blender3d.cz http://www.blender3d.cz/forum/ |
|
prednaska na konferenci BUMPKIN http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=2&t=5781 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | vojtas1 [ úte dub 15, 2008 5:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
3. možnost nezní vůbec špatně, ale moc bys z toho neměl . |
Autor: | Bumpkin [ stř dub 16, 2008 1:31 am ] |
Předmět příspěvku: | |
prosim urcete si co by jste radi videli s tou treti moznosti ale nevim jestli to vyjde ne ze bych to nevydrzel ale nevim jak to bude s masinama |
Autor: | Bumpkin [ pát dub 18, 2008 4:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ahoj kuci tak koukam ze jste si uz vybrali tak sem hodte este par navrhu co by jste z toho auta chteli videt primo v akci at muzu sepsat o cem to bude |
Autor: | Ragnos [ pát dub 18, 2008 4:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kolo |
Autor: | Bumpkin [ pát dub 18, 2008 5:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak snadno a rychle vymodelovat předek Fiatu Stilo Příprava: - Výběr modelu a zhodnocení jeho obtížnosti (vlastně podle čeho by jsi začátečníci měli vybírat modely aut a jak by měli postupovat) - Příprava všech referencí a podkladů (ukázka proč nejde modelovat auto jen podle Blueprintu a proč by jsi měl grafik sehnat co nejvíc fotek dané modované věci) Příprava na samotné modelování: - Podle referencí si rozvhrnout a případně nakraslit síť z které budeme vycházet - Zjistit si z kolika částí se modelovaný objekt skládá modelování: - Jak udělat základní model z kterého se následně bude vycházet - Jak si na tento model rozvrhnout jednotlivé části/díly - Jak postupovat při modelování jednotlivych dílů - Jak tyto díly zdetailnit a vlastne celé následně zahustit Typy a tryky: - Jak udělat z mála vertexů ostrou hranu - Jak zahustit sí´t aby byla správně - Jak postupovat při modelování, aby síť byla co nejkorektnější |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |