Právě je čtv bře 28, 2024 2:16 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Soutěže v Game Blenderu
PříspěvekNapsal: ned srp 15, 2004 7:00 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Již se tu párkrát objevil nápad uspořádat soutěž také v GameBlenderu, proto byla založena tato nová kategorie.

Pokud máte zájem zúčastnit se podobného klání, pište návrhy na termíny, témata, pravidla apod. - jaké si to tu uděláme, takové to budem mít:)

Pro začátek bych navrhoval např. něco jako jednoduchou R-Typovskou střílečku ale ve 3D?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 18, 2004 4:58 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
ja sem pro, ale do polovicni hry se nepoustim, nato nemam moc casu.
radsi si nejdriv neco promyslim nez do toho skocim.
takze kluci holky jdete dotoho, ale ja se pokusim udelat neco na dyl. nejspis, protoze hra za napr: cca tejden prace.... :sneaky:

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 01, 2004 10:19 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
prvni prispevek a trefa do cernyho :)

spoustu jich napsal ASH...blendrovskej engine neni moc slozitej, akorat by chtelo mit vic prikladu pouziti pythonu kterej to dela zajimavym.
ale jinak s tebou souhlasim

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Soutěže v Game Blenderu
PříspěvekNapsal: sob říj 29, 2005 6:25 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
tol píše:
Pro začátek bych navrhoval např. něco jako jednoduchou R-Typovskou střílečku ale ve 3D?


Co je to R-typovska strielacka?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 29, 2005 6:41 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Ne že by to teď už bylo nějak aktuální, ale R-Type je legendární střílečka, ve které raketka letí zleva doprava a probíjí se přes spousty nepřátel, získává různá vylepšení apod. Ne že by bylo R-Type první tohoto žánru, ale bylo tak úspěšné, že se tomuhle typu her často takhle říká- z poslední době je příkladem takovéh hry např. velmi povedený český shareware produkt Jets´n´Guns, viz:
http://www.doupe.cz/h/PChry/AR.asp?ARI=109804


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Soutěže v Game Blenderu
PříspěvekNapsal: ned srp 16, 2009 6:22 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Kde jsou vlastně obecná pravidla pro tyto soutěže? Čekal bych je tady.
Edit: PRAVIDLA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Soutěže v Game Blenderu
PříspěvekNapsal: sob říj 17, 2009 8:37 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Objevila se myšlenka pro další kola soutěže (>= 15) limitovat počet trojúhelníků (== tris). Už jste přišli na to, jak to nějak jednoduše spočítat, aniž by člověk musel vybírat celý model a dávat Ctrl+T pro převod obecných faců na trojúhelníky? Počítat facy (tzn. sjednocenou množinu trojúhelníků a čtyřúhelníků) by totiž znamenalo změnu soutěže low poly modelování na soutěž ve spojování tris -> quads, a to přece nechceme, že? Pokud jde o výkon grafických karet v interaktivních aplikacích (typicky hrách, jak v BGE, tak třeba v C), tak tam taky hraje většinou stěžejní roli právě počet trojúhelníků, i když se jim někdy nesprávně říká polygony.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Soutěže v Game Blenderu
PříspěvekNapsal: sob led 22, 2011 7:31 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Napadlo mě, že když už je ta soutěž low poly, tzn. pro interaktivní grafiku, tak by měla být o optimalizaci. Nejenom o optimalizaci počtu polygonů, ale také o optimalizaci textur. Tzn. limitoval bych i součet pixelů ve všech texturách na řekněme 524288 (2 textury o rozměrech 512x512), popřípadě méně podle zadaného tématu. Je to i z důvodů praktické použitelnosti, protože když například dělám hru a chci použít tyto modely, tak i když mají jen málo polygonů, ale na každém je x textur o velikosti 2048x2048, tak jich tam moc nedám. Důvod, proč to píšu, je, že se mi zdá, že se tady konkrétně v low poly soutěži dost plýtvá pixely, což herní programátor nevidí rád. Další věcí k diskusi je celkový počet textur na modelu, protože i přepínání textur vyžaduje nějaký čas, což zase diskvalifikuje modely s 20-ti texturami pro použití ve hrách.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Soutěže v Game Blenderu
PříspěvekNapsal: pon úno 07, 2011 8:02 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
no, keby ten limit bol nejak prijatelný tak bych to bral. Ale čo som pozeral niektoré sútaže tu tak limit na počet trojuholníkov bol dosť malý, teda na to, čo BGE dnes dokáže(2.49b ako tak a 2.56a 2X rýchlejšie[skoro{obrazne povedané}])


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz