Právě je pát dub 19, 2024 2:30 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 28, 2007 3:36 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Přesně MAD EYE ! A navíc cihla většinou ani nemá takhle zaoblené hrany


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 28, 2007 3:44 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
nejen ten bevel
Omlouvam se, ale muze mi nekdo vysvetlit jaky ma smysl davat jako model kouli kdyz se jedna o material cihla? stejne tak ten kvadr co by byl fajn na dreveny tramek nebo blok syru ci bochnik chleba?
proste mi to neslo pres prsty a zmenil jsem model. vim, ze je to proti pravidlum. kdybych se do nich mel vejit zase pouziju displace texturu co radil postolka -jako u mozku, ale prijde mi to mimo :)
Zdar Vasi praci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 28, 2007 5:20 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Jo presne...strasne ty modely komplikujete. V jednoduchosti je krasa ja to nedelal hlavne proto ,že jsem enviděl zaoblenou cihlu a proste me ten matros na tom nesedel...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 28, 2007 6:30 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 17, 2006 1:16 pm
Příspěvky: 153
Bydliště: Zlín
ještě to tam dělá takový ten blbý odlesk, jako kdyby byla z plastu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 28, 2007 7:13 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
no musim rict, ze i tak se tu sesla paradni sbirka napr.
@Keram - kdyz pridas texturu wood tak mas bezva stary dreveny tramek
@tom*p - staci ubrat te zakladni oranzove na nazloutlou a material na kost si nedovedu predstavit lepsi :)
Jsem si dovolil trochu pohrbit Susane :)

Myslim, ze to je dobra sklizen :)


Přílohy:
MAT-old_wood.blend.zip [41.11 KiB]
42 krát
wood-ret.jpg
wood-ret.jpg [ 41.94 KiB | Zobrazeno 991 krát ]
bone2.jpg
bone2.jpg [ 37.4 KiB | Zobrazeno 906 krát ]
MAT-bone2.blend.zip [341.42 KiB]
37 krát


Naposledy upravil vklidu dne čtv bře 01, 2007 3:08 pm, celkově upraveno 2
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: vklidu
PříspěvekNapsal: stř úno 28, 2007 7:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 06, 2005 2:52 pm
Příspěvky: 216
Bydliště: Kravare ve Slezsku
vklidu: dobre :-), jen mi porad nerikejte karem :-) jsem keram :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 28, 2007 7:54 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
@Keram: to se omlouvam tohle delam nerad, snazil jsem se dat si pozor, no asi ne dost, sorry
(uz jsem to nahore napravil)


Naposledy upravil vklidu dne čtv bře 01, 2007 12:21 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 28, 2007 8:36 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Vklidu . moc pekne textury. Ta suzanne je hoodně pěkná . :yell:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 28, 2007 9:41 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
kua da se z proceduralni textury vygenerovat textura bitmapova ? ta proceduralka tech kosti je vazne skvela, btw tipuju ze to vyhraje nejaka keramova cihla3.jpg nebo monerova uber-old brick :banana:
ja vazne nechapu jak se tyhle textury vubec delaj ? to se proste nastavi jen material nebo jak to je ? jen nejake krajni vysvetleni ;) btw proc neudelat 2 zakladni typy cihel, kvadrova (starsi) a pak proste da nova "komplikovanejsi" vzdyt hlavne o to jde ne ? ja totiz bohuzel jeste nevidel kulatou cihlu :(
Jinak gratuluju k velke a vseobecne ucasti Slange :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 01, 2007 12:26 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
no, jak to rict -dekuji, jsem rad jestli libi, ale hlavni zasluhu na texturach ma Keram s tom*p :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 01, 2007 5:36 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 06, 2005 2:52 pm
Příspěvky: 216
Bydliště: Kravare ve Slezsku
vklidu píše:
no, jak to rict -dekuji, jsem rad jestli libi, ale hlavni zasluhu na texturach ma Keram s tom*p :)


ale tobe zase nechybi fantazie :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 01, 2007 7:21 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
To som teda netušil že tie procedurálky môžu vypadať tak skvelo, ked ich dáš na ten správny objekt.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: skoda
PříspěvekNapsal: pon bře 05, 2007 8:46 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 06, 2005 2:52 pm
Příspěvky: 216
Bydliště: Kravare ve Slezsku
skoda, ze to s touto soutezi jde tak z kopce, kdyz se ji ucastni tolik lidi. zadne hlasovani, zadne nove temata, mrzi me to...skoda


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 05, 2007 10:40 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Mám pocit, že Slange akosi nemá čas a stále len tancuje a tancuje :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 06, 2007 2:10 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
:cry:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz