blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=20&t=7112
Stránka 22

Autor:  zgerbiak [ čtv říj 08, 2009 8:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn

Rátajú sa vertexi.
Pokiaľ máš viacero na jednom mieste stačí použiť funkciu Rem Doubles.
Malo by sa to zmeniť na počet polygónov, ale to až v ďalšej súťaži.
Čo sa týka limitu, písal som to už viac krát, je to len orientačná hodnota.
To je asi proti pravidlám, ale vždy sa nájde niekto kto to trochu prešvihne
a nezaradiť ho do hlasovania už aj tak pri malej účasti sa mi nepozdáva.

Autor:  frca [ pát říj 09, 2009 12:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn

A můj předchozí dotaz? viewtopic.php?p=76603#p76603
A nebo to prostě udělám tak, jak je to pro mě výhodnější, a kdyžtak mě pak vyhodíte...
S triangle countem místo vertex countu jedině souhlasím.

Autor:  themember [ pon říj 12, 2009 6:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn

hmm, nejak je tu mrtvo a zajtra je uzavierka. Ale mam pocit ze sa to bude predlzi ak sa toto kolo vobec dokonci. Ja sem pridavam WIP :)

Přílohy:
ukazkalq.jpg
ukazkalq.jpg [ 173.02 KiB | Zobrazeno 3276 krát ]

Autor:  zgerbiak [ úte říj 13, 2009 10:06 am ]
Předmět příspěvku:  Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn

Vyzerá to pekne , snáď to dokončíš.

Autor:  frca [ úte říj 13, 2009 8:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn

Můj mlýn:
Obrázek

Obrázek

blend
Má 730 vrcholů. Ovšem to jen v případě, že beru vrcholy rozdělené edgesplit modifikátorem jako jeden. Jinak jich má přes 2 tisíce. Schválně si zkuste odstranit modifikátory edgesplit u všech (tří) objektů a uvidíte.
Pokud spustíte game engine klávesou P, kolo se roztočí ;)

Autor:  themember [ stř říj 14, 2009 6:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn

Dufam ze som nezmeskal :)

Tu je moj Mlyn.
Ma 1080vertexov tak neviem ci nebudem vyradeny. No uvidime.

http://www.fileden.com/getfile.php?file ... utaz.blend

Přílohy:
UkazkaSutaz.jpg
UkazkaSutaz.jpg [ 114.42 KiB | Zobrazeno 3225 krát ]

Autor:  frca [ stř říj 14, 2009 8:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn

Nějak tam nevidím textury, asi je tam nemáš (i vzhledem k velikosti souboru).

Mám ještě dotaz na kohokoli: Jak zresetuju blendří layout na defaultní, aniž bych zavřel model?

Autor:  themember [ stř říj 14, 2009 10:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn

Ja som myslel ze si to textury uchova. Ako to mam ulozit aby som tam mal len subor blend ako ty aj s texturami?

A ten default layout vyvolas asi tak, ze kliknes na File>Load Factory Settings? nie som si isty, nechcem to skusat, pretoze nechcem prist o svoj layout :)

Autor:  frca [ stř říj 14, 2009 10:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn

Možná existuje lepší způsob, ale já jsem u každé textury zmáčkl v uv editoru tlačítko "balíček" (pack). Otestování je nejlepší udělat tak, že si packnutý blend zkopíruješ někam mimo a původní složku přejmenuješ, aby si to tam blender nenašel.

Jinak Load factory settings prave vymaze i ten model, ktery je tam otevreny.

Autor:  themember [ stř říj 14, 2009 11:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn

tak to neviem, inak dakjem, funguje to tak ako ma(upravil som link na stahovanie, kde je ten novy blend file aj s texturoami).

Stránka 22 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/