blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

MTLP+ - 11.kolo - RTS budova
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=20&t=6107
Stránka 23

Autor:  Kexar [ stř zář 17, 2008 7:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

ppk píše:
ok du to spravit... sem zapomel kolik je ten limit... :shock:
EDIT: tak sem to trochu zredukoval
kexar: http://ppk.hustej.net/particlerain.blend tohle by te myslim mohlo zajimat pokud te zajimaji particly s moji kuchynky pokud to pouzijes nezapomen me pripsat do titulku :wink:

Neboj budeš tam :lol: no škoda že tolik neovladam python sice už jsem prečet par tutoru ale stale mně to moc nejde no jinač pjeknej deštík nice work.

Autor:  ppk [ čtv zář 18, 2008 6:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kexar píše:
ppk píše:
ok du to spravit... sem zapomel kolik je ten limit... :shock:
EDIT: tak sem to trochu zredukoval
kexar: http://ppk.hustej.net/particlerain.blend tohle by te myslim mohlo zajimat pokud te zajimaji particly s moji kuchynky pokud to pouzijes nezapomen me pripsat do titulku :wink:

Neboj budeš tam :lol: no škoda že tolik neovladam python sice už jsem prečet par tutoru ale stale mně to moc nejde no jinač pjeknej deštík nice work.

je tam toho vic nez jen ten destik! a nejlepsi je na tom to ze to cele pohani jeden skript!

Autor:  Kapo [ čtv zář 18, 2008 8:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

ppk píše:
Kexar píše:
ppk píše:
ok du to spravit... sem zapomel kolik je ten limit... :shock:
EDIT: tak sem to trochu zredukoval
kexar: http://ppk.hustej.net/particlerain.blend tohle by te myslim mohlo zajimat pokud te zajimaji particly s moji kuchynky pokud to pouzijes nezapomen me pripsat do titulku :wink:

Neboj budeš tam :lol: no škoda že tolik neovladam python sice už jsem prečet par tutoru ale stale mně to moc nejde no jinač pjeknej deštík nice work.

je tam toho vic nez jen ten destik! a nejlepsi je na tom to ze to cele pohani jeden skript!


blend mi nejde (file incomplete)

Autor:  Kexar [ čtv zář 18, 2008 9:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kapo píše:
ppk píše:
Kexar píše:
ppk píše:
ok du to spravit... sem zapomel kolik je ten limit... :shock:
EDIT: tak sem to trochu zredukoval
kexar: http://ppk.hustej.net/particlerain.blend tohle by te myslim mohlo zajimat pokud te zajimaji particly s moji kuchynky pokud to pouzijes nezapomen me pripsat do titulku :wink:

Neboj budeš tam :lol: no škoda že tolik neovladam python sice už jsem prečet par tutoru ale stale mně to moc nejde no jinač pjeknej deštík nice work.

je tam toho vic nez jen ten destik! a nejlepsi je na tom to ze to cele pohani jeden skript!


blend mi nejde (file incomplete)

Divny mně fungujou oba i deštík i elektrarna :?

Autor:  Kapo [ čtv zář 18, 2008 10:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kexar píše:
Kapo píše:
ppk píše:
Kexar píše:
ppk píše:
ok du to spravit... sem zapomel kolik je ten limit... :shock:
EDIT: tak sem to trochu zredukoval
kexar: http://ppk.hustej.net/particlerain.blend tohle by te myslim mohlo zajimat pokud te zajimaji particly s moji kuchynky pokud to pouzijes nezapomen me pripsat do titulku :wink:

Neboj budeš tam :lol: no škoda že tolik neovladam python sice už jsem prečet par tutoru ale stale mně to moc nejde no jinač pjeknej deštík nice work.

je tam toho vic nez jen ten destik! a nejlepsi je na tom to ze to cele pohani jeden skript!


blend mi nejde (file incomplete)

Divny mně fungujou oba i deštík i elektrarna :?


stiahol som to znova a nova mi blender povedal: file incomplete :? u mna chyba asi nebude, mozno inym blenderom, lenze ked je to robene v inom blenderi musi to ist aj tak iba by mal vyhlasit exception of loss data ale teraz mi to vobec nenacita...ine blendy mi nacita tu z fora... :?

Autor:  Kexar [ pát zář 19, 2008 2:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kapo píše:
Kexar píše:
Kapo píše:
ppk píše:
Kexar píše:
ppk píše:
ok du to spravit... sem zapomel kolik je ten limit... :shock:
EDIT: tak sem to trochu zredukoval
kexar: http://ppk.hustej.net/particlerain.blend tohle by te myslim mohlo zajimat pokud te zajimaji particly s moji kuchynky pokud to pouzijes nezapomen me pripsat do titulku :wink:

Neboj budeš tam :lol: no škoda že tolik neovladam python sice už jsem prečet par tutoru ale stale mně to moc nejde no jinač pjeknej deštík nice work.

je tam toho vic nez jen ten destik! a nejlepsi je na tom to ze to cele pohani jeden skript!


blend mi nejde (file incomplete)

Divny mně fungujou oba i deštík i elektrarna :?


stiahol som to znova a nova mi blender povedal: file incomplete :? u mna chyba asi nebude, mozno inym blenderom, lenze ked je to robene v inom blenderi musi to ist aj tak iba by mal vyhlasit exception of loss data ale teraz mi to vobec nenacita...ine blendy mi nacita tu z fora... :?

Skoušel sem oba blendy znova sem je vstahl pustil funguje to možná by to mohlo být tím že u toho je použitá jiná verze pythonu než máš ty jinač už newim.

Autor:  Alfisko [ sob zář 20, 2008 9:55 am ]
Předmět příspěvku: 

hosi.. ja uz vam to rikal.. v dnesnich hrach uz nejde tolik o pocet vertexy/trianglu.. protoze grafickejm kartam delaj nejvetsi problemy batche a loadovani textur
takze mit domek se 136 verticlama je sice fajn.. ale na nej naplacat 1024x1024 texturu je dost, DOST, dost overkill :)
spis bych to videl triangle limit na 500 (coz je furt dost malo, ale na RTS budiz..) a texture limit na 256x256 nebo tak.. dneska lidi hazej do jedne textury 1024x1024 textury trebas 8 mensich modelu aby se na kazdej model nemusela loadovat nova :wink:
napr. ten zgerbiakuv mlyn by klidne mohl mit texturu 256x256.. zkratka nebudes davat unwarp ale udelas si do textury drevo a sutry a pak to na model mapujes 8)
(vetsinou plati pravidlo -> co batch to textura a jeji pridavne textury (normal, specular, bump, parallax mapy a dalsi.. existuje treba i wrinkle, ktera je na vrasky :) ale ta se pouziva spis jen v renderech, ne ve hrach..)
(batch = object)

Autor:  Kapo [ sob zář 20, 2008 10:31 am ]
Předmět příspěvku: 

wrinkle? :o :lol: akože asi si to idem nájsť na googli :D (Ale v preklade to fakt znamená vráska...)

Autor:  Kexar [ sob zář 20, 2008 2:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

Alfisko píše:
hosi.. ja uz vam to rikal.. v dnesnich hrach uz nejde tolik o pocet vertexy/trianglu.. protoze grafickejm kartam delaj nejvetsi problemy batche a loadovani textur
takze mit domek se 136 verticlama je sice fajn.. ale na nej naplacat 1024x1024 texturu je dost, DOST, dost overkill :)
spis bych to videl triangle limit na 500 (coz je furt dost malo, ale na RTS budiz..) a texture limit na 256x256 nebo tak.. dneska lidi hazej do jedne textury 1024x1024 textury trebas 8 mensich modelu aby se na kazdej model nemusela loadovat nova :wink:
napr. ten zgerbiakuv mlyn by klidne mohl mit texturu 256x256.. zkratka nebudes davat unwarp ale udelas si do textury drevo a sutry a pak to na model mapujes 8)
(vetsinou plati pravidlo -> co batch to textura a jeji pridavne textury (normal, specular, bump, parallax mapy a dalsi.. existuje treba i wrinkle, ktera je na vrasky :) ale ta se pouziva spis jen v renderech, ne ve hrach..)
(batch = object)

To uz si sice říkal máš pravdu ano budova do strategie má mit menší texturu a to o dost ale velka textura se da eště stále zmenšit a velká je z toho duvodu aby byl na ní hezký pohled když to tu prezentujem :wink: ve strategii ve vysledku je vice budov a je pohled dal jenže tady je budova z blizka.

Autor:  zgerbiak [ ned zář 21, 2008 1:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kexar : chýba ti textúra k modelu. Máš tam síce na ňu link, ale stále mi ukazuje náhľad a nie textúru.

Alfisko : ja viem, máš pravdu. Uvedomujem si to. Ale so zapečeními tienmi to vyzerá lepšie. Nabudúce skúsim inak.

Autor:  Kexar [ ned zář 21, 2008 1:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Problem vyřešen.

Autor:  ppk [ ned zář 21, 2008 3:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

Kapo: skus to pustit v blenderu2.47 :wink:

Autor:  Alfisko [ ned zář 21, 2008 10:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

zgerbiak: chapu.. ale stale plati, ze nevyuzivas asi 60% plochy textury + mas tam tu zakladni vez ze 4 stran.. vzdyt je to skoro stejne! :) proc na vsecky strany nenamapovat to same a usetris si kotel mista + to muzes udelat 2x vetsi
+ spoustu drevenych casti muzes namapovat z jednoho blbyho dreva na texture :wink: zkus to.. nakonec ti vyjde, ze textura muze byt jen 512x256 a bude furt stejne kvalitni..
ps: a kdyz zmensis tu svoji 1024x1024 tak ti z toho stejne nakonec vyjdou spis barvy a veskerou ostrost se kterou si se patlal ztratis

Autor:  Zealot [ pon zář 22, 2008 9:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

uzavreno uz? nebo jeste ne? hlasovani jsem nevidel :)

Autor:  Kexar [ pon zář 22, 2008 10:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

Alfisko píše:
zgerbiak: chapu.. ale stale plati, ze nevyuzivas asi 60% plochy textury + mas tam tu zakladni vez ze 4 stran.. vzdyt je to skoro stejne! :) proc na vsecky strany nenamapovat to same a usetris si kotel mista + to muzes udelat 2x vetsi
+ spoustu drevenych casti muzes namapovat z jednoho blbyho dreva na texture :wink: zkus to.. nakonec ti vyjde, ze textura muze byt jen 512x256 a bude furt stejne kvalitni..
ps: a kdyz zmensis tu svoji 1024x1024 tak ti z toho stejne nakonec vyjdou spis barvy a veskerou ostrost se kterou si se patlal ztratis

Na tom něco je
:wink:

Stránka 23 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/