blender3d.cz http://www.blender3d.cz/forum/ |
|
MTLP+ - 10.kolo - Zbraň http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=20&t=6074 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | Kexar [ pát srp 29, 2008 12:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vacik156 píše: a o kolik přesáhl? tak ho ukaž a řekni, kolik má
Hm tak přesahl jsem o dost asi o 80 vertexu ale dnes sem začal pracovat na fungl novem modelu a ten ma 210 vertexu takže sem přesahl jen o drobek a textura by taky neměla být žaádný probém... |
Autor: | Kexar [ pát srp 29, 2008 1:55 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Pred chvili sem to dodelal. Wire: Textura: Horní část: Dolní část:
|
Autor: | Váca [ pát srp 29, 2008 2:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pěkné, ale ne můj styl sou dvě textury na jednu pistolku moc měl si to spojit na 512x1024 |
Autor: | zgerbiak [ pát srp 29, 2008 2:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pekná zbraň. Len mi príde trochu divné to farebné ladenie. Vidím 8 zbytočných vertexov zo zadu. |
Autor: | Kexar [ pát srp 29, 2008 2:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak:Barevné ladění se mně taky moc nelíbý pokud zbyde čas dodělam to Vacik:Hm dvě textury sou z jednoho prosteho duvodu zbraň je složená ze dvou modelů spojených dohromady kvuli animaci při výstřelu. Jinač díky za coment |
Autor: | Váca [ pát srp 29, 2008 3:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Kexar píše: Vacik:Hm dvě textury sou z jednoho prosteho duvodu zbraň je složená ze dvou modelů spojených dohromady kvuli animaci při výstřelu. tak to jo já to mám bez animace
|
Autor: | Váca [ pát srp 29, 2008 4:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ale teďka mě napadá, jestli to musí bejt oddělená textura..nestačila by ta samá(myslim ten samej obrázek, kdybych to počítal 512x1024) když to je jeden objekt? musej bejt dvě? |
Autor: | Kexar [ pát srp 29, 2008 10:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vacik156 píše: ale teďka mě napadá, jestli to musí bejt oddělená textura..nestačila by ta samá(myslim ten samej obrázek, kdybych to počítal 512x1024) když to je jeden objekt? musej bejt dvě?
Hm pravda ale měnit se mi to u moc nechce tak možná příště |
Autor: | Váca [ sob srp 30, 2008 11:21 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Kexar píše: vacik156 píše: ale teďka mě napadá, jestli to musí bejt oddělená textura..nestačila by ta samá(myslim ten samej obrázek, kdybych to počítal 512x1024) když to je jeden objekt? musej bejt dvě? Hm pravda ale měnit se mi to u moc nechce tak možná příště jj, akorát, jestli se to použije, tak to bude větší nárok na grafiku, než kdyby byla 1 textura nevim, jestli to zrovna neřikám obráceně, ale lafisko mi něco takovýho kdysi řikal |
Autor: | Forseti [ sob srp 30, 2008 1:08 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | BARRETT | ||
textura Blend Edit: Omluvám se - přidán náhled 198 vertexů (myslím)
|
Autor: | Váca [ sob srp 30, 2008 1:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: BARRETT |
Forseti píše:
a screen? btw u obojího máš barrett.png |
Autor: | Kexar [ sob srp 30, 2008 1:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vacik156 píše: Kexar píše: vacik156 píše: ale teďka mě napadá, jestli to musí bejt oddělená textura..nestačila by ta samá(myslim ten samej obrázek, kdybych to počítal 512x1024) když to je jeden objekt? musej bejt dvě? Hm pravda ale měnit se mi to u moc nechce tak možná příště jj, akorát, jestli se to použije, tak to bude větší nárok na grafiku, než kdyby byla 1 textura nevim, jestli to zrovna neřikám obráceně, ale lafisko mi něco takovýho kdysi řikal Samozřejmně že je to naročnější když se do ram misto jedne textury načítaj dvoje ale ja to pro hru použivat nebudu a kdybich použival upravim to. |
Autor: | zgerbiak [ ned srp 31, 2008 5:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Už včera malo byť hotové hlasovanie. Ospravedlňujem sa. Nejak som nemal čas. Idem spraviť hlasovanie a pozerám že tu chýba zopár vecí: vacik156 - chýba ti pri granátomete blend. maraCZ - chýba ti blend. Dajte si to na poriadok nech spravím hlasovanie. Ak nie tento večer, tak zajtra večer.... možno stihnem aj svoj model |
Autor: | maraCZ [ pon zář 01, 2008 7:26 am ] |
Předmět příspěvku: | |
hm, ja jsem si neulozil posledni zmeny , takze mam jenom starsi blend, kterej ma jinej unwrap, takze me budete muset diskvalifikovat. priste se polepsim |
Autor: | zgerbiak [ pon zář 01, 2008 10:13 am ] |
Předmět příspěvku: | |
maraCZ píše: hm, ja jsem si neulozil posledni zmeny , takze mam jenom starsi blend, kterej ma jinej unwrap, takze me budete muset diskvalifikovat. priste se polepsim
Máš čas do večera ešte. |
Stránka 2 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |