarkazmom) - vystihol podstatu, aj keď zanedbal detaily.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 16, 2007 10:58 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
pedu píše:
JAsne, že sa to na oko nepodobá, ale vystihol to, čo je najnáročnejšie pri tvorbe oka. Je to proste skúsený abstraktný umelec (to myslím ako pochvalu, nie so sarkazmom) - vystihol podstatu, aj keď zanedbal detaily.

JJ .. navíc si dal práci i s pozadím :wink: .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2007 9:59 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Co vy tu nerozoberáte za detaily :lol:

Téma predsa nebola len ludské oko. Ktovie ako to Ragnos vlastne s tým zorným polom mimozemskej muchy myslel? :lol: A navyše oko každého človeka je jedinečné, takže by sa kludne mohol najsť aj jedinec s Ragnosovskou sietnicou :lol:

Taby : Pekné prirovnanie. Si ma celkom pobavil :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 18, 2007 4:36 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Vitezem se stává Jucas, gratuluji :wink:
Ragnos 9% [ 2 ]
Jucas 57% [ 12 ]
Forseti 23% [ 5 ]
Pedu 9% [ 2 ]

Celkem hlasů : 21


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 18, 2007 4:44 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
pedu: Líbí se mi, jak jsi z toho vědecky přírodopisného pojetí skončil opět u abstrakce :D

Nicméně, taky jsem na to šel spojením materiálů částí oka přes node, než jsem zjistil, že nedokážu donutit renderer, aby vytvořil efekt "materiál uvnitř jiného". Myslel jsem, že v node zůstane volba DISP a pro každý uzel se vygeneruje síť před tím, než se to začne míchat. Tím by šly dělat zajímavé věci.
Takže materiál je dost překomplikovaný (asi i zbytečně) a pomalu se renderuje - poslaný render byl ze scanlinu.

Téma skutečně záměrně nebylo omezeno na lidské oko, abych neubíral abstraktním grafikům vyjadřovací prostor, a navíc ten model k tomu asi i sváděl :)

Ten Ragnosův trik s bílou rampou je ale zajímavý. Sice u neabstraktního oka asi ne moc použitelný, ale vypadá to dobře. :)

Jo a ten oslizlý (nebo oslzlý) specular není vyřešen úplně čistě, Textura na normálu materiálu by se asi měla projevit i u SSS, možná je to chyba. Šlo by to lépe ale s více nody.


Přílohy:
eye1.zip [66.41 KiB]
44 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 18, 2007 5:09 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
jucas píše:
pedu: Líbí se mi, jak jsi z toho vědecky přírodopisného pojetí skončil opět u abstrakce :D

Nicméně, taky jsem na to šel spojením materiálů částí oka přes node, než jsem zjistil, že nedokážu donutit renderer, aby vytvořil efekt "materiál uvnitř jiného".


Keď ja tom taká divná kombinácia fyzika a básnika :D

Čo sa nedá donútiť, dá sa nasimulovať - DISP bol zbytočný, stačilo NORM. V tomto prípade na to prihodiť textúru s bielymy (či akými) škvrnami ako odraz svetla a namapovať cel Lighten... Lenže od štvrtku do nedele som bol preč, tak som to nestíhal úplne dotiahnuť.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 18, 2007 7:45 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Gratuluji k vítězství. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 19, 2007 9:18 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
Díky za gratulace.
pedu: Tím dispem jsem původně zamýšlel udělat vypuklinu rohovky a zploštění duhovky, ne zvýraznit svaly duhovky. Ty podle mě tak prostorově vidět nejsou. Aby to vypadalo, jako na tvém oku, tak by člověk musel ty svaly hodně posilovat. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 19, 2007 4:28 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Veď ja som myslel na simuláciu odrazu svetla od rohovky, nie od svalov. To by sa robilo ťažko.

Pri takom veľkom zväčšení oka, aké sme robili sú už tie svaly zreteľné - to nie je vec usilovania sa, ale optiky.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz